Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את השמן הזה אני מחפש המון זמן , ולא מצליח למצוא.

אשמח אם מישהו יעזור לי.

אני מהצפון אך אין לי בעיה גם מרכז הארץ / דרום.

תודות

פורסם

השמן הזה זה השמן גיר מקורי לרובר 25 אוטומט - ניתן להשיג אותו במחסן הראשי של חברת המזרח בפ''ת - עולה כ 450 ש''ח

ל 4 ליטר .

 

לדעתי אין לך מה לשבור את הראש בחיפוש השמן הזה - כל שמן גיר שמותאם לCVT מחברה טובה יעשה את העבודה היטב .

פורסם

ראיתי שחיפשת את השמן הזה בעבר

יש לי מיני קופר שאמורה להשתמש בשמן הזה .

יש המון המון דעות , קונספירציות , הצעות באם לגעת בשמן גיר או לא לגעת .

יש דיווחים שאנשים שנגעו בגיר והחליפו שמן , דפק להם את הגיר אחרי זמן קצר מאד!!

הרכב אצלי כמה שנים (קרוב ל 4) ואף פעם לא עשינו החלפה של השמן גיר , כי המורשה טוען שזה על אחריותי והם מבחינתם מופיע להם שלא אמורים להחליף את השמן.

מנגד , בספר טיפולים של במוו מופיע שאת השמן צריך להחליף כל 30 אלף מייל או ק"מ כבר לא זוכר .

כלומר בארץ טוענים שלא , בבמוו אומרים שכן

מבלבל

×
×
  • תוכן חדש...