Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לתותחי הפורום,

 

המחשב, לנובו EDGE 15 380, מגיע במקור עם 2G עלובים.

 

קניתי 4G של קינגסטון (Kingston pc3-12800).

 

בעליית מערכת הפעלה, המחשב כבה (ללא הודעת שגיאה או מסך כחול). בדיקת הזכרון על ידי WIN7 עוברת ללא שגיאות. עם זכרונות אחרים במהירות 1333 המחשב פועל היטב.

 

קצת מאוחר מדי בדקתי באתר לנובו - http://support.lenovo.com/en_US/product-and-parts/detail.page?DocID=PD012623

לפי הרשום, המחשב תומך ב- PC3-10600.

 

הייתכן שהמחשב לא יכול לעבוד עם PC3-12800 (שכמובן תומך אחורה במהירויות נמוכות יותר)?

 

תודה.

:turn-l:
פורסם

אפשרויות:

המחשב אכן לא מתאים לזיכרון המהיר

המחשב לא תומך זכרון של4G

המחשב לא תומך בערבוב של זיכרון קודם איטי וזכרון מהיר בו זמנית

 

וגם זיכרון לא תקין (נדיר אבל קורה)

פורסם

המחשב תומך עד 8G, גם 4G וגם 2X4G. הזכרון לא עובד גם כשהוא לבד. הזכרון עובר בדיקת זכרון של וינדוז 7 (אופציה בתפריט אחרי שעליית וינדוווז נכשלה).

 

מוזר שהזכרון מזוהה ועובר את הבדיקה על ידי ה - BIOS. הבעייה היא רק בשלב עליית הוינדווז.

:turn-l:
פורסם

עבדתי בחנות שמוכרת גם ניידים וגם זיכרונות SODIMM של 5 חברות שונות (בין היתר), אתה לא תאמין כמה ניידים סרבו לעלות (בשדרוג) עם זיכרון X/Y/Z אבל עלו עם A או B, אפילו כשמדובר במהירות, תזמונים ומתח זהים לחלוטין.

 

בקיצור; תעדכן BIOS, אם הזיכרון עדיין לא עולה פשוט תחליף אותו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היה לי זיכרון אחד שהמחשב היה עולה איתו ואפילו אפשר לעבוד איתו איזה דקה או שניים,

ברגע שהפעלתי קובץ כבד (בד"כ קובץ מוזיקה או סרט)- המחשב היה נכבה.

לקח הרבה זמן עד שהבנתי שזה בגלל זיכרון דפוק...

פורסם

הדגם של הזכרון הוא מסוג DDR3L שאומר מתח נמוך - 1.35V.

מחיפוש זריז של המחשב הנייד שלך באינטרנט עולה כי בדגם שלך נדרש זכרון רגיל DDR3, מתח 1.5V.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם (נערך)

תודה רבה! אתה מלך!!!

 

קניתי את הזכרון באיביי. המוכר ציין במפורש 1.5V (ולא ישבתי לבדוק בעצמי). זה בהחלט מסביר את הבעייה.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...