Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי עכשיו שחיכיתי שבוע להוציא שקע שהיה לי בבגאז' קבעתי עם pdrplus לשלישי ב9 בבוקר עם בחור בשם ירון.

קצת לא האמנתי שאפשר לסדר מכה כזו בלי פחחות וצבע אבל אני חייב להמליץ על ידי זהב שלא השאירו זכר לשקע זה לקח בסביבות ה3 שעות והתוצאות מדהימות.

לאחר מכן המשכתי לאיזור שלי (חדרה) ועשיתי לרכב פוליש ווקס טפלון אני מבסוט מאוד , התוצאות לפניכם.

 

התייעצות קטנה איתכם אני מעוניין לצבוע את הידיות מראות והסמלים באדום , מה דעתכם?

IMG_1770.jpg

IMG_1768.jpg

IMG_1767.jpg

IMG_1790.jpg

IMG_1801.jpg

IMG_1799.jpg

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם
עבודה יפה לא רואים זכר לשקע.

כמה עולה לבצע תיקון כזה?

 

עלה לי 350 שווה כל שקל.

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם (נערך)

מחיר כמו ששערתי.

 

לדעתי יש לך רכב ממש יפה אני לא הייתי מוסף לו כלום. אני אוהב רכבים "נקיים"

מאביזרים/תוספות/כרישים/צבעים -כמובן שיקול שלך בלבד.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

עובדה יפה.

אני לא יודע אם זה מחיר "טוב" בעולם הpdr, כבר נאמר פה שלאנשים יש מניעה מלפרסם את מחיר העבודה על הרכב שלהם.

שמחר שאתה פרסמת.

לחלוטין הייתי משלם את הסכום הזה בשביל תוצאה שכזאת.

 

לגבי צביעת הידיות הסמלים והמראות, לא (!).

רוצה שהרכב יראה יותר מדליק? קנה פלסטידיפ מסדרת הblaze ותצבע את הג'אנטים בצבע פסיכי.

"יאללה בירי".

פורסם
עובדה יפה.

אני לא יודע אם זה מחיר "טוב" בעולם הpdr, כבר נאמר פה שלאנשים יש מניעה מלפרסם את מחיר העבודה על הרכב שלהם.

שמחר שאתה פרסמת.

לחלוטין הייתי משלם את הסכום הזה בשביל תוצאה שכזאת.

 

לגבי צביעת הידיות הסמלים והמראות, לא (!).

רוצה שהרכב יראה יותר מדליק? קנה פלסטידיפ מסדרת הblaze ותצבע את הג'אנטים בצבע פסיכי.

 

יש מקום בארץ שמוכר את הפלסטידיפ BLAZE?

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

מדהים באמת איך הם מתקנים את המכות הללו,הרכב ניראה טובה,מאחור המדבקות לא מעמיסות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המדבקות דווקא דיי גדולות, ושמתי לב שאתה לא מוציא להם את הניילון לאחר ההדבקה? אז לאחר ההדבקה תלחץ טוב טוב על האותיות במדבקה ותוציא לאט לאט את הניילון שמעל המדבקה, הוא לא צריך להיות שם.

חוץ מזה הרכב נראה ממש מעולה, תתחדש ותהנה !

Miata ND2

 

פורסם
המדבקות דווקא דיי גדולות, ושמתי לב שאתה לא מוציא להם את הניילון לאחר ההדבקה? אז לאחר ההדבקה תלחץ טוב טוב על האותיות במדבקה ותוציא לאט לאט את הניילון שמעל המדבקה, הוא לא צריך להיות שם.

חוץ מזה הרכב נראה ממש מעולה, תתחדש ותהנה !

 

חיכיתי שיתייבש טוב שלא תשחרר איזה אות אחת ואז הכול יתפקשש.

במציאות זה נראה יותר טוב

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

×
×
  • תוכן חדש...