Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנה מHIDS שנעלמו עקבותיה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,מקווה שמעלה את זה במקום הנכון.

לפני קצת יותר מחודשיים הזמנתי זוג נורות מהאתר (HIDS DIRECT) שלא הגיעו עד לרגע זה,באתר צויין כי המוצר נשלח.

פניתי לאתר ושאלתי אם הייתה בעיה עם ההזמנה או אם יש דרך בה הם יכולים לעזור ולא הייתה תגובה,לאחר מספר ימים שלחתי שוב הודעה ושוב ללא מענה.

האם יש משהו נוסף שאוכל לעשות????

או שיותר מחודשיים זה תקין מאתר זה?? (מה שלא נראה לי)

נ.ב-המוצר שולם עם פייפאל.

תודה

קורולה 1.6 2002, גולף 2.0 2004, 206 1.6 2003, איביזה 1.6 2010

פורסם

תראה לדעתי, לדואר ישראל יש אשמה גדולה בכך.

קצב העבודה ירד כמובן בגלל הבעיות הכלכליות שאליו הם נכנסו.

אני וחבריי מחכים חודשים לחבילות שאמורות להגיע תוך שבוע שבועיים. (אירופה)

אין דרך לבדוק את העניין כי הדואר בשלו וטוען כי אין שום בעיות.

עכשיו מנסים להכניס חוק עזר שיעזור לדואר בחסכון, ומציעים חלוקת ואסיפת דואר פעמיים בשבוע בלבד.

רק תחשוב על העומס שיווצר שלא לחשוב על העיכובים.

אין צורך בחתימה....

פורסם

אל תשכח שבכל אירופה כולם היו בחופשת חג המולד וראש שנה ולכן כניראה שלא ענו לך. כתוב להם בעמוד הפייסבוק שלהם, שם תקבל תשובה מהירה יותר.

 

וכן, דואר ישראל הוא אולי זול יחסית, אבל מתקרב בצעדי ענק לשירות של הדואר הסיני.

פורסם
שלום לכולם,מקווה שמעלה את זה במקום הנכון.

לפני קצת יותר מחודשיים הזמנתי זוג נורות מהאתר (HIDS DIRECT) שלא הגיעו עד לרגע זה,באתר צויין כי המוצר נשלח.

פניתי לאתר ושאלתי אם הייתה בעיה עם ההזמנה או אם יש דרך בה הם יכולים לעזור ולא הייתה תגובה,לאחר מספר ימים שלחתי שוב הודעה ושוב ללא מענה.

האם יש משהו נוסף שאוכל לעשות????

או שיותר מחודשיים זה תקין מאתר זה?? (מה שלא נראה לי)

נ.ב-המוצר שולם עם פייפאל.

תודה

 

תשמע עשית טעות.

למה לא התלוננת אחרי 30 יום ? פייפאל מחזירה לך את הכסף רק אם פתחת

דיספיוט תוך 45 יום. באמת חשבת לקבל משהו לאחר חודשיים ?

בכל מקרה תלמד תמיד לקנות עם פייפאל, ולפתוח דיספיוט תוך 45 יום.

כרגע אין לך מה לעשות , הלך הכסף.

אוטו-מאניה :-)

פורסם

לא בטוח שהלך,מדובר באתר אמין שהזמנתי מאתר דומה לו (אני חושב שזה אותו אתר עם שם שונה) ואני בטוח שההזמנה אכן נשלחה,מה שקורה אחרי זה זה כבר קשה לדעת,יכול להיות שהיא תגיע בקרוב ויכול להיות מקרה נדיר שהיא נאבדה,בכל מקרה מה קורה עם מספר המעקב של החבילה?

Miata ND2

 

פורסם

קיבלתי מצלמה DVR אחרי 35 יום, לא אהבתי ושלחתי בחזרה. כמעט 3 חודשים עברו ועדיין המוכר(אמין) לא קיבל, לא יודע מי אשם, כי באתר של הדואר הישראלי כתוב שזה יצא לסין - הלכו 300 שקל.

יש לי הרגשה שלגנוב חבילה זה לא סיפור.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם

יכול להיות שקסנון נתקע במכס?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
קיבלתי מצלמה DVR אחרי 35 יום, לא אהבתי ושלחתי בחזרה. כמעט 3 חודשים עברו ועדיין המוכר(אמין) לא קיבל, לא יודע מי אשם, כי באתר של הדואר הישראלי כתוב שזה יצא לסין - הלכו 300 שקל.

יש לי הרגשה שלגנוב חבילה זה לא סיפור.

ב ALIEXPRESS ברגע שאתה מביא את המספר מעקב של החבילה אתה כבר לא אחראי אם היא תגיע בחזרה למוכר או לא תגיע למיטב ידיעתי,איפה הזמנת?

Miata ND2

 

פורסם
ב ALIEXPRESS ברגע שאתה מביא את המספר מעקב של החבילה אתה כבר לא אחראי אם היא תגיע בחזרה למוכר או לא תגיע למיטב ידיעתי,איפה הזמנת?

 

Ebay

1234

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם

ההזמנה נעשתה דרך אתר זה בעקבות האמינות שלו.

כמו כן פניתי אליהם דרך הפייסבוק ונראה אם זה יועיל.

קורולה 1.6 2002, גולף 2.0 2004, 206 1.6 2003, איביזה 1.6 2010

פורסם

פנה לחברת האשראי, עם כל הכבוד לפייפאל יש לך שם עד 45 יום לפתוח מחלוקת,

לעומת זאת בהמון חבילות שלא הגיעו אליי( למעשה כל מה שלא הגיע) דיברתי עם

חברת האשראי וקיבלתי מהם כל אגורה.

אז לכל אלו שחושבים שפייפאל זה המוצא האחרון קבלו תיקון בהצלחה:-P

גולף GTI כי חיים פעם אחת:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...