Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

המאזדה שלי עברה 100K ועוד מעט צריך לבצע טיפול 15K, מאז שהרכב יצא מהחברה לא הוחלף שמן גיר.

בטיפול אני רוצה להחליף את השמן, השאלה שלי האם כדאי להחליף גם את המסנן או שזה לא הכרחי?

תודה מראש לעוזרים.

 

פורסם

לפי הוראות היצרן בארץ לא מחליפים שמן גיר בכלל שלא לדבר על הפילטר,

למרות זאת קראתי בהרבה פורומים בחו"ל שכן צריך להחליף שמן גיר כל כמה

עשרות אלף קילומטר, ולכן אני שואל האם רצוי להחליף גם פילטר שמן בהחלפת

שמן גיר?

 

פורסם

אייל שלום,

תאמין לי שאני מכיר את כל השרשורים פה ולא מוצא תשובה לשאלתי הדי פשוטה:

האם כדאי להחליף שמן גיר ללא החלפת מסנן שמן?

 

פורסם
אייל שלום,

תאמין לי שאני מכיר את כל השרשורים פה ולא מוצא תשובה לשאלתי הדי פשוטה:

האם כדאי להחליף שמן גיר ללא החלפת מסנן שמן?

לדעתי לא.

אם כבר מחליפים, אז תוך כדי היישור קו כדאי להחליף את המסנן, וגם לנקות את המגנט חלקיקים שבתוך הקרטר.

כך אני עשיתי, ואני מרוצה.

בהצלחה.

פורסם

בפקק . בורג הריקון יש קולט מגנטים וזה מספיק בד"כ .

 

אם אין בעיה בממסרה , אין צורך לפרק אגן כדי להחליף פילטר פנימי .

מנועים של מאזדה מ 98 - 2002 2007 2008 ו מעל 200.000 ק"מ

אשר עברו החלפה חלקית כל כ 3-5 שנים ועד כ 60.000 ק"מ - הממסרה עובדת מעולה .

 

גם בהוראות ההחלפה אשר היו לדגמים של לפני 2005 - לא הייתה דרישה להחלפת פילטר פנימי .

לדעתי - אם אין בעיה רצינית חבל לפתוח אגן כאשר הסיכוי אח"כ לסגירה לא טובה גדל .

ותחילת נזילות ובעיות .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בפעם האחרונה שבדקתי את מפלס השמן הוא היה בצבע צהוב בהיר שדי

הזכיר שמן מנוע, אני מכיר לרוב שהשמן גיר הוא בצבע אדום/ורוד.

השמן המקורי של מאזדה הוא בצבע צהוב בהיר?

(שמעתי שחלק מהמכונאים קוראים לו "שמן לבן" - אין לי מושג למה)

 

פורסם

תקן השמן / נוזל הממסרה הנדרש הוא (M-V (M-5 .

אפשר בצבע צהוב ואו אדום ושניהם מתאימים לתקן M-V

בדוק את הצבע ברכבך ע"י הוצאת מדיד הממסרה האוטומטית .

או התקשר לשרות לקוחות
מאזדה
- דלק מוטורס , לפי מספר הרכב הם ידעו את סוג/צבע הנוזל .

 

אייל .

 

גם רשום בדיונים קודמים כי יש את שני הצבעים בתקן מאזדה

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?513334-מאזדה-3-בעיות-גיר&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94

 

נוזלי ממסרה טובים העומדים בתקן - מיצובישי קאיה יונדאי
מאזדה
, הונדה .

 

קישור עדכני ל ולוולין MaxLife DEX\MERC ATF

http://www.autostore.co.il/151426/%D...98%D7%99%D7%AA

 

א -
http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7...ATF-3-78L.html

בדף הראשי לא כתוב אך במפרט הטכני של המוצר -
רשום כי הוא מתאים ומניסיוני טוב-מאוד למאזדה .

ב -
http://www.autostore.co.il/151426/%D...93%D7%95%D7%9D

ג -
http://www.pazlub.co.il/PDF/ZQV92bpaz_oil-pdf.pdf

ד -
http://www.delkol.co.il/userFiles/fi...7%98%D7%99.pdf

 

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...