Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לנהגי מוניות שני מצבים:

1. נסיעה איטית ומעצבת של 20-30 קמ"ש כשהם מחפשים נוסעים, מעכבים את התנועה וזה לא מעניין אותם שיש מאחוריהם רכבים ושהכביש מיועד למהירות נסיעה של 50 קמ"ש ולעיתים גם יותר.

2. נסיעה מהירה ומסוכנת שלרוב גבוהה מהמהירות החוקית בעשרות אחוזים, עקיפות על ימין ועל שמאל, הצמדות לרכבים, לא מעניין אותם שיש עוד רכבים ולא מעניין אותם שהם מסכנים נהגים אחרים.

 

כל כך נכון.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

תן זכות קדימה לאידיוט...חוק ברזל אצלי, שיעקוף וכל שאר הדברים שיש לו לעשות. אם מגרד לו בידיים למות העיקר שיעשה את זה רחוק ממני.

אני בעד לתת לנהגים כאלה מדבקה שרשום עליה: "זהירות ! תורם איברים פוטנציאלי"

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

פורסם
תן זכות קדימה לאידיוט...חוק ברזל אצלי, שיעקוף וכל שאר הדברים שיש לו לעשות. אם מגרד לו בידיים למות העיקר שיעשה את זה רחוק ממני.

אני בעד לתת לנהגים כאלה מדבקה שרשום עליה: "זהירות ! תורם איברים פוטנציאלי"

 

לא היתה אפשרות לתת לו כזאת - מדובר על כביש עם נתיב אחד צפוף יחסית, לפני רכב שנוסע בזהירות (ואני לגמרי לא מאשים אותו, ההפך אני מעדיף כאלה על נהגים חסרי סבלנות) והוא מאחורה שבמשך מספר רחובות דבוק לי לתחת ומאיר באורות גבוהים.

עד שלא נתתי ברקס הוא לא עקף. אחרי הברקס הוא פשוט עקף אותי בצורה מסוכנת (שיהיה לו לבריאות) ועל הדרך פתח חלון וצעק.

 

מה הרוויח? לא ידוע בכלל - נפגשנו שנינו באור אדום בצומת הקרובה - אני נהגתי כמו ברוגע וזהירות והוא בחוסר סבלנות.

העיקר היה חשוב לו לעושת רעש.

פורסם

שנהג מונית מתעלם משלטים ענקיים של אין כניסה, נכנס לנתיב שמצויין בו למטרוניות ואוטובוסים בלבד, נוסע בנתיב הנ"ל ותוהה לעצמו 'מה זה הרמזור הזה עם הפסים? זה בטח לא תקף לגביי..' וממשיך לנסוע כשהרמזור (שבמקור לא מיועד אליו כמובן) מורה לעצור והדבר היחיד שעוצר אותו זה עמוד אחרי שגילף את החזית של האוטו שלי ורק במזל זה החזית ולא דלת הנהג..

 

53q4.jpg

 

תמיד פחדתי וניזהרתי מנהגי מוניות והמהלכים הלא צפויים שלהם. אבל מאז התאונה.. נהיתה לי ממש פרנויה מכל מונית שנוסעת לידי..:|

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם (נערך)

צריך ליקר לנהגי המוניות את הביטוח במקרה של תאונה. ברמה של 300%.

הביטוח הרגיל ישאר רגיל. ההשתתפות תהיה יקרה. והרכב יחווייב בתיקון במוסך עם אישור

 

וליקר להם את הדוחות, דוחות 250%. במקום 1000 על אור אדום. 2500 שקל. וכו.

 

שלא יהיה כלכלי לנסוע מהר. ולהיות נהג סביר.

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
צריך ליקר לנהגי המוניות את הביטוח במקרה של תאונה. ברמה של 300%.

הביטוח הרגיל ישאר רגיל. ההשתתפות תהיה יקרה. והרכב יחווייב בתיקון במוסך עם אישור

 

וליקר להם את הדוחות, דוחות 250%. במקום 1000 על אור אדום. 2500 שקל. וכו.

 

שלא יהיה כלכלי לנסוע מהר. ולהיות נהג סביר.

 

הבעיה היא שהוא נוסע יותר ממך ואם אתה עושה 20 אלף בשנה והוא 100 אלף אז הגיוני שיעשה פי 5 יותר עבירות תנועה ממך.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

לפני שנתיים בערך יצאתי מחניה ברחוב הברזל ברמת החייל (רחוב חד סטרי!) ונהג מונית זבל החליט שהוא דופק 100מטר אחורה ברוורס, ותוך כדי שאני רואה אותו בשדה ראייה שלי אני בולם והחרא הזה נכנס בי, הכי ברור שיש. אני יוצא החוצה ואומר לו- גבר אתה לא שם לב לאן אתה נוסע ברוורס? הוא בתגובה עם צעקות והבטחות לאוויר שאני נהג חדש ויקחו לי את הרישיון. (נהג צעיר בזמנו) סתם אידיוט שלא סיים 12 שנות לימוד.. לא מתייחסים ונזהרים.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אולי הנוסע שם לו ביד 200 שקל ואמר לו "על כל עבירת תנועה אתה מקבל עוד 200"?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הבעיה היא שהוא נוסע יותר ממך ואם אתה עושה 20 אלף בשנה והוא 100 אלף אז הגיוני שיעשה פי 5 יותר עבירות תנועה ממך.

 

לא הגיוני. @!!@!

 

היית רוצה שהחשמלאי שלך בבית שקנית יעשה עבירות על חוקי החשמל ? למה לא? הוא עושה בית חדש כל שבוע?

או שהאינסטלטור יעשה צנרת עקומה. הוא עושה בית כל יומיים.

 

אז למה שאדם שלקח את הנהיגה כמקצוע יעשה עבירות בתחום שלו?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

ביום שבת לפני בוקר (שעה 4 לערך), עצרתי מונית עם חברים מת"א לכיוון הבית.

כל הנסיעה הייתי בפחד, כבר עדיף לנהוג שיכור מאשר לעצור מונית.

כל הדרך (עירונית) הנהג מרביץ 80-90 קמ"ש, דופק סיבובים שלא יביישו נהג פורמולה, ומתעסק בכל המיכשור תוך כדי (שר לחברים שלו בקשר, משחק עם הGPS...).

בקיצור, חוויה שאני לא מאחל לאף אחד פה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

האמת שזה הגיוני. חסרים בעלי מקצוע כמו חשמלאים ואינסטלטורים שמחפפים קבוע?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אדם תמים שיקרא את הפוסט הזה עוד יחשוב שרק נהגי מוניות עושים עבירות ותאונות.

 

אני ממליץ לכל אחד מהיוצאים בגנותם של נהגי המוניות לכוון את המראה במרכז השמשה קצת יותר טוב. אולי אם יתאמץ, יוכל להבחין בדבשת של עצמו. שכן הוא רואה רק דבשות של גמלים לבנים עם קובע צהוב.

 

נכון, אנחנו לא נמנים עם הנהגים הטובים ביותר, אך גם לא גרועים מאף אחד אחר.

פורסם
ביום שבת לפני בוקר (שעה 4 לערך), עצרתי מונית עם חברים מת"א לכיוון הבית.

כל הנסיעה הייתי בפחד, כבר עדיף לנהוג שיכור מאשר לעצור מונית.

כל הדרך (עירונית) הנהג מרביץ 80-90 קמ"ש, דופק סיבובים שלא יביישו נהג פורמולה, ומתעסק בכל המיכשור תוך כדי (שר לחברים שלו בקשר, משחק עם הGPS...).

בקיצור, חוויה שאני לא מאחל לאף אחד פה.

למה אתה מתפלא?

זה מתחיל מגיל קטן יותר, היום נסעתי עם נהג מהבסיס לבסיס אחר, הבנאדם לקח קיה ריו וטחן לה את הצורה, בכביש של 90 קמ"ש נסע 130-140 קמ"ש, כמובן תוך כדי התעסקות עם הסמארטפון, וויז ועם המערכת והיוטיוב, עקיפות בטווח קצר, הרבה קיקדאונים ומשיכות הילוכים מטורפות (הילוך שני הגיע ל100 קמ"ש, כל פעם שהוא יצא מסיבוב הוא נתן קיק דאון).

הכול כמובן עם יד אחת על ההגה כל הדרך.

 

אני לא בא להציג את עצמי כנהג מושלם, אבל אני לא מתגרזן, לא מתעסק בפלאפון בזמן נהיגה וכו'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...