Jump to content

SteveK

  • הודעות

    15
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SteveK

  1. אז יש לי מאזדה לאנטיס 97', רציתי להחליף את המערכת - רמקולים ורדיו דיסק. אני לא צריך משהו שיקפיץ לי תאוטו רק שהיה איכות באמת טובה, יש לי תקציב של 1500 שקל, אפשר לקנות משהו טוב במחיר הזה? (כולל התקנה אני לא יודע לבד)
  2. יש איזשהי רטיבות תמידית מתחת למנוע מצד ימין, גם כשאני לא נוגע באוטו יום שלם עדיין רטוב שם (הצינורות). אין איבוד שמן או מים, לא מזמן החלפתי צינור מים עיליון שנקרע אם זה משנה..
  3. לא מאמין אבל עבד, תודה
  4. זה שלט לחניון תת קרקעי לכמה בניינים (5-6 ביניינים אותו שער). מצורפת תמונה של השלט, הסוויצים האלו עם המספרים נכונים כי גם בשלט השני הם אותו דבר, שני השלטים לא עובדים. ניסיתי מקרוב מאוד גם לא עובד ולשכנים זה עובד מ-200 מטר. מה יכולה להיות הבעיה ואיך אפשר לתקן אותה
  5. הלכתי למוסך שליד הבית שלי דקה נסיעה, זה צינור מים עליון (ככה הוא כתב בקבלה) היה בשלי חור קטן ומשם היתה הנזילה. תודה על העזרה בכל מקרה
  6. אתה יכול להגיד לי כמה דבר כזה יכול לעלות? והאם אני יכול לנסוע ככה
  7. ומאיפה הבעיה? אני לא יכול לנסוע ככה נכון? כמה יכול לעלות התיקון? אני נמצא בנתניה, תודה בכל מקרה
  8. צירפתי סרטונים, המד חום היה על האמצע כמו תמיד, מחר בבוקר אני יבדוק מים, שמן הכול
  9. אחרי נסיעה ארוכה יחסית בעירוני (באמפרים, כיכרות) של חצי שעה בערך אולי פחות הגעתי הביתה פתחתי מכסה מנוע לבדיקה שגרתית ושמעתי צליל שאף פעם מקודם לא שמעתי, רעש של אוויר יוצא בלחץ כזה... היה גם טפטוף של מים (כנראה מים) מהאזור של המנוע יש לציין שזאת פעם ראשונה שקורה כזה דבר. הרעש היה או של אוויר יוצא בלחץ או של טיפות מים שטפטפו על מקום חם מאוד והתאדו (הרעש הזה צסססס) אני יצרף סרטון שמה רואים ושומעים הכול youtu.be/TB2fUgkfnvo youtu.be/8R2mbOkLbH0 אין לי 20 הודעות אז אני לא יכול לשתף לינקים, אז פשוט תעתיקו לכתובת חיפוש
  10. מה יכולה להיות הסיבה? לא נכנסתי לשלוליות ולא ירד גשם
  11. טוב אז בוקר אחד קמתי התנעתי ונסעתי לבית ספר כשבדרך נכבה לי המנוע פתאום. אחרי בדיקות ראיתי שזה בגלל הפילטר אוויר שהיה ספוג במים, כנראה שאב מים לתוך המנוע והמנוע נכבה. (בגלל זה גם יצא עשן מהאגזוז והשפריץ מים) ייבשתי את הפילטר עם פן וניגבתי את המים בתוך הפילטר (הפלסטיק שמכסה), נסעתי יום שלם (היום) לא היה בעיות בכלל באוטו או במנוע, הגעתי הביתה פתחתי את הפילטר אני רואה עוד פעם שהוא ספוג במים. יש לציין שלא היה גשמים בזמן האחרון ולא נכנסתי לשלוליות. מה יכולה להיות הבעיה שמגיע מים לפילטר? אני לא רוצה לנסוע ככה כי האוטו יכול להתכבה לי באמצע הדרך פתאום... רכב מאזדה לאנטיס שנת 97
  12. תודה על העזרה, פתחתי את הגומי (אחרי שגמרתי לעצמי את היד) וסובבתי שמאלה, יש שם רק או שמאלה או ימינה. כשסגרתי את הדלתות עדיין היה רעש של סגירה, גם בפתיחה זה עושה צפצוף קטן. זה בטוח מבטל את האזעקה כי לגבי הצפצוף בפתיחה וסגירה לא אכפת לי
  13. לא בטוח שתראו משהו אבל בכל זאת
  14. אני צריך דחוף עזרה, שכנה דפקה בדלת ואמרה לי שכל יום בשעה 3 בלילה האזעקה באוטו שלי מצפצפת. יש לי מפתח קטן שהבנתי שאמור לבטל את האזעקה הבנתי שזה נמצא מתחת למכסה מנוע, איפה זה נמצא פחות או יותר והאם זה יבטל את האזעקה לגמרי?
  15. יש לי בעיה, כשאני מעביר ל-D האוטו מתחיל לרעוד ברמה שמעצבן לשבת באוטו, על הילוך N ו-P אין את הבעיה בכלל. גם שמתי לב שעל דרייב כשאני עם ברקס בחנייה הסל"ד על 500-600 ובמצב P או N זה עולה לסביבות ה800-900. איך אפשר לפתור את הרעידות האלו? הבנתי שזה יכול להיות קשור לתושבת מנוע (?).. בקשר לדוושת גז - היא דיי קשה ללחיצה. אפשר לפתור את זה? ועוד משהו לפעמים כשאני על במפר נגיד אני שומע רעש כזה מגיע מאחורה, בבאגז', אין לי מושג מזה אבל לפעמים שומעים את זה הרכב הוא מאזדה לאנטיס 323 97' אוטומט. (160,000)
×
×
  • תוכן חדש...