יש לי בעיה, כשאני מעביר ל-D האוטו מתחיל לרעוד ברמה שמעצבן לשבת באוטו, על הילוך N ו-P אין את הבעיה בכלל.
גם שמתי לב שעל דרייב כשאני עם ברקס בחנייה הסל"ד על 500-600 ובמצב P או N זה עולה לסביבות ה800-900.
איך אפשר לפתור את הרעידות האלו? הבנתי שזה יכול להיות קשור לתושבת מנוע (?)..
בקשר לדוושת גז - היא דיי קשה ללחיצה. אפשר לפתור את זה?
ועוד משהו לפעמים כשאני על במפר נגיד אני שומע רעש כזה מגיע מאחורה, בבאגז', אין לי מושג מזה אבל לפעמים שומעים את זה
הרכב הוא מאזדה לאנטיס 323 97' אוטומט. (160,000)