Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Toyota YARIS Ts Vs. Citroen C2 VTS או כל רכב מעניין אחר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

אשמח לקבל ייעוץ לגבי רכישת אחד מהרכבים הנ"ל או כל רכב מעניין אחר.

אני עושה נסיעות ארוכות יחסית דהיינו פעמיים בשבוע חיפה-ת"א, ופעמיים בחודש חיפה-אשקלון. שאר הזמן כ-30 ק"מ ליום. סה"כ כ-2000 ק"מ בחודש (בהערכה גסה).

כמובן שהעדיפות היא לרכב אמין, הוצאות אחזקה לא יקרות מדי, חסכוני בדלק ועם פלפל חצוף :wink:.

מה שעוד יותר חשוב הוא שמדי פעם הילד שלי נמצא איתי ברכב בכיסא הבטיחות ולכן חשובה לי מאוד הבטיחות. הנוחות גם חשובה אך אני מוכן לפסוח עליה מעט, בשביל ההנאה מהנהיגה ( - רק כשאני לבד ברכב כמובן).

למי שיש/היה רכב דומה והסיע בו צאצא חמוד, ויש לו הערות/הארות - אשמח לקבל אותן (מקום לעגלה, תיקים וכו').

אין לי בעיה לנצל את שאר המקום במושב האחורי לתיק גדול, כיוון שזה רק אני והילד שלי ברכב בנסיעות הללו.

 

כל רעיון על רכב אחר משפחתי/קצר וצעיר יתקבל בברכה, אך כן שיהיה י-ד-נ-י עם מעט פלפל חצוף.

שנתון סביר ובמחיר של עד כ- 40K ש"ח. אם ישנן הצעות לרכבים במחיר נמוך יותר, כמובן שיתקבלו בברכה.

האם לדעתכם ה-C2 ובמיוחד ה-Ts עלולות לעשות בעיות במרחקים האלה, למרות שרוב הנסיעות הן בין-עירוניות ?

 

אשמח להצעות ודעות :-)

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי 2+2wheels
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב,

גם רעיונות לגבי רכבי דיזל וגז מעניינים יתקבלו בברכה.

האם הן עדיפות על-פני רכבי הבנזין מבחינת עלויות אחזקה, אמינות, ביטוחים וכו'?

פורסם

כמה דברים לגבי היאריס:

 

- רועשת מעל 100 קמ"ש. לא רכב אולטימטיבי לשיוט בכביש מהיר

- לא ניתן לנתק כרית אוויר של הנוסע בשביל כיסא של הילד

- ספסל אחורי על מסילה - לא תהיה בעיה להגדיל תא מטען כדי שיתאים לעגלה

- אם תשמור על 100 קמ"ש תוכל להגיע לצריכת דלק 1:16

פורסם

הC2 בעלת גיר קצר מאוד !

ב100 קמ"ש אתה באיזור ה3500 סל"ד.

הבגאז, מאוד קטן.

בדיוק חבר שלי קנה את האוטו הזה, שנת 2007.

הרכב מאוד מהנה לנהיגה, עשיתי עליו סיבוב, מאוד קשה לו להתנתק מהכביש, הוא יושב בצורה מדהימה.

זה משהו שקשה להתחרות איתו.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
כמה דברים לגבי היאריס:

 

- רועשת מעל 100 קמ"ש. לא רכב אולטימטיבי לשיוט בכביש מהיר

- לא ניתן לנתק כרית אוויר של הנוסע בשביל כיסא של הילד

- ספסל אחורי על מסילה - לא תהיה בעיה להגדיל תא מטען כדי שיתאים לעגלה

- אם תשמור על 100 קמ"ש תוכל להגיע לצריכת דלק 1:16

 

 

אם כל רכב ניתן להגיע למהירות גבוהה חוקית או שלא. אני מעדיף את הביצועים נחמדים והתזזיתיות.

מה זה רועשת? זה משהו סביל? - בתור אחד שכן אוהב לשמוע את המנוע מגרגר 8)

צריכה לא רעה..!! ידוע לך מה הצריכה הממוצעת במהירות גבוהה יותר?

יש לך רעיון לרכב אחר עם ביצועים נחמדים, אפילו משפחתית, העונה ל"דרישות" שהזכרתי?

פורסם
הC2 בעלת גיר קצר מאוד !

ב100 קמ"ש אתה באיזור ה3500 סל"ד.

הבגאז, מאוד קטן.

בדיוק חבר שלי קנה את האוטו הזה, שנת 2007.

הרכב מאוד מהנה לנהיגה, עשיתי עליו סיבוב, מאוד קשה לו להתנתק מהכביש, הוא יושב בצורה מדהימה.

זה משהו שקשה להתחרות איתו.

 

 

אכן זה משהו שקשה להתחרות איתו...זהו רכב מצוין למטרה הנאה.

אך מה בדבר עלויות אחזקה, אמינות, צריכת דלק, בטיחות אפילו? ידוע לך משהו?

יש לך רעיון לרכב אחר עם ביצועים נחמדים, אפילו משפחתית, העונה ל"דרישות" שהזכרתי?

פורסם
אם כל רכב ניתן להגיע למהירות גבוהה חוקית או שלא. אני מעדיף את הביצועים נחמדים והתזזיתיות.

מה זה רועשת? זה משהו סביל? - בתור אחד שכן אוהב לשמוע את המנוע מגרגר 8)

צריכה לא רעה..!! ידוע לך מה הצריכה הממוצעת במהירות גבוהה יותר?

יש לך רעיון לרכב אחר עם ביצועים נחמדים, אפילו משפחתית, העונה ל"דרישות" שהזכרתי?

 

- הרעש הוא עניין סוביאקטיבי. לאחד זה מפריע, לשני לא. אבל הוא קיים.

- אצלי הצריכה הממוצעת 1:14.1 על פני כמעט שנתיים. אני גר בירושלים ולא נוסע כמו סבתא

- קשה לי לחשוב על רכב שיתן תמורה דומה ליאריס. טוב, אני משוחד :lol:

- הרכב כיפי מאוד ופרקטי: מספיק מקום מאחורה גם בשביל חברים וגם ניתן להעביר דירה במידת הצורך

פורסם

307xsi? מנוע 2 ליטר ידני. אתה תוותר קצת על הפלפל אבל תקבל רכב מאובזר בצורה יוצאת דופן לגילו ומחירו, ומנוע שיתמודד בכבישים מהירים בקלות יותר.

פורסם
- הרעש הוא עניין סוביאקטיבי. לאחד זה מפריע, לשני לא. אבל הוא קיים.

- אצלי הצריכה הממוצעת 1:14.1 על פני כמעט שנתיים. אני גר בירושלים ולא נוסע כמו סבתא

- קשה לי לחשוב על רכב שיתן תמורה דומה ליאריס. טוב, אני משוחד :lol:

- הרכב כיפי מאוד ופרקטי: מספיק מקום מאחורה גם בשביל חברים וגם ניתן להעביר דירה במידת הצורך

 

 

צריכה לא רעה בכלל ( אתה מדבר על יאריס Ts כן??? 8) ).

ז"א שבנסיעה בכביש 2 הצריכה תהיה לא רעה כלל.

 

ומבחינת אמינות (למרות היותה טויוטה :wink:) , עלויות אחזקה/תחזוקה?

 

והאם זה נכון שבמהירות גבוהה המנוע "מבקש" הילוך גבוה יותר מהחמישי, כלומר ההילוך החמישי קצר מדי כביכול?

 

יש לך רעיון לרכב אחר?

פורסם
307xsi? מנוע 2 ליטר ידני. אתה תוותר קצת על הפלפל אבל תקבל רכב מאובזר בצורה יוצאת דופן לגילו ומחירו, ומנוע שיתמודד בכבישים מהירים בקלות יותר.

 

 

עלה בראשי הרכב הזה, אך מה בדבר צריכת דלק (2 ליטר בכל זאת), אמינות, עלויות אחזקה/תחזוקה?

מבחינת מרווח פנים ובטיחות אני בטוח שאין תלונות..

פורסם

ה-C2 רכב קקה.

 

מתלים קשים שלא מספקים התנהגות כביש טובה.

הגה מחורבן.

ה-ESP לא מתנתקת בכלל ומשביתה שמחהף ביצועים ויכולת לנהוג על המגבלות.

 

לא כיפית לנהיגה.

המנוע בסדר וגם הביצועים.

 

היאריס נוחה יותר, מרווחת יותר, בנוייה יותר טוב, ואמינה כמו טויוטה של פעם.

 

307xsi? מנוע 2 ליטר ידני. אתה תוותר קצת על הפלפל אבל תקבל רכב מאובזר בצורה יוצאת דופן לגילו ומחירו, ומנוע שיתמודד בכבישים מהירים בקלות יותר.

 

הוא יוותר על כל הפלפל (וגם בלי מלח) ויישאר עם קומפקטית עם ביצועים קצת טובים מהממוצע.

רכב נטול פואנטה.

לקנות רק אם זול משמעותית מיפנומטית מקבילה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה מדבר על יאריס Ts כן?

 

:arrow: כן

 

והאם זה נכון שבמהירות גבוהה המנוע "מבקש" הילוך גבוה יותר מהחמישי, כלומר ההילוך החמישי קצר מדי כביכול?

 

הגיר קצר, נכון. זאת גם סיבה לרעש.

פורסם

הגיר קצר, נכון. זאת גם סיבה לרעש.

 

 

מנסיונך עם הרכב, יש לכך השפעה על בלאי מוגבר, צריכת דלק מוגזמת?

מה עם עלויות תחזוקה/אחזקה שוטפות או לא, של הרכב?

פורסם
ה-C2 רכב קקה.

 

מתלים קשים שלא מספקים התנהגות כביש טובה.

הגה מחורבן.

ה-ESP לא מתנתקת בכלל ומשביתה שמחהף ביצועים ויכולת לנהוג על המגבלות.

 

לא כיפית לנהיגה.

המנוע בסדר וגם הביצועים.

 

היאריס נוחה יותר, מרווחת יותר, בנוייה יותר טוב, ואמינה כמו טויוטה של פעם.

 

 

 

הוא יוותר על כל הפלפל (וגם בלי מלח) ויישאר עם קומפקטית עם ביצועים קצת טובים מהממוצע.

רכב נטול פואנטה.

לקנות רק אם זול משמעותית מיפנומטית מקבילה.

 

 

עד כדי כך ה-C2 לא משהו?? דווקא הייתי בטוח שזה להיפך...

307 xsi כה משעמם? אפילו עם מנוע 2 ליטר???

פורסם
שלום לכולם,

 

אשמח לקבל ייעוץ לגבי רכישת אחד מהרכבים הנ"ל או כל רכב מעניין אחר.

אני עושה נסיעות ארוכות יחסית דהיינו פעמיים בשבוע חיפה-ת"א, ופעמיים בחודש חיפה-אשקלון. שאר הזמן כ-30 ק"מ ליום. סה"כ כ-2000 ק"מ בחודש (בהערכה גסה).

כמובן שהעדיפות היא לרכב אמין, הוצאות אחזקה לא יקרות מדי, חסכוני בדלק ועם פלפל חצוף :wink:.

מה שעוד יותר חשוב הוא שמדי פעם הילד שלי נמצא איתי ברכב בכיסא הבטיחות ולכן חשובה לי מאוד הבטיחות. הנוחות גם חשובה אך אני מוכן לפסוח עליה מעט, בשביל ההנאה מהנהיגה ( - רק כשאני לבד ברכב כמובן).

למי שיש/היה רכב דומה והסיע בו צאצא חמוד, ויש לו הערות/הארות - אשמח לקבל אותן (מקום לעגלה, תיקים וכו').

אין לי בעיה לנצל את שאר המקום במושב האחורי לתיק גדול, כיוון שזה רק אני והילד שלי ברכב בנסיעות הללו.

 

כל רעיון על רכב אחר משפחתי/קצר וצעיר יתקבל בברכה, אך כן שיהיה י-ד-נ-י עם מעט פלפל חצוף.

שנתון סביר ובמחיר של עד כ- 40K ש"ח. אם ישנן הצעות לרכבים במחיר נמוך יותר, כמובן שיתקבלו בברכה.

האם לדעתכם ה-C2 ובמיוחד ה-Ts עלולות לעשות בעיות במרחקים האלה, למרות שרוב הנסיעות הן בין-עירוניות ?

 

אשמח להצעות ודעות :-)

תודה רבה

 

 

 

חברים,

יש הצעות לרכבים אחרים, אפילו משפחתיות, העונות לכתוב מעלה??

דיזל, גז ?

 

אשמח לקבל מידע (גם על היאריס Ts ו-C2) מבחינת עלויות אחזקה שוטפות ווגם לא שוטפות...

תודה 8)


×
×
  • תוכן חדש...