Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוג הרכב : הונדה סיוויק 4 דלתות LS

נפח מנוע 1800 סמ"ק

יד: 1

תאריך קניה 12/5/11

קילומטר התחלתי:58000

קילומטר סיום :76000

טיפולים

60000: שמן מנוע סינטטי מלא ,מסנן שמן מנוע ,מסנן אויר סיויק 6-11 ,טבעת אטימה לפקק שמן.

מחיר הטיפול שולם על ידי אוטוסנטר.

75000: שמן מנוע סינטטי מלא ,שייבה ,מסנן דלק סיויק 1.8/4 ,תפס ,שמן גיר 1WD ,מסנן שמן מנוע ,טבעת אטימה לפקק שמן

מחיר 1800 שקל (מוסך מורשה יבואן).

90000: מסנן שמן מנוע ,מסנן אויר סיויק 6-11 ,מצת סיוויק 06-11 ,טבעת אטימה לפקק שמן ,שמן מנוע סינטטי מלא ,נוזל בלמים

52.0 ליטר.

הצעה שקבלתי במורשה 1800 שקל,מכוון שהסתיימה לה האחריות לקחתי את הרכב למוסך אורן שירותי רכב בחולון ,הזמנתי

את הפלגים המיוחדים מ-EBAY בעלות של 40 דולר,כל הטיפול עלה לי כולל בלמים 800 שקל.

 

סיכום: הנסיעה ברכב לא גבוהה מבחינת קילומטרים ,הרכב הפגין אמינות גבוהה ,חוץ מטיפולים לא ראה מוסך.

 

נוחות ואבזור

הרכב בגירסת הבסיס LS ,בא בלי בקרת שיוט ובלי שליטה מהגה על מערכת השמע,הרכב מגיע אם 4 כריות אוויר.

סה"כ הרגשה של רכב יפני (יוצר בטורקיה) איכותי ,רכב יושב נמוך ,אם בידוד רעשים סבירה בהחלט.

הרגשה על הכביש הרכב יושב טוב אך מרגישים כל מעמורה או בור בכביש.

מבחינת פלסטיקה שום דבר לא הרעיש במהלך ה-3 שנים ,איכות חומרים סבירה לרכב .

 

מנוע וביצועים

מנוע 1800 סמ"ק מושדך ל-גיר אוטומטי 5 הילוכים,הגיר והמנוע הפגינו במהלך ה-3 שנים אמינות גבוהה,הרכב באופן יחסי זריז ואוהב את הסל"ד הגבוה.

צריכת דלק עמדה על 13 משולב,בממוצע תדלוק היה מגיעה ל 330 (תלוי במחיר הדלק).

 

תוספות נוספות לרכב

ריפוד דמוי עור שנרכש מ TOP CAR בחולון בעלות של 1000 שקל.

גאנטים שנרכשו מ E&A SPORT גאנט 18" צמיד TOYO T1R

בנוסף לשיגעון שלי בתחום האודיו ,הוזמן מצבר פריקה עמוקה + אלטרנטור של MACKMAN

הרכב עבר בידוד אקוסטי.

 

 

סיכום כללי:

סה"כ די אהבתי את הרכב והרגשה שהוא נותן על הכביש ,אבל הגיע הזמן להתקדם להונדה סיווק 2012 5 דלתות אבזור SPORT :-D.

 

תמונות הרכב הישן

 

399391_2937156646921_1822092701_n.jpg

 

 

394582_2131838714476_1236495458_n.jpg

 

 

 

 

הכלה החדש

10345777_10201341031086707_5323894538639352942_n.jpg

פורסם

תודה על הסיכום! זה אחלה רכב למי שמחפש משפחתית שמשלבת ביצועים, חסכון בדלק ואמינות (ומוכן לסבול את חוסר הנוחות).

 

תתחדש!

פורסם

גם אני לא מזמן ערכתי סיכום ביניים לסיויק שלי, אגב אצלי ברישיון רשום שארץ הייצור היא יפן.

מצטרף לדברייך, הרכב מאוד אמין, לא מראה בעיות מיוחדות בינתיים ואני מאוד מרוצה ממנו.

אם הוא היה ידני- היה הרבה יותר כייף :lol:. תתחדש!!!.

פורסם

תודה על סיכום,המושבים ניראים מעולה,כמו מקורי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ב-2008 היה משלוח יפני אחד ואחר כך הרכבים הגיעו מטורקיה.

הדגם הטורקי קיבל ריפודים קצת שונים ומגיני בוץ, ככה הכי קל להבדיל בניהם.

 

אני מחבב את הסיויק אבל ב-2009 כשהגיע הדגם האוטומטי של ההאצ'בק והעניק לרוכשים עיצוב מעניין יותר ותא נוסעים שימושי יותר הוא היה המועדף עליי.

 

תתחדש על הרכב החדש וסע בדרכים טובות!

פורסם

האם ברמת גימור ls יש תמיכה בmp3? Aux? בלוטוט? יש אפשרות למולטימדיה?

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

×
×
  • תוכן חדש...