Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קניתי מחבר קיט 4G דומה מאוד לזה שאתם מדברים עליו...הוא הזמין אותו מEBAY עלה לו איזה 40-50 דולר כולל הכול ..החיווט שהיה בפנים היה פשוט מצויין ואיכותי RCA כבל מתח הכול פשוט מעולה ושווה את הכסף....קיבלתי מטרים של 4G פלוס ו2 מטר מינוס 6מטר RCA ו18מטרים של 12G פלוס ומינוס וערכת פיוזים וכו' ..פה בארץ קיט כזה לפחות 400שקל...

 

 

אני מניסיון ממליץ ליקנות במחיר כזה...

פורסם

אחי אמרת שראית באיזה אתר בארץ קיט של סאונד קווסט אתה יכול לשים קישור בבקשה?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

http://www.d-sound.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=692

הינה האתר שמוכר את הסאונד קויסט בארץ

אני גם יתקשר אליו יותר מאוחר אולי יש לו במלאי את הערכה שאני רוצה.

כרגע אני מתלבט בין שתי הערכות אבל נוטה לסאונד קויסט(לשי יש איתה ניסיון טוב של שנתים).

ואם המגבר דורש 80A אני יכול לשים פיוז 100A?

פורסם

נניח שהערכה תיהיה רק אם RCA אחד, ואני יקנה בארץ עוד אחד של חברה אחרת זה יהיה בסדר?

כמה RCA טוב כזה יעלה בארץ?

ועוד שאלה, הראשון צריך להיות אם 2 יציאות בכל צד והשני(לשם השליטה אל הסאב) צריך להיות אם 2 יציאות בצד אחד(למגבר) ורק יציאה אחת בצד השני(לHU)נכון?

פורסם
http://www.d-sound.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=692

הינה האתר שמוכר את הסאונד קויסט בארץ

אני גם יתקשר אליו יותר מאוחר אולי יש לו במלאי את הערכה שאני רוצה.

כרגע אני מתלבט בין שתי הערכות אבל נוטה לסאונד קויסט(לשי יש איתה ניסיון טוב של שנתים).

ואם המגבר דורש 80A אני יכול לשים פיוז 100A?

חס וחלילה !

אתה לא מתאים את הפיוזים שלך להגברות שלך.

הפיוזים נועדים להגן על הכבלים שלך.

הכבלים שלך נועדו להעביר מתח\זרם מסויימים, ואם תחרוג מהם. אתה יכול לפגוע בבידוד של הכבל.

 

לא מחליפים פיוזים שהוגדרו מראש לכבלים, או לכל מוצר. (תנאי שההחלפה שואפת למעלה, ולא למטה)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כמו שאמרתי, אחד הדברים שצריכים להסתכל על ה"איכות" שלו, זה הכבל RCA.

זה כדי למנוע אפשרות של ספיחת רעשים דרכו, למערכות שמע שלנו..

אם אין לנו בעיה שכזו, אז גם שזירה של הכבל לא צריכה לעניין אותנו.

 

אך אם אתה "רוצה להיות שקט" , אז תצטרך שני כבלים בעלי שזירה מלאה.

 

דרך אגב, אחד הכבלים המומלצים יותר:

http://www.monstercables.com

 

אולי הכי מומלצים בתחום בשל מניעת סיפוח רעשים.

אחד הכבלים המומלצים פחות, זה של לאנזר, בשל טיב חומרים והרכבה לקויה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
http://www.d-sound.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=692

הינה האתר שמוכר את הסאונד קויסט בארץ

אני גם יתקשר אליו יותר מאוחר אולי יש לו במלאי את הערכה שאני רוצה.

כרגע אני מתלבט בין שתי הערכות אבל נוטה לסאונד קויסט(לשי יש איתה ניסיון טוב של שנתים).

ואם המגבר דורש 80A אני יכול לשים פיוז 100A?

איך אתה יודע כמה המגבר דורש, לפי פיוזים שעל המגבר?
×
×
  • תוכן חדש...