Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מכונית מרווחת ל 5 אנשים משנים 2009-2010 במחיר של עד 75k

 

עם הנתונים הבאים לפי סדר חשיבות:

 

1 אמינה

2 מרווחת

3 צריכת דלק לא גבוהה

4 נוחה - ישיבה נוחה

 

על סקודה אוקטביה שמעתי שעם הגיר הרובוטי היא בעייתית

האם יש אוקטביה משנים 2009-2010 ללא הגיר הבעייתי?

על צרפתיות אני לא מוכן לשמוע - מנסיון עבר

האם טויוטא אוונסיס נוחה ומרווחת בצורה משמעותית לעומת הקורולה?

האם יש גיפונים מרווחים ולא זוללי דלק במחיר שפוי ?

פורסם (נערך)

טויוטה וורסו מרווחת מכולם אבל אם אתה פוסל צרפתיות, אין תחרות לפורד SMAX

עריכה אחרונה על ידי gillz
פורסם

האם יש גיפונים מרווחים ולא זוללי דלק במחיר שפוי ?

ממש לא. הקשקאי למשל צפוף לטעמי כמו קופסת סרדינים.

 

5 מבוגרים? נערים? ילדים? כסאות בטיחות?

פורסם

יש אוקטביה עם מנועMPI 1.6 וגיר 6 הילוכים אוטומטי ללא בעיות. טויוטה אוונסיס הרבה יותר נוחה ומרווחת מהקורולה וגם ב 2009 הרבה יותר בטיחותית. גיפון שלא זולל דלק במחיר שפוי זה סקודה ייטי ידני (ידני יותר זול, צרחכה דומה לגיר הרובוטי), מה שכן המושב האחורי מחולק לשני מושבים סבירים מימין ומשמאל כשבאמצע מושב צר יותר

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...