Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.carnewschina.com/

אתר סיני מעניין שאני נכנס אליו לפעמים מראה את תעשיית הרכב המקומית.

מעניין לראות באיזה קצב תעשיית הרכב הסינית מתפתחת.

 

אז הם כתבו כמה פעמים על אופנה שיש שם של הדבקת מדבקות של סמלים נאצים על המכוניות, זה דיי בג'יבריש כי הם הרי סינים ולא מבינים גרמנית.

אבל לראות מכונית שכתוב עליה Heil Siegזה די מזעזע (המילים הפוכות)

http://www.carnewschina.com/2014/05/12/jeep-patriot-is-a-very-bad-german-in-china/

jeep-patriot-waffen-1-660x365.jpg

 

http://www.carnewschina.com/2014/02/26/bmw-driver-in-china-is-a-fan-of-the-third-reich/

bmw-nazi-1.jpg

ולדברים משעשעיים

truck-transport-china-1-660x462.jpg

אייל

פורסם

זה קיים גם בתאילנד, בכללי במזרח הרחוק אין מודעות לנושא שך הנאצי והשואה. מה גם שהצלב קרס במקור הוא סמל הודי עתיק אם אני לא טועה שהיטלר והתנועה הנאצית אימצו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צלב קרס לכשעצמו לא שייך רק לנאצים אבל כשזה בא ביחד עם נשר, זה נאצי מובהק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
זה קיים גם בתאילנד, בכללי במזרח הרחוק אין מודעות לנושא שך הנאצי והשואה. מה גם שהצלב קרס במקור הוא סמל הודי עתיק אם אני לא טועה שהיטלר והתנועה הנאצית אימצו.

 

 

בהודו הסמל הוא בודהיסטי, ומקדים בהרבה את צלב הקרס הנאצי. מה גם שברוב המקרים הוא הפוך (השיניים פונות שמאלה ולא ימינה).

מניח שבתאילנד המקור זהה.

יש שמועה שהיטלר הפך את צלב הקרס הבודהיסטי באופן סימבולי, שמשמעותו המקורית היא בשורות טובות ומזל.

כמובן שבשילוב עם הנשר אין שום קשר.

מה חתימה? תתפשטי!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היטלר קישר את הסמל לגזע הנורדי מצפון אירופה, עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות, שזה בעצם הגזע הארי לפי תורת הגזע שלו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נאצים סיניים. גדול.

זה קצת מזכיר ניאו-נאצים בימינו אנו, שלא מבינים שלפי הנאציזם הם עבדים משוללי זכויות, או גרוע מכך, תתי אדם ללא זכות קיום [אונטרמנטש בלשונו של היטלר].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אולי הסמלים לא מייצגים עבורם כלום.

אני דיי בטוח שאם תספר לאותו סיני שיוצא מהרכב את הסיפור של הסמל הוא יתלוש אותו באותו הרגע.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם
אולי הסמלים לא מייצגים עבורם כלום.

 

אני אפילו בטוח בכך. בשנים ההן, הסינים היו עסוקים בשואה שנעשתה להם על ידי היפנים. וגם לאחר מכן, אני לא רואה איפה לימדו אותם יותר מידי על השואה של העם היהודי במערכת החינוך. או בכללי, על הנאצים הגרמנים. אם כבר היו מזכירים אותם, לדעתי זה גם היה בקונטקסט רע כיוון שהם היו "משתפי פעולה" עם היפנים.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם (נערך)
אולי הסמלים לא מייצגים עבורם כלום.

אני דיי בטוח שאם תספר לאותו סיני שיוצא מהרכב את הסיפור של הסמל הוא יתלוש אותו באותו הרגע.

 

הייתי מבין את הטענה הזו לגבי סמלים של נשר או צלב קרס, כי סיני שלא יודע מה מה המשמעות עשוי לומר לעצמו: "או, איזה נשר מגניב". אולם, כיתוב שאומר "הייל היטלר" או "וואפן SS" זה לא משהו עושים ללא ידע, כי אין שום אפשרות לבלבל את זה עם משהו אחר. זה סתם כיתוב אותיות. באותה מידה הוא יכל לצרף מתכון למרק מיסו. לדעתי זה משהו גזעני, אך לא בהכרח מאומץ ע"י תושבי סין. אולי סתם מבקרים גזענים.

 

למי שמעוניין לדעת מה עשתה סין באותה תקופה, יכול לקרוא על צ'אנג קאישק או להיכנס לערך הבא:

מלחמת סין-יפן השנייה.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הג'יפ הזה all over the place, מצד אחד כיתוב של waffen ss ומצד שני מצויינת שם ה-21st panzer division שהייתה בכלל שייכת לוורמאכט ונלחמה בעיקר בצפון אפריקה. הבחור צריך להסגר על עצמו!

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

גם הסמל הזה נראה לא כזה נורא אבל מצאתי אותו בחיפוש אחרי ארגון טרור בגוגל,

http://www.juancole.com/images/2011/12/mek.jpg

 

שכחתי לגמרי מהנשר עם צלב כרס כסמל נאצי וטוב שכך,

עבדתי מול מישהו באירופה שהיה לו קעקוע כזה,במבט לאחור זה מזעזע...

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

×
×
  • תוכן חדש...