Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני חייב את עזרתכם

אני רוצה להחליץ את הג'נטים והצמיגים המעפנים שלי ברכב איביזה 94 קופה 1.4cc

 

מה המידה המותרת כמידת מקסימום ברכב זה כלפי הצמיגים וכלפי הג'אנטים?

איך ניתן לברר זאת (בסוכנות במוסך או במשרד הרישוי)??

 

האם יש מצב למידה הבאה ברכב שלי 205/45R17

אנא תייעצו לי ברצינות זה דחוף!!

 

מה המחיר של צמיג במידה הזאת ושל ג'נט?

אגב אליאנס מייצרים חתך נמוך ורחבים???

 

תודה שחר

פורסם
שלום אני חייב את עזרתכם

אני רוצה להחליץ את הג'נטים והצמיגים המעפנים שלי ברכב איביזה 94 קופה 1.4cc

 

מה המידה המותרת כמידת מקסימום ברכב זה כלפי הצמיגים וכלפי הג'אנטים?

איך ניתן לברר זאת (בסוכנות במוסך או במשרד הרישוי)??

 

האם יש מצב למידה הבאה ברכב שלי 205/45R17

אנא תייעצו לי ברצינות זה דחוף!!

 

מה המחיר של צמיג במידה הזאת ושל ג'נט?

אגב אליאנס מייצרים חתך נמוך ורחבים???

 

תודה שחר

 

א.בטוח שלא יאשרו לך מידה כזו, מה גם שהרכב שלך לא יזוז איתם.

ב. לגבי מידות, אתה יכול לבדוק בספר רכב שלך, איזה מידות יש לדגמים האחרים

שיובאו עם הרכב שלך, ואלו המידות. או לחלופין לדבר עם המחלקה הטכנית אצל היבואן.

ג.הרכב שלך לא קופה, אלא האטש-בק (סתם לידע)

פורסם

האם יש מצב למידה הבאה ברכב שלי 205/45R17

אנא תייעצו לי ברצינות זה דחוף!! (שחר כתב)

 

לווקטרה של ההורים שלי יש צמידים של 65\195 ויש למה ממונט של 20.7

 

אז לאוטו שלך עם מנוע 1.4 עם ממונט של 10. משהוא של ממונט האוטו שלך לא יזוז

 

וחוץ מזה חשוב ביותר הוא שלחבר שלי יש קורסה GSI המידה המקורית הגאנטים שלו הם 14 אינץ. הוא שם גאנטים 16 אינץ של איביזה טורבו וקרה בעיה שהצמיג פגע לו בדופן של הפגוש

 

דבר כזה הוא מאוד מסוכן

דרך אגב הוא הוריד אותם החזיר למידה מהקורית בגלל זה

1.6 206

×
×
  • תוכן חדש...