Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מתלבט בין שני סוגי השחרות לפנסים קידמיים ואחוריים.

 

אופציה ראשונה זה המדבקה ואם כן יש כמה סוגים, באיזה לבחור : Dark black / Light black / Matt black

 

אופציה שניה זה ספריי לקה בגוון שחור, סרטון לדוגמא:

 

תודה.

פורסם

להגיד לך את האמת אני לא הייתי עושה אני חושב שזה דיי מיותר אבל אם ממש לחוץ לך על זה לך על המט

seat mii 5 doors

חיה רעה =]:evil:

פורסם

בזמנו עשיתי השחרה עדינה לפנסים האחוריים עם הספריי לקה השחור, ממליץ עליו אם אתה יודע לעבוד עם ספריי.

בפנסים הקדמיים אל תיגע, זה לא חוקי, לא בטיחותי ולא עובר טסט.

פורסם
בזמנו עשיתי השחרה עדינה לפנסים האחוריים עם הספריי לקה השחור, ממליץ עליו אם אתה יודע לעבוד עם ספריי.

בפנסים הקדמיים אל תיגע, זה לא חוקי, לא בטיחותי ולא עובר טסט.

 

גם בפנסים האחוריים זה לא חוקי,לא בטוחותי ולא עובר טסט!

 

לפי דעתי זה מיותר לא מחמיא לרכב ומסוכן..

פורסם
גם בפנסים האחוריים זה לא חוקי,לא בטוחותי ולא עובר טסט!

 

אתה טועה. פעמיים עברתי עם זה טסט.

שים לב שציינתי שעשיתי השחרה עדינה.

 

בבקשה תמונה שתבין:

 

P1010866.jpg

פורסם
איפה ניתן לרכוש את הספריי ומה מומלץ?

 

אני קניתי אותו די מזמן, לפני 5 שנים בערך ממישהו בפורום VAG עוד בגלגול הקודם שלו אם אתה זוכר.

 

הספריי לקה הזה, כמה זמן עד שהוא מתקלף/נעשה דהויי?

 

הקופרה הייתה ברשותי עוד שנתיים אחרי ההשחרה ומעולם לא ראיתי קילוף או דהייה בצבע.

פורסם

זה שעברת עם זה טסט לא הופך את זה לחוקי.

יש אנשים שעוברים במכס עם סמים.

תזהר שלא תיסע אחריך משאית, שלא רואה את אורות הבלימה שלך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...