Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בבחירת HU!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם כלום היה לי באוטו פיוניר 7400 מכרתי אותו ואני רוצה לקנות חדש עכשו...

אני רוצה את הפיוניר 840 זה עם השתי מסכים והיום ההיתי באיזה חנות בבית שמש (אני גר כאן חרא של חור) עכשו רצו על הפיוניר 7650 1200 ש"ח השאלה שלי עם אפשר להשיג 850 ב מחיר של 1300 1400 ש"ח תודה רבה לעוזרים !

בא בחר צד, הגיע זמן שתילמד

להתעסק איתנו, אוו מיי גוד, יש מכות!

משתמש באצבעות לטבעות יותר גדולות

בל-בעיות טילים בליסטים משאירים חותמות

פורסם
שלום לכם כלום היה לי באוטו פיוניר 7400 מכרתי אותו ואני רוצה לקנות חדש עכשו...

אני רוצה את הפיוניר 840 זה עם השתי מסכים והיום ההיתי באיזה חנות בבית שמש (אני גר כאן חרא של חור) עכשו רצו על הפיוניר 7650 1200 ש"ח השאלה שלי עם אפשר להשיג 850 ב מחיר של 1300 1400 ש"ח תודה רבה לעוזרים !

1400 ש"ח ל 850? נשמע לי מחיר מהאגדות.

אני במקומך, הייתי עולה טיפה בתקציב, ולוקח את ה 9827 של אלפיין.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

וואלה אחי אני רוצה רק פיוניר אתה אומר שאין מצב בעולם 850 במחיר כזה?

בא בחר צד, הגיע זמן שתילמד

להתעסק איתנו, אוו מיי גוד, יש מכות!

משתמש באצבעות לטבעות יותר גדולות

בל-בעיות טילים בליסטים משאירים חותמות

פורסם

לא, המחיר הכי זול שאני הצלחתי למצוא לרדיו דיסק הנ"ל (לא מדבר על אינטרנט, אלא חנות עם אחריות)

זה 2900 שקל. באינטרנט אתה תמצא את זה גג שבגג 200 שקל פחות.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

ואיך הפיוניר 7650 טוב כאילו יש למישהו ניסיון איתו ??

איך הוא ?

בא בחר צד, הגיע זמן שתילמד

להתעסק איתנו, אוו מיי גוד, יש מכות!

משתמש באצבעות לטבעות יותר גדולות

בל-בעיות טילים בליסטים משאירים חותמות

פורסם

אחים מה אתם אורים על הרדיו דיסק הזה ועל המחיר ועוד משהו מישהו פעם קנה מהחנות הזאות ??

 

http://www.audionet.co.il/details.asp?id=474&lead_id=&look

בא בחר צד, הגיע זמן שתילמד

להתעסק איתנו, אוו מיי גוד, יש מכות!

משתמש באצבעות לטבעות יותר גדולות

בל-בעיות טילים בליסטים משאירים חותמות

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
שלום לכם כלום היה לי באוטו פיוניר 7400 מכרתי אותו ואני רוצה לקנות חדש עכשו...

אני רוצה את הפיוניר 840 זה עם השתי מסכים והיום ההיתי באיזה חנות בבית שמש (אני גר כאן חרא של חור) עכשו רצו על הפיוניר 7650 1200 ש"ח השאלה שלי עם אפשר להשיג 850 ב מחיר של 1300 1400 ש"ח תודה רבה לעוזרים !

איפה החנות הזאת ואם אפשר את הטלפון שלה (בפרטי)

Car: Peugeot 106 xsi 1996

HU: Pioneer DEH-P7600MP

Comp: Morel Dotech 5

Rear: Pioneer TS-A6970E

Amp: Rockford P4004

פורסם

ה7600 כמעט זהה ל7400 ול7500 מבחינת הכל חוץ מעיצוב.

 

בזמנו קניתי 8500 ב1600 שקל אבל זאת מציאה תחפש מציאה אולי תמצא.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...