Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי בבית רמקולים של פיוניר 6x9

ובאוטו שלי פורד פיאסטה 97 אני חושב שיש לי 5.25 מישהו יכול לבדוק אם כן?

אפשרי להכניס אותם לשם או לא? ואם לא אז לשים מאחורה על פלטה בבגאז'? אני חדש בדברים האלה זה למה אני שואל.

תודה לעוזרים

עריכה אחרונה על ידי Opaz12

Using Tapatalk

פורסם

אני אישית התקנתי עצמאית על הפלטה,לקחתי דף חלק,סימנתי עם עט את הגודל של הרמקול ואז גזרתי לי מעיין שבלונה,את הפלטה חתכתי עם ג'קסום.

אבל בכל מקרה אני לא ממליץ לך לחתוך לבד כי אני חושב שלי היה יותר מזל משכל חח. בהצלחה!

Using Tapatalk

פורסם
אני אישית התקנתי עצמאית על הפלטה,לקחתי דף חלק,סימנתי עם עט את הגודל של הרמקול ואז גזרתי לי מעיין שבלונה,את הפלטה חתכתי עם ג'קסום.

אבל בכל מקרה אני לא ממליץ לך לחתוך לבד כי אני חושב שלי היה יותר מזל משכל חח. בהצלחה!

 

אז מקדימה לא אפשרי להכניס אותם?

והחיתוך ייצא טוב אל תדאג זה אבא עושה אם יהיה צריך

 

אפשר כל קרש להכניס ושהאיכות לא תפגע?

Using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...