Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Toyota YARIS Ts Vs. Citroen C2 VTS או כל רכב מעניין אחר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנסיונך עם הרכב, יש לכך השפעה על בלאי מוגבר, צריכת דלק מוגזמת?

מה עם עלויות תחזוקה/אחזקה שוטפות או לא, של הרכב?

 

מן הסתם שיוט ב3000-4000 סל"ד לא חוסך דלק. יחד עם זאת כבר רשמתי צריכה שלי. ואם לא תעבור את ה100 ->תגיע ל1:16 (מנסיון)

 

לגבי תחזוקה ודברים נוספים תריץ חיפוש על שם משתמש "איתמר" . הוא סקר את הרכב מכל זווית אפשרית

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי היאריס- כמו שנכתב, תחפש בנושאים של איתמר (אחד המנהלים בפורום). הוא סקר ורשם כל דבר בערך על הרכב שלו בכמה שנים האחרונות.

C2 רכב חמוד מאוד אבל לא כיפי כמו שאפשר לחשוב ולצפות מהמראה. טוב, ככה זה כשבסיטרואן החליטו, אחרי הסקסו, שהעיצוב חשוב יותר מאשר הניהוג.

ה307XSI זה רכב חמוד אבל ספורטיבי. ככה זה גם בC4 VTS. רכב מאוד נחמד, מאוד מאוד מאובזר, מהיר יותר ממשפחתית מקבילה אבל לא כיפי בצורה מיוחדת לנהיגה.

פורסם

C4 VTS זה דווקא רעיון מדליק,הוא חזק בהרבה מהיאריס והC2.

מאובזר מאד,נראה מיוחד.

אחרי נהיגה בו אתה לא תאמין שחשבת על C2 או יאריס.

פורסם
עד כדי כך ה-C2 לא משהו?? דווקא הייתי בטוח שזה להיפך...

307 xsi כה משעמם? אפילו עם מנוע 2 ליטר???

 

כן

וכן.

 

באמת, חוצמי מנוע קצת חזק שנותן ביצועים טובים, ה-C2 היא כישלון. ההגה באמת גרוע, התנהגות הכביש לא טובה, אבל הנוחות נוראית. ואם אתה רוצה להנות משעשועי זנב... אי אפשר. ESP זוועה.

באמת, אוטו לא כיף. כלומר, עדיף מכונית עם מנוע על משהו שאין לו תכונה דינמית אחת חיובית, אבל באמת מדובר ברכב לא מוצלח. היאריס היא מכונית הרבה יותר טובה. לרעתה עומד רק תנוחת ישיבה של אוטובוס. חוצמיזה, באמת מכונית חביבה. ואמינה מאוד.

אבל, אתה יודע, במחיר הנכון יכול להיות ששווה. TS נמכרות במחירים לא הגיוניים, לפחות כך שמעתי.

 

לגבי ה-307XSI, סתם אוטו. אולי לקחת ידנית, אבל אחרת לא מוצא סיבה להעדיף אותה על מאזדה 3 עם מנוע 2.0 (שוב, להוציא מחיר, אם היא באמת זולה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אם כל רכב ניתן להגיע למהירות גבוהה חוקית או שלא. אני מעדיף את הביצועים נחמדים והתזזיתיות.

מה זה רועשת? זה משהו סביל? - בתור אחד שכן אוהב לשמוע את המנוע מגרגר 8)

צריכה לא רעה..!! ידוע לך מה הצריכה הממוצעת במהירות גבוהה יותר?

יש לך רעיון לרכב אחר עם ביצועים נחמדים, אפילו משפחתית, העונה ל"דרישות" שהזכרתי?

 

בוא נגיד שבנסיעה בינעירונית, במהירות 110-120 אני לא מצליח לנהל שיחה עם הספיקר של הפלאפון מרוב הרעש. זה רועש. זה לא רעש של טרקטור, אבל די רועש.

 

יחסית למישהו שנוסע די הרבה, איזה צריכת דלק תוכל "לסבול" על מנת להינות מרכב קצת יותר ספורטיבי?

כי אני לא חושב שתצליח למצוא רכב שנותן ביצועים של היאריס עם צריכת דלק כזאת(1 ל-16 ב-100 קמ"ש זה נתון אמיתי לחלוטין) ואפילו קרוב. השאלה היא עד כמה אתה תהיה מוכן להתפשר?

פורסם
מן הסתם שיוט ב3000-4000 סל"ד לא חוסך דלק. יחד עם זאת כבר רשמתי צריכה שלי. ואם לא תעבור את ה100 ->תגיע ל1:16 (מנסיון)

 

לגבי תחזוקה ודברים נוספים תריץ חיפוש על שם משתמש "איתמר" . הוא סקר את הרכב מכל זווית אפשרית

 

 

מעט בעייתי לשמור על 100 קמ"ש על כביש 2.

לרוב זה באזור 110 קמ"ש...

אבדוק את החיפוש על "איתמר".

תודה!

פורסם
בוא נגיד שבנסיעה בינעירונית, במהירות 110-120 אני לא מצליח לנהל שיחה עם הספיקר של הפלאפון מרוב הרעש. זה רועש. זה לא רעש של טרקטור, אבל די רועש.

 

יחסית למישהו שנוסע די הרבה, איזה צריכת דלק תוכל "לסבול" על מנת להינות מרכב קצת יותר ספורטיבי?

כי אני לא חושב שתצליח למצוא רכב שנותן ביצועים של היאריס עם צריכת דלק כזאת(1 ל-16 ב-100 קמ"ש זה נתון אמיתי לחלוטין) ואפילו קרוב. השאלה היא עד כמה אתה תהיה מוכן להתפשר?

 

 

אני נוסע כרגע על מגאן 2008 שצריכתה באזור ה- 1:14 בממוצע.

אני רוצה צריכה יותר טובה כמובן. חשבתי אפילו לכיוון סוזוקי אלטו ידנית שבאופן משונה די תזזיתית ומרגישה שובבה. היא מגיעה לצריכה של 1:18 - 1:20 אפילו. אך תא המטען שלה די קטן והיא מרגישה גם קלה מדי על הכביש. אין לה מד סל"ד שזה די משונה לי.

תראה, מדובר ביאריס Ts ואם אעשה יחס משונה ומהיר שלפאן מול צריכה, אז התמורה היא לא רעה והיאריס נראית אופציה לא רעה. אךמטריד אותי מעט הנתון שמעל 100 קמ"ש הצריכה עלולה להרע.

השאלה האם ישנן רכבים אופציונאליים אחרים אפילו בתצורת משפחתית, ואפילו לכיוון דיזל וגז? - האם מבחינת אמינות, עלויות וצריכה הן יעילות יותר?

פורסם
C4 VTS זה דווקא רעיון מדליק,הוא חזק בהרבה מהיאריס והC2.

מאובזר מאד,נראה מיוחד.

אחרי נהיגה בו אתה לא תאמין שחשבת על C2 או יאריס.

 

אך גם המחיר של הc4 לא זול...

רנו מגאן 2 RS מאוד אופציונאלית אך גם מחירה לא זול כלל

פורסם
כן

וכן.

 

באמת, חוצמי מנוע קצת חזק שנותן ביצועים טובים, ה-C2 היא כישלון. ההגה באמת גרוע, התנהגות הכביש לא טובה, אבל הנוחות נוראית. ואם אתה רוצה להנות משעשועי זנב... אי אפשר. ESP זוועה.

באמת, אוטו לא כיף. כלומר, עדיף מכונית עם מנוע על משהו שאין לו תכונה דינמית אחת חיובית, אבל באמת מדובר ברכב לא מוצלח. היאריס היא מכונית הרבה יותר טובה. לרעתה עומד רק תנוחת ישיבה של אוטובוס. חוצמיזה, באמת מכונית חביבה. ואמינה מאוד.

אבל, אתה יודע, במחיר הנכון יכול להיות ששווה. TS נמכרות במחירים לא הגיוניים, לפחות כך שמעתי.

 

לגבי ה-307XSI, סתם אוטו. אולי לקחת ידנית, אבל אחרת לא מוצא סיבה להעדיף אותה על מאזדה 3 עם מנוע 2.0 (שוב, להוציא מחיר, אם היא באמת זולה).

 

לגבי ההתנהגות כביש אתה מדבר מנסיון? נסעת על אחת כזאת?

כי אתמול שוב נהגתי עליה ואני לא יכול להסכים איתך לגבי התנהגות כביש.

האוטו מאוד יציב בכביש ! כיף לנהוג עליו.

האוטו גם נראה טוב חוץ מהפנסי טרנזיט שיש עליו מקדימה.

מה הבעיה בהגה?

אולי נתקלת ברכב שבור לגמרי, כי זה לא מה שראיתי אתמול.

 

פותח השרשור אני לא יודע עלויות עדיין כי חבר שלי קנה אותה רק לפני שבוע.

מה שכן אני יכול לספר לך, המיכל דלק קטן מאוד. 100 שקל ויש כמעט חצי מיכל.

בגאז׳ קטן.

אין אבזור מי יודע מה בפנים, אבל כל אחד והטעם שלו, אני אישית אוהב דשבורד נקי.

החלקים המקוריים שלה לא יקרים בכלל.

הגישה לטיימינג תהנוג!!

אה והרכב 4 מקומות.

את הפנסים הקדמיים חייב להעיף.

בקרוב יוזמן פנס אנג׳ל אייז.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
לגבי ההתנהגות כביש אתה מדבר

כי אתמול שוב נהגתי עליה ואני לא יכול להסכים איתך לגבי התנהגות כביש.

האוטו מאוד יציב בכביש ! כיף לנהוג עליו.

 

מה הבעיה בהגה?

אולי נתקלת ברכב שבור לגמרי, כי זה לא מה שראיתי אתמול.

 

נהגתי על רכב חדש.

 

שתספר מה הניסיון שלך בנהיגה ומה נקודת ההשוואה שלך, אולי נוכל לייחס משקל נאות לדברים שלך מול הדברים שלי.

 

דרך אגב, את המונח "יציב" אני לא מבין בהקשר של התנהגות רכב. אם אתה מתייחס לאחיזה, אז צמיגים רחבים (יחסית) ו-ESP יבטיחו לך אחיזה. לא יותר מזה.

הבעיה בהגה זה שהוא נטול תחושה לחלוטין.

 

נהגתי גם על היאריס.

אני עומד מאחורי כל מה שכתבתי בדיוק. היאריס היא בונבון של מכונית כיף קטנה. ה-C2 היא משברת עצמות נטולת איכויות ספורטיביות ונחותה מהיאריס בכל, להוציא את העובדה שהיא יותר חדשה, יותר חזקה ותנוחת הישיבה טובה יותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

שקלתי בשיא הרצינות לרכוש C2 VTS חדשה. לקח לי זמן קצרצר להבין שאין ביננו דיבור, ההגה שלה מת וכיף גדול לא יהיה פה. העיצוב המזמין הפך לעצוב ברגע שגיליתי מה היא שווה.

 

מסכים לגבי היאריס. אבל פה יש קונצנזוס. הייתה גם אחת במשפחה (TS שחורה).

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
נהגתי על רכב חדש.

 

שתספר מה הניסיון שלך בנהיגה ומה נקודת ההשוואה שלך, אולי נוכל לייחס משקל נאות לדברים שלך מול הדברים שלי.

 

דרך אגב, את המונח "יציב" אני לא מבין בהקשר של התנהגות רכב. אם אתה מתייחס לאחיזה, אז צמיגים רחבים (יחסית) ו-ESP יבטיחו לך אחיזה. לא יותר מזה.

הבעיה בהגה זה שהוא נטול תחושה לחלוטין.

 

נהגתי גם על היאריס.

אני עומד מאחורי כל מה שכתבתי בדיוק. היאריס היא בונבון של מכונית כיף קטנה. ה-C2 היא משברת עצמות נטולת איכויות ספורטיביות ונחותה מהיאריס בכל, להוציא את העובדה שהיא יותר חדשה, יותר חזקה ותנוחת הישיבה טובה יותר.

גם ליאריס TS הגה מת..שום תקשורת,שום פידבק,שום בונבון.

פורסם (נערך)

כחבילה כוללת היא כייפית... מה שה C2 ממש לא

 

 

וכל התייחסותי היא ללפני מספר שנים לא קטן. מכוניות חדשות...

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
גם ליאריס TS הגה מת..שום תקשורת,שום פידבק,שום בונבון.

 

שטויות.

מדובר בהגה הידראולי תקין.

ב-C2 מדובר בהגה מתוגבר חשמלית, קליל ונטול פידבק.

 

תזכיר לי מה נקודת ההתייחסות וההכשרה שלך (להוציא שיעורי נהיגה)?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
שטויות.

מדובר בהגה הידראולי תקין.

ב-C2 מדובר בהגה מתוגבר חשמלית, קליל ונטול פידבק.

 

תזכיר לי מה נקודת ההתייחסות וההכשרה שלך (להוציא שיעורי נהיגה)?

 

אתה באמת חושב שאני מתכוון לשלוף ונעשה תחרות?!

חבר בפורום זה אמור להיות מספיק,במיוחד בשבילך!.

 

הגה כוח הידראולי זה לא מתן אישור אוטומטי לתקשורת עם הכביש,ברוב המקרים אפילו ההפך.

רק להזכיר לך שגם לקיה שומה הגה הידרואולי,וגם למיצובושי סוברלנסר הגה הידרואלי..שתי עגלות בלי סוס ובלי הגה,שתיהן..

הC2 היא לא ממש חיית כביש,אבל ליאריס הגה חרא שאין בו שום תחושה או פידבק.


×
×
  • תוכן חדש...