Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אירוע מרצדס לחברי CarsForum


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3732 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אירוע מרצדס לחברי CarsForum - יוצא לדרך. חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, הזמינה נבחרת של כ-20 מחברי הפורום לאירוע שכולו מרצדס. מטרת האירוע עם מרצדס, כמו כל האירועים האחרים שאנחנו עושים (לא שכחתם את האוקטביה RS, נכון?) היא ליצור חיבור טוב יותר בין חברי הפורום (כלומר אתם) לעולם הרכב הישראלי ולאנשים שמובילים אותו.

 

גם הפעם, במרצדס לא הסתירו מאיתנו דבר. היום התחיל בשיחה של כשעתיים עם עמית, מנהל היבוא והסחר של מרצדס ישראל. הייתה שיחה מרתקת (לפחות בעיני) ומאוד פתוחה. כולל, כן כן, נושא התמחור של דגמי מרצדס השונים בישראל. חוץ מזה דיברנו קצת על נושא דגמי הסטיישן שאין בארץ ("הבאנו CLS שוטיינג ברייק אחת לניסיון. היא עמדה אצלנו באולם 364 ימים ונמכרה ביום האחרון במחיר הפסד" - זה ציטוט לא הכי מדויק), על הכיוון של מרצדס עם דגמי ה-AMG (כולל הסרטון הנהדר המצורף) ועוד.

 

לאחר מכן יצאנו לנסיעת מבחן בשיירה שכללה שבעה רכבים -

מרצדס ML350

מרצדס GLK350

מרצדס E200

מרצדס CLS

מרצדס E400 קופה (החלום המוטורי שלי)

מרצדס A קלאס

כשאת השיירה הובילה מרצדס S קלאס החדשה.

 

זהו, בגדול. אני אשאיר את רשות הדיבור לחברי הפורום האחרים, שיספרו קצת על החוויות שלהם.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ktLAbM_Lxgg

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היה מפגש נחמד מאוד, וכרגיל היה כיף לפגוש את כל החבר'ה.



לצערי, או שלא, נהגתי רק על ה S-Class ואח"כ על ה-ML, כי איבדנו את השיירה.

ה S היא בליגה משלה. לדעתי סדרה 7 ו A8 לא מתקרבות אליה, אין מה לעשות.

מה-ML קצת התאכזבתי. אולי הרכב הספציצי היה ברמת גימור נמוכה יחסית, מה שהוריד

קצת מהחוויה, אבל גם מבחינת מנוע, סחיבה, וכד',

אם אני משווה את זה אפילו ל X5 הקודם(E53), היא אולי באותה רמה, ול X5 E70, אני מעדיף את ה X.

 

כמובן תודה לאלירן על הארגון, ולכלמוביל שנתנו לנו את הרכבים, אירחו אותנו, ונתנו מידע מעניין,

 

שבדרך כלל מועבר בצורה משעממת, אבל הפעם הכל זרם, והיה לי לפחות מאוד נחמד.

 

 

[ATTACH=CONFIG]376686[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]376687[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]376688[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]376689[/ATTACH]

sclass4.jpg

sclass3.jpg

sclass2.jpg

sclass1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה מפגש מרתק. אהבתי את הפתיחות של מנהל המותג שידע להגיד לא רק את המנטרות שווקיות, אלא גם לדבר פתוח.

היה מגניב לראות איך כל השיירה של המרצדסים התפזרה לה כל אחד לכיוונו הוא והבחור שישב איתי באוטו התחיל בלחץ להרים טלפונים שיחפשו באיתוראן לאן הML והE400 נסעו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה מעולה, תודה רבה על הארגון והחוויה.

יצא לי לנהוג על רוב המכוניות שהיו: S, A, ML, CLS.

ה S-Class החדשה מאוד מרשימה, בהחלט רמה מעל שאר הדגמים שיצא לי לנהוג עליהם. ה A180 אכזבה אותי. לא מרגישה איכותית במיוחד ודי עגלה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יצא לנהוג רק על ה CLS ובמילה אחת, אכזבה!

 

בכמה מילים, לא מבין למה האוטו כ"כ רועש, למה רעשי מנוע כ"כ מוחשיים ולמה רעשי כביש כ"כ חודרים לתא הנוסעים וכל זה במרצדס, כן?

 

בכל מקרה, תודה לפורום, תודה ליבואן והכי חשוב, תודה רבה להוריי שהביאוני עד הלום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה מרתק ומעניין, ותודה לשלומי ואלירן על האירגון ועל האפשרות שניתנה לי להביא עימי אורח..

את עיקר זמני העברתי ב ML350 יחד עם אושרי ונקמיצ'י, SUV בעל מנוע דיזל בריא, ובתור נוסע ב A, שדי התאכזבתי מנוחות הנסיעה העירונית שלה ומהישיבה מאחור.

ציפיתי ליותר.

ב S לא יצא לי לנהוג, אבל הבנתי מאבא שלי שנוחות הנסיעה בה מושלמת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז זה אני שהלכתי לאיבוד עם ה E400:oops:

 

 

ולרכב.

האמת? קצת התאכזבתי.

לפחות ברמת הגימור שנהגתי בה, הרכב די הזכיר לי מזדה. הכל פלסטיקי שחור נוקשה למגע.

יוקרה לא היתה. למעט המושבים המדהימים. אולי יש רמת גימור אחרת.

 

המנוע חזק. לא מטורף אבל מספיק חזק להביא אותך מ 80 ל 140 ב 5 שניות.

היגוי מדוייק, אחיזה אבסולוטית (רק אלעד הצליח לזרוק תחת:lol:)

הרעש של המנוע ממכר. פשוט ממכר.

 

בגלל שהלכנו לאיבוד, עליתי על כל מיני מחלפים ועיקולים חדים שמעשה שטן, הופיעו פתאום בדרך חזרה, ואם אני אסכם את זה במילה אחת אז זה פשוט - מדויק.

גרמני.

 

 

ממה התאכזבתי?

אז כמו שכתבתי, הגימור.

ובנוסף באופן מפתיע בידוד הרעשים לא בדיוק מבודד רעשים. רעשי רוח ומנוע במהירות מעל 90 קמ"ש ובתוספת מתמדת של רעש צמיגים בלתי נגמר.

לא כל כך מתאים.

 

וחוצמיזה, צביקה פיק, מחכים לתמונות.8)

עריכה:

בחזור גם כמעט פגעה בי משאית של אלדן. האמת, הייתי בטוח שפגעה והתחלתי להזיע אלומיניום.

אבל בסוף זה היה כמעט :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, עמית(מנהל המותג, מצטער אם לא זכרתי נכון את הגדרת התפקיד) טען שהסרטון של ה AMG

מייצג את מה שמרצדס היא בעיניו.

אני דווקא חולק עליו, ונכון ש AMG הוציאו כמה גרסאות שגורמות לחטיבת M לא מעט אי-נוחות,

אבל בסופו של דבר דווקא ה S-CLASS בעיניי מייצגת את מרצדס יותר.

כבדה יותר, שמרנית, הכל בה עשוי טיפ טופ, ועם מיטב החזית הטכנולוגית. היא לא מרגשת לנהיגה,

וקורצת לקהל הצעיר כמו שנוקיה קורצת לו :-)

דווקא ב C החדשה, שהיתה להם הזדמנות להמשיך את הקו הצעיר והיפה שהיה ב C הקודמת,

הם שוב הלכו אחורה, והוציאו רכב שנראה זקן לטעמי.

בנוסף, מרצדס לדעתי רמה אחת מעל חברותיה הגרמניות, מבחינת איכות בניה וגימור. זה הכי בולט

לעין שמשווים S ל 7 או A8, אבל גם שממשיכים מטה, יש להם לדעתי מכוניות שבנויות טוב יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדיוק מבין מה יש "ללכת לאיבוד" בנסיעה בשיירה אבל על המצפון שלך שאני ועוד כמה לא נהגנו על ה E400.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נורא פשוט. הגענו למחלף. היו שם 2 מרצדס.

אחת המשיכה ישר לכוון חיפה.

השניה לקחה ימינה.

בהחלטה של שניה החלטתי לקחת ימינה.

זאת שנסעתי אחריה היתה חדשה, אפורה, אבל התברר שהיא בכלל של מישהו פרטי..

עשינו סיבוב וחזרנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאד נהניתי משלב השיחה עם עמית, פחות מנסיעת המבחן - לא נתנו לנו כל מידע לגבי מסלול ונקודות עצירה ויצא שכשהאטנו לבקשת טוםלברג כדי לצלם את כרמי, השיירה ברחה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההתייחסות שלי מהמכוניות בהן נהגתי בזמן הקצר שהיה:

 

ראשית ה A180 - אני יכול לציין ששקלתי לקנות אותה בזמן שרכשתי את הריו עד כמה שזה נשמע מצחיק ולא לעניין (כמו גם פיאט 500 ו מיני ONE), ובסופו של דבר העדפתי להוציא 100,000 שקל פחות, לדחוף קצת כסף למשכנתא ולקנות כמה מניות.

תחילת הנסיעה ישבתי מאחורה, יחד עם שמרון.

הישיבה זקופה מאוד, ולי היא לא היתה נוחה. הרכב היה קשה מאוד ובעט לנו בגב. היה לא נוח. יש בהחלט אפשרות שכל הבורקסים והאנטריקוטים ששמרון ואני אכלנו בשנים שעברו ועזרו לנו לתפוח למימדים "בריאים" - היו מעט כבדים על האוטו מאחורה.

בנהיגה האוטו היה מעט נוח יותר. לוח השעונים, הקונסולה והמכוונים השונים שעל ההגה היו לי עמוסים מדי, לא אינטאיטיביים, ומסך התצוגה של של הרדיו נראה כאילו מישהו סיים להרכיב את הרכב ואז טפח על המצח "שכחתי מקום למסך, מילא, ניכנס לדילאקסטרים ונזמין מסך". ממש לא מתאים ולא צפוי לקבל כזה ממרצדס.

את תנוחת הנהיגה ניתן להתאים בקלות עם כל הכיוונונים של המושבים וההגה.

אני מסתייג ממה שרשמתי תחת ההנחה שבכל זאת מישהו שם הגרמניה באמת הפעיל מחשבה, עשה קבוצות מיקוד והגיע למסקנה על העיצוב. זה שאיזה יואב אחד חושב שזה לא מתאים - בעיה שלו. אני לא אהבתי.

הגיר של ה A רובוטי ובזה מסתכמת ההבנה שלי בנושא. בנהיגה, התגובה הראשונית מאוד מהוססת, ורק אח"כ הרובוט שעובד בליין של הגיר קורא לחבר'ה והם מתחילים להזיז את העניינים.

בהמשך היום שוחחתי עם אחד המלווים והוא הסביר כי ה A נועדה לפנות לקהל אחר וצעיר יותר שמחפש התנהגות כביש שונה מהלימוזינות הרגילות ולכן הכיול הנוקשה. כלומר, עניין של ציפיות מוקדמות שגויות שלי. בשורה התחתונה - לא אהבתי.

 

משם עברתי ל GLK350 - סוג של "ג'יפון" שנועד לפנות לנשות המאיון העליון. מובן שאין ולא אמורות להיות יכולות שטח כלשהן.

שוב אותו עומס עיצובי ועומס מתגים. קצת כיוונונים של המושב ויוצאים לדרך. התחושה אוורירית למדי כפועל יוצא מחלונות גדולים.

לבהמה הקטנה יש הרבה כח. היא מאיצה מהר מכל מצב, די והותר בשבילי. עם זאת, כאשר ניסיתי לנהוג בה במתינות, כלומר יציאות רגועות מהמקום והאצות מתונות היתה תחושה מעט לא נוחה כאילו שהאוטו לא באמת מבין שאני מנסה לנהוג רגוע.

ניסיתי להבין איך האוטו יתאים לאישתי למשל (שנוהגת היום על "ג'יפון"), ואני חושב שהיא לא היתה אוהבת אותו. מבנה המושב מאחורה נראה כאילו אינו בנוי להכיל שלושה ילדים קטנים על כסאות הבטיחות שלהם, ואולי הוא מתאים לממוצע הילודה בגרמניה (מתחת ל 1.5 ילדים לאישה). בקיצור - גם כאן נרשמה אכזבה עבורי.

E200 או 250 או משהו כזה -

הרכב ממנו ברחו כולם נותר בודד ומיותם עבורי.

מדובר בדגם שנמצא בסוף ימיו. דווקא כאן העיצוב השמרני והמתון תרם לתחושה נינוחה ורגועה. אהבתי.

יש מספיק כח כדי לחטוף שלילה כבר בנסיעה הראשונה אבל התחושה היא שאפשר להעמיס את המשפחה כאן ועכשיו ולנסוע למלון בראשית במצפה רמון או לטיול נחמד ברמת הגולן. הנהיגה והנסיעה נינוחה, בהסתייגות אחת - מתחת למושב הנהג והנוסע שלידו הציבה מרצדס תא איחסון שבולט החוצה ממושב הנהג, ולי הפריע מאוד. זה הדבר ה'רע' היחיד שיש לי לומר על האוטו - מכל בחינה אחרת הוא הרשים אותי בנינוחות, בעבודת המתלים ובשלווה שהוא משרה על הנהג והנוסעים. מבודד את רעשי החוץ כהלכה, אוטו מאוד מאוזן ובשל. אהבתי אותו מאוד. אולי הזדקנתי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנסה להתייחס מזווית קצת שונה:

 

אני רק נסעתי - לא נהגתי מהסיבה שבכדי לנהוג (חוקית) אני צריך עזרים שלוקח לי בערך 20 דקות להתקין - כך שמראש הבנתי שזה יהי לא רלוונטי וויתרתי על הנהיגה מראש.

 

- החלק ה"עיוני" היה מצויין, אך נראה לי שאם היו מפצלים אותו לשני חקלים היה אפשר להפיק יותר כי אחרי הנהיגה בטוח שהיו שאלות נוספות.

כמו"כ אני חושב שאם היו מתמקדים בטכנולוגיות הייחודיות שיש למרצדס להציע כיום במכוניות שלהם אולי היינו יכולים להתרשם יותר.

 

- אני נסעתי ב-E400 קופה. התרשמתי מהמערכת שמזהה שיש לך כלי רכב ב"שטח המת" ומתריעה על כך בעזרת משולש שמשנה את צבעו במראת הצד.

 

- הקטע של נסיעות המבחן טעון שיפור. לדעתי היה צורך להקדיש לפחות שעה לנסיעות עם שתי נקודות קבועות מראש להחלפת נהגים. הנסיעה בשיירה גרמה לכך שלא היה ממש ניתן להתרשם מקטעי נהיגה קצרים מדי.

 

- אני רוצה להודות לחברת "כלמוביל" על ההשקעה ועל האירוע, האירוע בהחלט העשיר את הידע שלי במה שיש למותג להציע, ויתכן בהחלט שיהיו כאלה שאציע להם לכלול את המותג ברשימת האפשרויות שלהם.

 

- בשנה הבאה אני מתכוון לרכוש רכב חדש. ה-CLA בהחלט עשויה להיות ברשימת האפשרויות...

 

- אהבתי את הדיסק און קי שקבלנו, ואחד מחבריי כבר נפל במלכודת והלך לחפש מרצדס בחוץ...:) צרפתי אותו בגאווה לצרור המפתחות שלי. גם נפחו (כ-8 ג"ב) בהחלט סביר.

 

והכי הכי כיף היה לפגוש את כל החבר'ה, ולקנח עם שמרון ואלעד במסעדת אוכל יהודי טובה :)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחמשת הסנטים שלי, בתקוה שהדברים יובנו כביקורת בונה ולא כקנטרנות, לטובת האירועים הבאים;

 

לכל אירוע צריך להיות ערך מוסף כלשהו, בין אם בדמות הנאה(פרוייקט סקודה אוקטביה RS) ובין אם ברמת היכרות והתנסות עם חברה ומוצריה(יום בטר פלייס). הערך המוסף מתורגם לתובנות ולדיונים בפורום - והמארח מקבל הרבה עניין ו"זמן פורום" במוצריו.

 

באירוע הזה, התחושה היתה שכלמוביל יצאו ידי חובתם, לא מעבר. נכון, השולחן היה עמוס במאפים ועמית היה חביב וענייני, אבל ציפיתי ליותר. הרבה יותר.

- קיוויתי שנקבל סקירה על חידושי מרצדס בשנה הקרובה ברמה העולמית והמקומית. יוק.

- ציפיתי שנחשף למידע שיווקי מעניין; חלוקת שוק הפרימיום, חיתוכים לפי דגמים, השוואת כמויות למתחרים. גורנישט.

- חיכיתי שבמהלך השיחה נחשף למידע מעניין/ראשוני. זה לא קרה.

- "נסיעות המבחן", אם אפשר לקרוא לזה כך, היו פשוט פארסה. באירועי הלקוחות שלהם(כפי שכמה מאיתנו חוו - ואשר כתבתי עליהם בעבר), כלמוביל מטפלים במאות לקוחות ביום - וכל לקוח זוכה לנסיעת מבחן סבירה של עד חצי שעה. רשמים? אחרי 2 ק"מ על S קלאס בקו ישר בין רמזורים? לא תודה. החלפות? כשנוסעים בשיירה ומכוניות הולכות לאיבוד, אין החלפות. וכשמבקשים בסוף סיבוב קצר על המכונית האובדת ששבה, התשובה היא כמובן לא, על אף שהמכונית פנוייה לשעות הקרובות.

 

עצם העובדה שהאירוע היה אמור להמשך עד השעה 14:00 וב-12 וקצת כבר התקפלנו, אומרת לא מעט.

 

הערך המוסף היחיד שהיה לי מהיום הזה, היה המפגש המהנה כתמיד אתכם (וכן, גם הארוחה עם צביקה ואלעד ב'שמוליק כהן' לא הכזיבה).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3732 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...