Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

היום באמצע הנסיעה שמתי לב שהרכב מתחם.

עצרתי אותו בצד כיביתי פתחתי מכסה מנוע וראיתי שיוצא עשן מהונטה.

אחרי כמה שניות קפצו מים חמים ומלא אדים.

המים לא קפצו מהפקק של המיכל איבוי הם קפצו מאזור המנוע.

חשוב לציין שהתרמוסטת דפוק בערך שבוע והרכב לא היה מתחמם בכלל.

פורסם
אתה ביטלתה אותו בעצמך? או שפשוט המד חום התחיל להראות שהרכב לא מתחמם?

 

המד חום התחיל להראות שהרכב לא מתחמם.

פורסם

נשמע ביש מזל, כנראה הוונטה נשרפה וכתוצאה מכך הרכב התחמם.

תחליף וונטה ותחזיק אצבעות שלא נגרם נזק חמור למנוע.

ראית מהיכן יצאו להם המים?

לאיזו טמפרטורה הרכב הגיע?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
נשמע ביש מזל, כנראה הוונטה נשרפה וכתוצאה מכך הרכב התחמם.

תחליף וונטה ותחזיק אצבעות שלא נגרם נזק חמור למנוע.

ראית מהיכן יצאו להם המים?

לאיזו טמפרטורה הרכב הגיע?

 

אכן ביש מזל..

 

היום הייתי במוסך,הנזק פלנג' טרמוסטט ומנוע ונטה נשרף.

וצינור אחד שיוצא מהפלנג'.

וכנראה שלא נגרם נזק למנוע,הרכב הניע וטורים היו יציבים.

נקווה שאין נזק שאת זה נדע מחר אחרי שיסימו את העבודה.

פורסם

קצת יותר מידי צירופי מקרים ביחד.

 

לי זה ניראה שהייתה נזילה של מים או פריצה שלהם בגלל התחממות כי הוונטה לא עבדה, ומאותו רגע לא היו מים באיזור של החיישן טמפ' ובגלל זה השעון הראה שהמנוע קר.

 

אתה יכול להעלות תמונה של האיזור ממנו פרצו המים במנוע?

פורסם
קצת יותר מידי צירופי מקרים ביחד.

 

לי זה ניראה שהייתה נזילה של מים או פריצה שלהם בגלל התחממות כי הוונטה לא עבדה, ומאותו רגע לא היו מים באיזור של החיישן טמפ' ובגלל זה השעון הראה שהמנוע קר.

 

אתה יכול להעלות תמונה של האיזור ממנו פרצו המים במנוע?

 

אחי התכוונתי שהמד חום מנוע הראה מנוע קר כבר שבוע בערך,ופתאום אתמול בנסיעה של חצי שעה בערך הוא עלה יותר מהנורמל.

פורסם
עכשיו אני רואה שבאצם עניתה שעלו על התקלה עוד לפני שעניתי :oops:

 

זה רק מחזק את טענתי, המד חום פתאום הראה חום גבוה כי מסיבה כולשהי הגיעו מים לחיישן והוא הראה את החום.

 

אתה יכול להסביר את עצמך שוב,רק טיפה יותר מפורט לא הבנתי.

פורסם

לדעתי, המאוורר הפסיק לפעול והמערכת התחממה, לחץ המים עלה והם פרצו מאיזור בית טרמוסטט שבו נמצא גם חיישן החום ולכן לא הייתה קריאה של הטמפ' (החיישן לא היה טבול במים).

אחר כך מאיזושהי סיבה (התחממות קריטית אולי) הגיעו מים לאיזור החיישן וראיתה קריאה שלו שהראתה חום גבוה.

שוב זאת רק דעתי על סמך מה שרשמתה.

×
×
  • תוכן חדש...