Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקורה חברה?

תראו אני מחפש לקנות רכב גולף ידני עכשיו ההתלבטות שלי היא בין מנוע 1.6 ידני עם 110 כח סוס

לבין מנוע 2.0 ידני 115 כח סוס.

יש הבדלים בין שתי הדגמים האלה כאילו הבדלים גדולים בתאוצה נגיד או בצריכת דלק?

ויש כח לרכבים האלה או שהם עגלות?

כי אני שומע חלק אומרים בין שתיי הדגמים אין הבדל גדול חוץ ממהירות יותר גדולה שהיא יכולה להגיע ה2.0

וגם לגולף 23 אלף שקל זה סכום נורמלי להביא כזה רכב?

ואני ישמח לשמוע המלצות לרכב אחר בעיקר ידני ושיהיה קצת חזק בכביש

תודה לעוזרים

פורסם

שתיהן עגלות, נהגתי לא מעט בגולף 2.0 ידנית והרכב פשוט עגלה וה1.6 אין בכלל מה לדבר.

אם אתה מחפש משהו חזק זה לא גולף בשנתונים האלו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

1800 קצת יותר נדירה (ויותר חזקה משתי האחרות), ובאמת הרוב זה 1600 או 2000.

ה-1600 דיי חלשה ביחס למכוניות מקבילות בנפח זהה. מנוע מאוד מאוד אמין.

דגם ה-2 ליטר - מספק ביצועים קצת יותר טובים מה-1.6, אבל לא מה שמצופה ממנוע 2 ליטר (המנועים האילו צורכים שמן באופן קבוע וידוע, עקב איזשהו פגם בייצורם).

איני חושב שיש הבדלים משמעותיים בצריכת הדלק. זה מתקזז קצת היכנשהו (הבודי של הרכב כבד למנוע ה-1.6 ומעט פחות כבד על ה-2.0).

מבחינת מומנט ("כח") יש יתרון יותר ברור ל-2.0.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...