Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב מותקן לי מד מתח (הסינים הפשוטים הרגילים תלת ספרתי).

בדרך כלל המצב תקין, בדקתי גם טעינה מס' פעמים באמצעות רב מודד של uni-t, והוחלף גם אלטרנטור לפני שבוע כי הקודם שווק חיים.

היום שמתי לב שבעומס (מערכת בווליום גבוה+ אורות דרך + אורות ברקס וכל מה שצריך לעבוד ברמזור)

הצריכה ירדה ממש נמוך עד 11 וולט ואז פשוט המערכת כבתה.

העומס ירד והשעון הראה מצב טוב יותר (12 וקצת) ואז הכל חזר לעצמו.

ברמזור הבא כבר לא בדקתי שוב ופשוט הנמכתי את המערכת והכל כרגיל.

אני לא מאמין שהמערכת עד כדי כך חזקה סה"כ היא דיי בסיסית.

פרטי המערכת בחתימה.

 

בוצעו ברכב הגדלה של שלושת הגדולים ל4 גייג'. אולי הגיע הזמן להגדיל עוד מידה?

המגברים גם מוזנים מכבל 4 גייג' שמתפצל ל2 של 4גייג'. אולי לפצל מ4 גייג' ל2 8 גייג'?

שניהם ביחד?

אלטרנטור מחוזק?

 

פורסם

בסל"ד סרק האלטרנטור לא מסוגל לספק את צריכת הזרם של כול הצרכנים ולכן המתח יורד. בדרך כלל אלטרנטור סטנדרטי בעל זרם נומינלי של 70 אמפר מסוגל

לספק רק כ-40 אמפר בסל"ד סרק.

איזה כייף לי :)

פורסם

חן - מה מצב המצבר?

 

כמה הוא מראה לך על מכשיר בדיקה בעומס בהתנעה? כמה הוא מראה לך לאחר דימום מנוע? כמה הוא מראה לך לאחר לילה?

 

אצלי המצב הזה קרה פעם אחת באוונסיס (אלטרנטור 120) וזה כאשר המצבר היה פשוט שחוט!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כמה הוא מראה לך על מכשיר בדיקה בעומס בהתנעה? כמה הוא מראה לך לאחר דימום מנוע? כמה הוא מראה לך לאחר לילה?

שאלות מעניינות.

בגילי המופלג אחרי לילה ודימום מוחלט הוא מראה 8 סנטימטר :?

איזה כייף לי :)

פורסם

התכוונתי לנפילות מתח של המצבר לאחר התנעה - זה משהו שלמדתי ממך מרק :-P

 

הוא אמור לשמור על 12.8V במצב טוב לפי מה שאני יודע.

 

אצלי בפעם האחרונה שהמערכת קרסה תוך כדי נהיגה, הרכב בקושי סחב, אכל המון דלק וגם דומם פעמיים בעמידה בחניה - היה ביום שנסענו לסגור בריתה לבת שלי (לפני שנתיים) ולאחר החלפת מצבר כל התופעות נעלמו כלא היו כולל צריכת הדלק.

 

כשאני חושב על זה - מצבר של שנפ - עברו כבערך שנתיים, הרכב אכן אוכל קצת דלק לאחרונה :shock:

 

למה נכנסתי לכאן? :evil:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

קצת מנסיוני בבדיקת מצב המצבר בגולף דור 5.

 

בדרך כלל ייצרני הרכב מציינים 2 בדיקות שיש לבצע למצבר לפני פסילתו.

 

1. בדיקה ללא עומס כאשר כבל המינוס מנותק.

2. בדיקה תחת עומס לפי קיבולת המצבר או ליתר דיוק לפי כושר ההתנעה.

 

בדיקה מספר 1 היא בדיקה שכול בעל רכב יכול לבצעה עם יש ברשותו מד מתח.

בדיקה מספר 2 היא קצת יותר בעייתית מכיוון שיש צורך בציוד מתאים. קיימת אפשרות של בדיקת המצבר תחת עומס בזמן ההתנעה ולשם כך יש צורך במד מתח עם אפשרות של 'הקלטה' של ערכי מינימום/מקסימום בזמן ההתנעה. במקרה שלי אני עובד עם פלוק 87 שמסוגל למדוד ערכי מינימום/מקסימום בקצב דגימה מתאים.

 

תוצאות

 

מצבר שהיה מותקן אצלי ברכב כ-4 שנים תוצרת וורטא בעל קיבולת של 60AH המתח בזמן ההתנעה יירד ל-9.3 וולט. לאחר המתנה של דקה וניסיון התנעה נוסף מתח המצבר יירד מתח ל-9 וולט.

 

מצבר חדש תוצרת וורטא 60AH המתח בזמן ההתנעה יירד ל-10.3 וולט וגם לאחר ניסיון התנעה נוסף המתח לא יירד מתח ל-10 וולט.

 

בעקרון המדידות שביצעתי מתאימות פחות או יותר לרוב הרכבים וגם למידע שייצרני הרכב או מאמרים של ייצרני מצברים שמציינים שמתח המצבר צריך להיות מעל 9.5 וולט בזמן ההתנעה.

זרם של 300 מיליאמפ&#1512.jpg

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

המממ מעניינת!

 

במקרה יש לי פלוקן (במיפטא גרמני כפד יאהה) מצ'וקללת אצל אבא וגם בעבודה - אולי אתפנה לבדיקה הזו היום או מחר!

 

תודה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

את הפלוק חיברתי בעזרת תנינים שרכשתי במיוחד עבור הפלוק ועולים ימבה של כסף. את הפלוק הצבתי על השמשה הקדמית בכדי שלא אצטרך כול פעם לצאת מהאוטו ולבדוק מה המתח שנמדד.

 

לינק לרכישת תנינים מקורים (אפשר למצוא במחיר יותר נוח ויש גם זבל סיני באיביי בעשירית המחיר).

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Fluke-AC175-Red-Black-Threaded-Crocodile-Alligator-Clip-Set-/281252115750?pt=UK_BOI_Electrical_Test_Measurement_Equipment_ET&hash=item417beeb526

איזה כייף לי :)

פורסם

25 יורו לפני מיסים ומשלוח? וואו!

 

אני לוקח נעל כבל בצורת מזלג - לוחץ נעלי כבל, מגלה בידוד ומאלתר לי משהו שניתן להבריג לנעליים של המצבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתה יכול להשתמש גם בתנינים שעולים שקל וחצי הנמכרים בשדרות הר-ציון ופשוט לדחוף את הפרוב מאחורה. אני מחבר את התנין לבורג ההידוק של נעל הכבל.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני יכול גם ללכת חאפר סטייל ולהשתמש באטבי כביסה עם נייר אלומיניום :-P

 

אני פשוט מחפש בכוח לעשות קצר איפשהוא!

 

בכל מקרה אני מנסה להבין אם זה יכול להיות גם המקרה שהמצבר כבד על האלטרנטור וחן משליך את זה על המערכת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בלי לדעת איפה בדיוק נמדד המתח, אי אפשר לדעת כלום:

 

 

  • נפילת מתח על קוטבי המצבר פירושה שלמצבר אין מספיק קיבולת ו/או יכולת להוציא זרם. זה יכול להיות בגלל שהמצבר גמור או בגלל שהמערכת כבדה לו מדי.
  • נפילת מתח בכניסה למגבר - ליתר דיוק, מפל מתח על חוט הכוח - פירושם שהחוט דק מדי.
  • נפילת מתח בכניסה לרדיו (HU) לא אומרת כמעט שום דבר על הנ"ל כי היא תלויה בכמה דברים אחרים (כמו למשל הדלקת אורות או צרכן חשמל אחר).

 

וכן הלאה.

 

באופן כללי אין דבר כזה "מצבר גדול מדי בשביל האלטרנטור".

 

דני

פורסם

כמו שדני אמר.

אין מצבר גדול מדיי , כמובן שחיבור של 4 ביחד זה סיפור אחר.

אבל מעבר ממצבר של 40A ל 100A. ההבדליהיה זמן הטעינה, ממצב ריק למצב מלא.

 

בנוסף ההבדל יהיה זמן שימוש במערכתללא התנעה.

 

אבל הבדל על האלטרנטור בשימוש רגיללא יהיה.

 

 

במיוחד שמדובר על 2 מגברים יחסיתקטנים.

 

שניהם יצרכו כ 50A ביחד.

 

לגבי 4 הגדולים. היום הם 4G. וזה מעל ומעבר.

 

4G באורךשל 30 ס"מ יכול להעביר עשרות ומאות אמפרים בלי בעיה.

 

להחליף ל2G או 0G. ז ה קשקושמוחלט ובזבוז כסף.

 

במידה והיה מותקן אלטרנטור של 200A + מצבר פריקהעמוקה + מגבר מאחורה של 150A. אז יש על מה לדבר.

 

בשביל 2 מגברים של 30A-40A כלאחד בעומס מלא! לא צריך להיסחף.

תבדוק את מערכת החשמל שלך.

מצבר / אלטרנטור / מדחס / משהואמעמיס לך על המערכת.

 

 

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...