Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז או שקניתי חיקוי מאוטוסטור או שאני לא יודע מה כבר "לא עובד". אני מביא לכאן מהניסיון שלי, הרכב מוגן עם אופטיסיל, חיזוק הגנה כל חודשים. וכמעט כל הפגזה שנשארת על הצבע יותר מכמה שעות בחום מקבלת צריבה ברמה כזאת או אחרת, אני לא בא להגיד שהמוצר לא עמיד, אני פשוט מנסה להבין מה כבר יכול להיות שונה כ"כ אצלי, כי מהבחינה הזאת משהו בהחלט מתנהג שונה.

אם אתה מאיזור המרכז אשמח להדגים לך את המוצר שאני משתמש בו - ZAINO Z5 PRO

לא רק שלא נדבק כלום, כל מה שתנשה לשים על הרכב פשוט מחליק :) כן מחליק ממש.

עמידות שלו מעולה - גם אחרי חודשים רבים רבים עדיין אתה מקבל את האפקט כאילו עשית ווקס כעת.

לצערי אין שיווק בארץ וחבל ( שהייתי באוטוסטור לפני כחודש שקניתי מוצר לניקוי ג'נטים, הראתי את המוצר לבעלים ולכמה אנשים שהיו שם - אפילו קופסת סיגריות קלילה החליקה מהרכב כאילו אוויר מלמטה)

השבוע אני הולך לעשוט טיפול לרכב ואעלה כאן תמונות.

אם אתה מאיזור תל אביב אשמח להראות לך איך הכל מחליק מהרכב שלך ותוכל לתת חוות דעת אחרי שתתנסה עם שאריות ציפורים עטלפים ומה לא.

קובי

:-)

פורסם

מסכים עם KOM.גם אצלי אותו סיפור.לאחר "הפגזה",כעבור כמה שעות כבר נשארים כתמים שנצרבו לתוך לקה ואין מנוס מלעשת פוליש עדין מקומי.הצבע של הרכב שחור והוא מוגן במיטב חומרים שמונחים על משטח שהוכן "לפי הספר".הכנה+שתי שכבות של מנזרנה PL,ווקס של דודו גיוס.כל שטיפה V7.אוטו עומד תמיד בחוץ בשמש בחניה משותפת של בניין.חוץ מהבוקר שעדיין מוצל רוב היום תחת שמש .שום מוצר לא עוזר.לא רק זה,גם השטיפה השבועית מראה שהבוץ (בימים שעברו עלינו לאחרונה.אבק+גשם)לא נשטף ממש בקלות וכן נדבק לצבע.וזאת למרות שכביכול אמור לרדת בקלות אפילו במים וללא צורך בשמפו.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אני משתמש באופטי-סיל, ולי אין שום בעייה עם ציפורים. אבל אצלי האוטו מכוסה כמעט כל הזמן. כאשר הוא כן חוטף הפגזה, הכל יורד בשטיפה בלי שום ויכוח, ולא משאיר סימן. ככה היה אפילו לפני האופטי-סיל, לפני שבכלל הייתי שוטף כמו שצריך. מה, הלכה של קיה כזאת טובה? :lol:

פורסם

יש השוואה כלשהי בעמידות "מהמפעל" של צבעים ולכות שונים?

 

לי יש נסיון בעיקר עם וקס קולונייט 845. שמתי לב (עוד בתחילת הדרך שלי בתחום) שנוצרים לי כל מיני כתמים מחרA של ציפורים וגם טיפות מים שמתייבשות על הרכב.

הכול יורד כשאני שוטף עם סבון מרוכז (או פיירי או Citrus W&G בריכוז גבוה מהנדרש לשטיפה בטוחה). גג עם פלסטלינה, מה שאומר שהצריבה לא משפיעה כימית על הצבע\ לכה עצמו.

 

כל הרעיון של החומרים האלה זה למנוע מגע של כימיקאלים עם הצבע ע"י שכבה אינרטית (עד כמה שאפשר). דחיית מים זה נחמד אבל לא נותן ערך מוסף לשמירה על הצבע.

מה שאתם אומרים זה שכל המוצרים שעולים מאות שקלים לא עושים את העבודה הבסיסית שלשמה הם נוצרו?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

כנראה.לא חושב שיש הבדל בין אופטיסיל לבין PL או KLASSE או SEALANT 21.בשלושתם השתמשתי לכולם נותנים אותה תוצאה. 0000

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

הזוי פשוט העניין שמספר אנשים מספרים על עמידות מוחלטת, ואנשים אחרים מדווחים על צריבה כמעט עם כל מגע עם לשלשת.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

דווקא לא הזוי, אני יכול לחשוב על המון כשלים שיכולים לגרום להבדלים בין מרכב אחד לשני החל מסוג ואיכות הלכה ועד לאופן היישום של האוטם שגם שם ישנם הבדלים מאדם לאדם.

מעבר לזה חשוב להבין שצואת ציפורים ועטלפים זה חרא של דבר תרתי משמע..

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

חשבתי שלכה קשה סובלת מזה יותר, אבל הנה יש פה עוד כמה רכבי VAG שמדווחים על עמידות מושלמת מול ה"חרא" הזה..

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם (נערך)

מהמעט שאני מבין בענייני לכה, אלו הסוגים הקיימים - מסודר מהלכה הזולה ביותר לייצור והרכה ביותר ועד הקשה ביותר וגם היקרה ביותר.

 

 

  1. acrylic lacquer - מקורה ביפן, מיושמת בדרכ על מכוניות אסיאתיות (גם במקסיקו למיטב זכרוני) (לרוב רכבי הונדה למשל יגיעו עם לכה מאוד רכה ורצוי לטפל בהם עם פוליש עדין או פוליד פיניש), נחשב כהליך מאוד זול וחוסך מיליוני דולרים לחברות הרכב.
  2. polyurethane - השיטה האמריקאית שמיושמת על רכבים אמריקאים.
  3. ceramic clear coat - השיטה הארופאית- הלכה הטובה ביותר, המבריקה, העמידה (יחסית), כמובן שיש להבדיל בין פיאט פשוטה לרכבי על כמו מרצדס או אאודי או BMW שבדר'כ יש להם לכה קשה מאוד (שזה דבר חיובי כמובן למי שלא הבין). opti coat הוא למשל מוצר שמאוד דומה בתכונותיו לשכבה האיכותית הזו.

 

 

ככל שהלכה חזקה יותר כך היא תהה עמידה יותר מפני שירטות, מכות וגם צואת ציפורים.

לקנות מוצרי דיטיילינג ולצפות שהם יגנו לחלוטין מפני מזיקים זה מאוד תמים ואם לא רכשנו לעצמנו איזה אוטם מטורף כמו opti-coat או דומיו אז אנחנו צריכים לוודא שכל כתם של צואת ציפורים ירד מהרכב כמה שיותר מהר.

 

* לא התייחסתי ל-single stage paints כי זה לא רלוונטי לאף אחד מאיתנו (נראה לי).

עריכה אחרונה על ידי Kenworth

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אבל זאת בדיוק הנקודה.אנו מצפים,לדעתי בצדק,שאנחנו משקיעים לא מעט מאמצים פיזיים ביישום והכנה של משטח ולא מעט הוצאות כספיות שבשקט עובר אלפיה רק על חומרים ומה מקבלים בסוף? נאדה.אז למה כל זה קיים? או שאני מפספס משו על הדרך או שזה המצב וחייבים לחסוך עבור איזו אודי/במוו או להסתפק בכלום.כי אשכרה אחרי שבועיים במשטח נראה אותו דבר ..כואב

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)

אני עם לכה יפנית לא חווה כתמים של צואה גם שאני לא מוריד במידית. (בנוסף רכב ישן)

 

 

לגבי הבדלים בין מנזרנה לאופטי סיל? יש בהבדלים ברורים.

בלי להכנה לעמידות שזה דבר שתלוי בעוד כמה גורמים.

 

1 מנזרנה נותן משטח חלק (אופטי סיל לא) שתורם לקלות בניקוי שבועי.

2 בעל עמידות גבוה יותר.

3 מראה חלבי נעים לעין וליד.

 

 

היתרון שיש לאופטי סיל זה קלות יישום וברק עדיף. (אני אגב משלב ביניהם)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

המשטח הוכן עם FG400 וV38...לאחר מכן 2 שכבות של PL ובסוף ווקס של דודו ג'וס.מממ וגם V7.יותר מזה? באותו שבוע על קורה C שהיא הכי רחבה חירבן פיל מעופף שחזר מסעודת חג ואפילו לא עברה שעה(כי ניכנסתי לסופר לעשות קניות,ולפני כן היה נקי) ברגע שהבחנתי מיד ניקיתי אבל הכתם נשאר למרות הגנה מ ר ו ב ע ת.אז כן זה נורא מעצבן כי הדעה מתפצלת לשני כיוונים,או שמהו לא בסדר איתי בסדר יישום/עבודה או שהכל זה בולשיט.ואני יכול להביא לפחות 5 דוגמאות של רכבים שחווים אותה בעיה.זה לא אומר שאני מפסיק בטיפול חיצוני חולני כי אני פשוט מתאהב באוטו שלי כל פעם מחדש כשאני רואה אותו נקי ומצוחצח אבל איפשהו מרגיש שחברות עובדות עלינו ויש מצב שגם ווקס ב 20 שקל יתן אותה תוצאה.ולמרות זאת אני גם לעולם לא אקנה ווקס של 20 שקל.דיסוננס קוגניטיבי מישהו אמר?

IMG_0450.jpg

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

היום שטפתי את הרכב אחרי שצואת טעלפים ויונים ישבה על הרכב כמעט שבוע,ההורדה הייתה קלילה ורק עם מים! אחרי שהורדתי את כל הצואה עברתי לסבון על כל הרכב לשטיפה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

×
×
  • תוכן חדש...