Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה שלט לחניון תת קרקעי לכמה בניינים (5-6 ביניינים אותו שער).

מצורפת תמונה של השלט, הסוויצים האלו עם המספרים נכונים כי גם בשלט השני הם אותו דבר, שני השלטים לא עובדים.

ניסיתי מקרוב מאוד גם לא עובד ולשכנים זה עובד מ-200 מטר.

 

מה יכולה להיות הבעיה ואיך אפשר לתקן אותה

תמונה (1).JPG

פורסם

קודם כל אתה לא בפורום הנכון, דבר שני אם המיקרו סוויטשים זהים בשני השלטים ושני השלטים לא עובדים, אולי הבעיה היא המיקרו סוויטשים, תשווה למצב בשלטים של השכנים. בנוסף לזה כל ההלחמות על הלוח נראות במצב גרוע מאוד, תיקח מברשת שיניים ישנה, תרטיב אותה באלכוהול, ותשפשף טוב את כל הלוח, ותעדכן או זה עזר.

פורסם
קודם כל אתה לא בפורום הנכון, דבר שני אם המיקרו סוויטשים זהים בשני השלטים ושני השלטים לא עובדים, אולי הבעיה היא המיקרו סוויטשים, תשווה למצב בשלטים של השכנים. בנוסף לזה כל ההלחמות על הלוח נראות במצב גרוע מאוד, תיקח מברשת שיניים ישנה, תרטיב אותה באלכוהול, ותשפשף טוב את כל הלוח, ותעדכן או זה עזר.

 

לא מאמין אבל עבד, תודה :-)

×
×
  • תוכן חדש...