Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Toyota YARIS Ts Vs. Citroen C2 VTS או כל רכב מעניין אחר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פלואו למה אתה מחפש איזה הכשרה יש לבנאדם? נתתי את חוות דעתי האישית מבלי להיכנס למילים של אף אחד, בגלל זה הבחור פנה לפורום לקבל חוות דעת שונות מאיתנו.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם כל הניסיון שלך, למשל, מסתכם במשפחתומטיות ליסינג, אז מה שאתה כותב על היכולות הדינמיות של רכב לא שווה הרבה.

עם כל הכבוד, כשאתה בא לחלוק על אבחנה שלי בין שתי מכוניות, כדאי שיהיה לך (1) בסיס להשוואה (2) ניסיון מספיק להעריך הבדלים.

 

כתבת כבר את שלך. אם אתה בא להתווכח, במינימום תחשוב אם יש לך רקע וניסיון מתאימים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה באמת חושב שאני מתכוון לשלוף ונעשה תחרות?!

 

למה לא?

 

חבר בפורום זה אמור להיות מספיק,במיוחד בשבילך!.

 

מספיק למה?

זה אפילו לא מספיק כדי לייעץ. בגלל זה יש עבירת פורום בכללים שקרויה: "ייעוץ לא מבוסס".

 

הגה כוח הידראולי זה לא מתן אישור אוטומטי לתקשורת עם הכביש,ברוב המקרים אפילו ההפך.

 

אפילו להפך?!

כלומר, לשיטתך, הגה הידראולי הוא לרב פחות מתקשר מהגה מתוגבר חשמלית?

 

הC2 היא לא ממש חיית כביש,אבל ליאריס הגה חרא שאין בו שום תחושה או פידבק.

 

ליאריס הגה טוב מל-C2, עשרות מונים.

יש בו תחושה ויש פידבק.

 

אני שואל שוב: מה נקודת ההתייחסות שלך לאיכויות הגה (ציין מכונית עם ההגה הכי טוב שיצא לך לנהוג בה, למשל) ומה ההכשרה שלך בנהיגה (חבר פורום זו לא הכשרה)?

שוב, זה נחוץ על מנת שנוכל לשים את דעתך בפרופורציה מתאימה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני ממש לא בא להתווכח, והרקע שלי לא מסתכם בליסינג, נהגתי על הרבה מכוניות, טורבו, אמריקאיות והרבה צרפתיות, ביאריס לא נהגתי אבל נתתי את חוות דעתי לגבי C2 vts.

 

וההפך אתה זה שבא ראש בקיר, אני רק נתתי חוות דעת, ואתה זה שלא מקבל דעות של אחרים ויוצא על כולם, אז צר לי.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

Falou עזוב זה וויכוח מיותר.

הבחור ידוע כשונא יפניות ומשמיץ אותן בכל הזדמנות.

ההגהה של הts מצויין, לא הגה של 205gti אבל ממש לא מת.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אני ממש לא בא להתווכח, והרקע שלי לא מסתכם בליסינג, נהגתי על הרבה מכוניות, טורבו, אמריקאיות והרבה צרפתיות, ביאריס לא נהגתי אבל נתתי את חוות דעתי לגבי C2 vts.

 

וההפך אתה זה שבא ראש בקיר, אני רק נתתי חוות דעת, ואתה זה שלא מקבל דעות של אחרים ויוצא על כולם, אז צר לי.

 

זה בסדר לכתוב את דעתך על בסיס ניסיונך, גם אם הוא מוגבל.

ואני לא צריך לקבל את דעתך. עשיתי קורסים, נהגתי על ספורטיביות בקנה המידה הזה רב חיי, נהגתי על שני הרכבים - יש לי יותר קנה מידה להעריך איכות יחסית של רכב.

 

אני גם מזכיר לך, אני לא פניתי אליך. אתה כתבת את דעתך. אני את שלי. זה אתה שבאת לדרוש מהיכן לי יש את היידע...

 

אריק, אם אתה מתייחס ל-GUGY, אני חושב שפשוט העלבתי לו את הרכב, אז הוא נפגע בשמו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...