Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

2. המוביל-איי. אני לא רציתי את המערכת בשום פנים ואופן, ואף אחד לא היה מוכן להתחייב בפני שהמערכת לא תותקן ברכב. שים לב, לא רציתי שהמערכת תותקן, כלומר, לא רוצה חיוטים מיותרים. למותר לציין שקיבלתי את ההרגשה שחיווטים יתבצעו גם יתבצעו, ורק את יחידות הקצה לא יתקינו או יסלקו.

בניסיון לשכנע אותי "לקבל" את המערכת, לקחו אותי לחצר האחורית לראות איך זה מותקן; לא הייתי צריך אפילו להכנס לרכב, זה כל כך בולט ומכוער מבחוץ שזה כואב. סירבתי לחלוטין, ובסוף קיבלנו מחיר טוב עבור קורסה 1.4, שאמנם לא חסכונית כמו כל ה-1.2 למיניהם, אבל מצד שני, יותר זריזה ושיוט מחוץ לעיר הוא לא מילה גסה, הגם שבהחלט רואים עליה את הגיל והיא די בסיסית (בקטע הזה היא מזכירה את ה-206 שהיתה לי, אבל ה-206 הרבה יותר זקנה ממנה).

 

תוכל לפרט מה הכוונה מכוער מבחוץ? הם מתקינים משהו חיצוני? אבוי.

 

עריכה:

 

להבנתי, אין שום דבר מותקן מבחוץ, רק על הדשבורד. אני עדיין לא בעד ואנסה לגרום להם לא להתקין - אם זה לא ילך, אז נראה. בטוח אפשר גם לנתק\לפרק אותה. מן הסתם זה לא משהו שמתאים לנהיגה שלי.

 

אני אגב נהגתי על הקורסה 1.4 ביומיים שהרכב שלי היה במוסך וall in all הגעתי למסקנה שזה רכב מזעזע (חוץ מהמרווח, הוא מאוד מרווח בפנים). ממש לא נהנתי ממנו. זה אומר שאולי הטעם שלנו שונה ומה שאהבת בפיאסטה\קורסה אני לא אוהב ולהפך.

 

בכל מקרה לאור היכרות עם הפיאסטה, הנתונים שלה, ועדויות לאמינות גבולית, אני מעדיף להימנע. על הקורסה אין מה לדבר בכלל. ואני לא רוצה להתעסק עם צ'מפיון. בקטגוריה שאני מחפש זה משאיר אותי עם קליאו או כלום, ת'כלס.

עריכה אחרונה על ידי Mr. MAG

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

^

לא, הם לא מתקינים כלום מבחוץ- התכוונתי שכשאתה עומד מחוץ לרכב ומסתכל על השמשה הקדמית, זה כל כך בולט שאתה (כלומר, אני) לא יכול להתעלם מזה. כבר ככה אני אנטי התקנות ישראליות, אבל משהו מפלצתי כמו התקנה של מוביל-איי עוד לא ראיתי.

 

תדמיין סמסונג גלאקסי נוט 3 שמודבק מתחת למראה- לאורך (!). זה הגודל של היחידה שכוללת את המצלמה עם החיישנים. חוץ ממנה, בבסיס השמשה למטה בצד שמאל (הצד של הנהג, כמובן), מותקנת יחידת החיווי לנהג- מעין צג עגול בקוטר 6-7 ס"מ שמנמן שמודבק לדאשבורד. את כל זה אתה רואה מבחוץ, וכמובן מבפנים.

 

ייתכן וברכב גדול, כל העסק היה נבלע ולא היה בולט כל כך, זאת אם אתה מוכן לחיווטים (שאני לא הייתי מוכן להם).

 

עריכה: אני עונה לעריכה שלך...

 

הקורסה התאימה לי מכל מיני בחינות- אחד הדברים הטובים ביותר באופל היום זה המוסך שלהם בת"א (נקרא CMI), שזכיתי להכיר דרך הרכב השני (ראשון) במשפחה, אסטרה 1.4T (יש לי שרשור עליה בפורום). אני לא רוצה שיצטייר שאני קונה מכוניות לפי המוסך בלבד, אבל זה שיקול משמעותי עבורי. האחזקה של הקורסה זולה מאד, ולפי בדיקה שערכתי היא בין הזולות מבין כל הקטנות הנ"ל- גם הקליאו. תוסיף לזה את הכוח העדיף שלה על פני שאר המתחרים (המנועים האטמוספרים הקטנים, כן? לא מדובר על טורבו למיניהם), והנה עוד יתרון.

 

יש לי חברים עם קליאו 0.9 T שבאו "לבדוק" את הקורסה לאחר הקניה, ומסרו לי שאיכות החומרים וההרכבה טובים יותר מאשר בקליאו שלהם. זה דיי הפתיע אותי, כי כאמור הקורסה כבר זקנה וחשבתי שרנו כבר עברו את מחלות הפלסטיקים המקרקשים. למשל, אותו חבר פתח וסגר דלתות בקורסה, וטען שאצלו "זה פחות טוב"... לא יודע, אני לא השוויתי.

 

אבל אני לא מנסה לדחוף לך את הקורסה, חלילה, וסה"כ מבין שאתה מוגבל בבחירות שלך. אם המובילאיי לא מפריע לך, ואתה מגיע למחיר שמתאים, אני במקומך כן הייתי סוגר על הקליאו, כי סה"כ הוא רכב שנותן הכי הרבה יחסית למתחרים.

עריכה אחרונה על ידי yohai71
פורסם

הקורסה שנהגתי בה הייתה שנת 2012, עם מנוע 1.4 בעל 100 כ"ס ותיבה ידנית.

היתרונות - מרווח, לא חלש מידי, תיבה ידנית מצויינת עם ידית קצרה ומדויקת כמו ב VW.

החסרונות - אבזור (בגרסה שהיתה לי, השכרה מן הסתם), הגה מנותק לחלוטין, והרגישה מאוד מיושנת בעיצוב הפנים והחוץ.

 

גם אני די חושש מהחיווט הישראלי. אנסה לשכנע אותם לא להתקין. קודן וחיישן רוורס אתקין בכל מקרה ככה שכך או כך תהיה לחשמלאים הנהדרים נגיעה ברכב...

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם
מה הבעיה לקחת קליאו אוטומטית להשכרה? תתקשר לליס4יו ותזמין.

 

רעיון מצוין, רק שאין להם. לא רואה סיבה שחברת השכרה כלשהי תחזיק ברכב הזה למען האמת.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
הקורסה שנהגתי בה הייתה שנת 2012, עם מנוע 1.4 בעל 100 כ"ס ותיבה ידנית.

היתרונות - מרווח, לא חלש מידי, תיבה ידנית מצויינת עם ידית קצרה ומדויקת כמו ב VW.

החסרונות - אבזור (בגרסה שהיתה לי, השכרה מן הסתם), הגה מנותק לחלוטין, והרגישה מאוד מיושנת בעיצוב הפנים והחוץ.

 

מסכים עם כל מה שכתבת בנ"ל. אני לא מרגיש בעיות עם החסרונות יותר מדי, כי זה בכל זאת אמור להיות רכב שני ואני לא בונה עליו כעל מקור ההנאה שלי... והפשטות מבחינתי שווה גם אמינות. מה גם שאם, למשל, אתה רוצה מולטימדיה, תקבל את הערכה הסינית שמציעים גם בפורד, ובשביל זה פשוט חבל לשלם יותר.

 

גם אני די חושש מהחיווט הישראלי. אנסה לשכנע אותם לא להתקין. קודן וחיישן רוורס אתקין בכל מקרה ככה שכך או כך תהיה לחשמלאים הנהדרים נגיעה ברכב...

בהצלחה, אם כי אני מסופק... אבל אפשר להסתכל על זה כדרך (לנסות) להעלות את ערך הרכב כשתמכור.

 

אגב, כנראה שהדבר הכי דומה ל-206XS שיש היום זו האיביזה 3 דלתות TSI (אני אומר כנראה כי לא נהגתי בה, פשוט הקונספט נראה דומה). אם כי אני סולד מצ'מפיון בדיוק כמוך, ולא הייתי רוכש מהם כלום.

 

ברכב שהראו לי בקרסו הם מיקמו את המצלמה מתחת למראה. בתמונה מתוך הדיון הנ"ל עושה רושם שמישהו תפס שכל והחליט להחביא את היחידה הזו מימין לתושבת של המראה:

 

attachment.php?attachmentid=385883&d=1403019954

פורסם
רעיון מצוין, רק שאין להם. לא רואה סיבה שחברת השכרה כלשהי תחזיק ברכב הזה למען האמת.

בדקת מולם טלפונית?

זאת חברת ליסינג והשכרה שנמצאת בבעלות קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל. אם יש חברה השכרת שיש סיבה שתחזיק ברכב הזה - זאת ליס4יו. חוץ מזה שכבר ראיתי קליאו שכורה שלהם חונה ליד הדירה שלי, לבנה אם זה משנה לך :wink:

 

נ.ב - קליאו יד שנייה עם 9 קילומטרים בלי מובילאיי ב-94 אלף ש"ח יכול לעניין אותך? חישוקי מגנזיום מקוריים זה עוד 2,000 ש"ח (לא חובה).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקה פיק, אתה יכול להסביר לי בדיוק מה הבעיה בגיר של הפיאסטה?!

 

עד לפני שבוע הייתה לי פיאסטה בת 8 חודשים עם 9500 ק"מ (אישתי דאגה לרסק אותה על פורד קונטקט..)

היינו מרוצים מהרכב עד הגג, רכב הכי נוח בקבוצה, איכות חומרים מעולה, איכות הרכבה מעולה, המנוע והגיר עובדים ללא דופי, התנהגות כביש הכי כיפית שיש בקבוצה.

לדעתי זה הרכב המוביל בקבוצה וכיום שאני נאלץ לחפש שוב רכב חדש אני חושב שאני אבחר בה שוב.

לגבי אבזור, היא לא נופלת בהרבה מהקליאו הבסיסית (זאת שעולה 105K).

היא מגיעה כעת עם מערכת מולטימדיה לא פחות טובה מזו שבקליאו.

והמחיר, הגיעו לאוזני שמועות שבעוד שבועה ויום הם יוצאים במבצע מכירו הרכב ימכר ב-92K ש"ח!!

 

כרגע אני מתלבט בינה לבין ה-208, אותה ניתן להשיג במחיר של 90K ש"ח לדגם הפחות מאובזר.

אהבתי מאוד את הרכב אך חוסר האבזור כבר מוגזם (חלונות ומראות ידניים, באמת?!?!)..

 

נראה מה יוליד יום.

פורסם
הפיאסטה מכוערת!

כן ועוד ליד הקליאו, לפחות היו מביאים לה מגנזיום ופנסי ערפל או שיש פנסי ערפל ב-1.6? בכל אופן לא ברור למה היבואן לא מוכן להוסיף אבזור למכונית הזו, אם כי גם לא מובן שם הרבה דברים כמו למה לא מביאים כבר את המנוע ליטר....טוב נו זה כבר נושא לדיון אחר...

פורסם

הפיאסטה מכוערת? זה כבר בעיני המתבונן, אישית אני לא מפסיק לקבל מחמאות על הרכב.

הקליאו יפה רק מאחור, הפסי קישוט בצד והפרונט פשוט מכערים את הרכב.

בנוגע לאיכות חומרים, הפיאסטה לוקחת בהליכה, הקליאו פשוט מצועצעת והאיכות חומרים לוקה בחסר.

ההתנהגות של הפיאסטה פשוט מצויינת, רכב כיפי בכל קנה מידה.

אישית אני מאוד אוהב את הגיר הרובוטי של פורד, ועם המנוע ה1.6 הרכב מאוד זריז.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
הפיאסטה מכוערת? זה כבר בעיני המתבונן, אישית אני לא מפסיק לקבל מחמאות על הרכב.

הקליאו יפה רק מאחור, הפסי קישוט בצד והפרונט פשוט מכערים את הרכב.

בנוגע לאיכות חומרים, הפיאסטה לוקחת בהליכה, הקליאו פשוט מצועצעת והאיכות חומרים לוקה בחסר.

ההתנהגות של הפיאסטה פשוט מצויינת, רכב כיפי בכל קנה מידה.

אישית אני מאוד אוהב את הגיר הרובוטי של פורד, ועם המנוע ה1.6 הרכב מאוד זריז.

 

זה לא שהיא מכוערת היא פשוט לא נראת (לדעתי- כן) מיוחדת או ספורטיבית כמו הקליאו לפחות לא בגרסה שהיבואן הרשמי מביא לארץ. ואמרת שנותנים לשלך מחמאות- אפשר תמונות אולי,בבקשה?

פורסם
הפיאסטה מכוערת!

על טעם ועל ריח..

לדעתי היא יפה לא פחות מהקליאו, בעיקר בצבע שהיה לי (צהוב חרדל).

 

כן ועוד ליד הקליאו, לפחות היו מביאים לה מגנזיום ופנסי ערפל או שיש פנסי ערפל ב-1.6? בכל אופן לא ברור למה היבואן לא מוכן להוסיף אבזור למכונית הזו, אם כי גם לא מובן שם הרבה דברים כמו למה לא מביאים כבר את המנוע ליטר....טוב נו זה כבר נושא לדיון אחר...

איזה אבזור בדיוק חסר?

גלגלי מגנזיום ופנסי ערפל הם הדבר האחרון שהיה חסר לי..

בכל מקרה יש בינה לבין הקליאו הבסיסית הפרש מחיר של 10,000₪, שזה המון.

במחיר הזה אתה יכול לאבזר את הרכב עם חישוקים קלים, פנסי ערפל ועוד שטויות של שופוני ועדיין ישאר לך עודף לדלק לשנה..

לגבי המנוע, גם אם היה אופציה לבחור את המנוע 1.0 טורבו אני מניח שהייתי בוחר ב-1.6 הוותיק והטוב.

המנוע הזה, בשילוב עם הגיר המעולה, מאיץ את הרכב בצורה מעולה ולמעשה זה אחד הרכבים הזריזים בקבוצה (אני חושב שהוא קצת מפגר אחרי השילוב הקדוש של VAG).

כאן אין טורבו שצריך לדאוג לו ומצד שני גם צריכת הדלק נשארת שפויה באופן קבוע גם תחת עומס בניגוד למנוי טורבו שנעשים צמאים לחוץ לתנאי המעבדה.

צריכת הדלק הממוצעת שקיבלנו בנסיעות יום יומיות קריות-פיזור ילדים-אוניברסיטת חיפה וחזרה הייתה 1:12, לא רע בכלל.

לשם השוואה הקורולה הייתה עושה את זה עם 1:9.5.

בנסיעה למגדל העמק/כרמיאל/נהריה וחזרה היא עשתה 1:16.

בשביל לחסוך עוד גרוש וחצי על דלק (אם בכלל) לא הייתי הולך על מנוע טורבו אלף סמ״ק.

או שזה בשביל להתגאות שיש לך מנוע טורבו סופר מתקדם...

 

בקיצור, יש פה בפורום הרבה מביני עיניין אך ללא ניסיון כלל.

האמת שזה דיי משעשע.


×
×
  • תוכן חדש...