Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

 

 

החלטתי לשדרג את המערכת ברכב ולא ממש יודע מה לבחור. מזמן כבר לא הייתי "בשוק" של האודיו לרכב אז אני כבר לא זוכר מה נשמע איך...

שומע בד"כ Trance, Techno, Dub וגם Rap/Hiphop.

 

תקציבים:

קומפוננט קדמי - 1500.

קומפוננט אחורי - 600.

סאב+תיבה - 1200.

 

כל זה לא כולל התקנה (שכנראה תעלה הרבה... הרכב הוא סיאט לאון ואני מניח שאין צורך להוסיף למה למי שמכיר :?.)

 

שני הסטים יוגברו על Hifonics BRX640.4 שכבר קניתי.

הסאב יוגבר על Hifonics BRX160.2 (על הנייר מוציא 320rms ב-4Ohm בגישור) שכבר קניתי. חשוב שלא יתפוס לי את כל הבאגז' עם תיבה ענקית.

לגבי תיבה אטומה או פתוחה, פעם אחרונה שהיה לי סאב לפני כמה שנים טובות הוא היה עם תיבה אטומה קטנה יחסית והרגשתי כאילו הבאס "חנוק" כזה לא יודע איך בדיוק להסביר את זה אבל לא ממש נהנתי מזה (אולי פשוט הסאב היה גרוע...).

 

מניח שיש לכם נסיון עם כל הסוגים ויכולים לתת לי הצעות. אשמח לשמוע מכם.

×
×
  • תוכן חדש...