Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט פונטו תרד מפס הייצור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאלה שחוששים שפיאט שמים את כל הביצים בסל אחד: מה הבעיה בזה שלוקחים פיאט 500, מפחלצים אותה ודוחפים לשם קרביים של פונטו (מה שיקרה בעתיד, לפי הכתבה) או מיניוואן קטן (מה שכבר קרה: 500L)?

 

זה דומה באופן מובהק למצב ב-VW (אבל לא רק), שם כל הדגמים חולקים יחדיו את אותה שפה עיצובית.

:idea:
  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לאלה שחוששים שפיאט שמים את כל הביצים בסל אחד: מה הבעיה בזה שלוקחים פיאט 500, מפחלצים אותה ודוחפים לשם קרביים של פונטו (מה שיקרה בעתיד, לפי הכתבה) או מיניוואן קטן (מה שכבר קרה: 500L)?

 

זה דומה באופן מובהק למצב ב-VW (אבל לא רק), שם כל הדגמים חולקים יחדיו את אותה שפה עיצובית.

 

פולקסווגן הולכים על עיצובים יותר "סולידיים" ואפשר לשחק איתם בקלות בין הקטגוריות. לעומת זאת ל-500 יש עיצוב מאוד יחודי ואולי קצת "נשי" שלא כל אחד מתחבר אליו. לכן, לקחת את התבנית הקטנה ומתוקה של ה-500 ולפחלץ אותה לגדלים שונים נראה לי פחות מתאים. גם ה500L קצת קשה לעיכול ,לדעתי.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
פולקסווגן הולכים על עיצובים יותר "סולידיים" ואפשר לשחק איתם בקלות בין הקטגוריות. לעומת זאת ל-500 יש עיצוב מאוד יחודי ואולי קצת "נשי" שלא כל אחד מתחבר אליו. לכן, לקחת את התבנית הקטנה ומתוקה של ה-500 ולפחלץ אותה לגדלים שונים נראה לי פחות מתאים. גם ה500L קצת קשה לעיכול ,לדעתי.

 

500L נראית יותר כמו פנדה מעוצבת, גם בפנים שלה - מאשר כמו 500 מוגדלת.

 

אני מניח שהדגמי 500 פשוט מוכרים יותר טוב בארה"ב ולכן הם מעדיפים ללכת עם המותג הזה.

פורסם
פולקסווגן הולכים על עיצובים יותר "סולידיים" ואפשר לשחק איתם בקלות בין הקטגוריות. לעומת זאת ל-500 יש עיצוב מאוד יחודי ואולי קצת "נשי" שלא כל אחד מתחבר אליו. לכן, לקחת את התבנית הקטנה ומתוקה של ה-500 ולפחלץ אותה לגדלים שונים נראה לי פחות מתאים. גם ה500L קצת קשה לעיכול ,לדעתי.

 

לפיאט יש ניסיון בעיצוב קשה לעיכול (מולטיפלה דור 1).

 

פונטו דור X או פיאט 500+ או כל שם אחר מעניין מישהו?

הם יתפסו את המשבצת עם דגם אחר שיקרא שונה. מה זה באמת משנה?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
500L נראית יותר כמו פנדה מעוצבת, גם בפנים שלה - מאשר כמו 500 מוגדלת.

 

אני מניח שהדגמי 500 פשוט מוכרים יותר טוב בארה"ב ולכן הם מעדיפים ללכת עם המותג הזה.

 

אני לא מכירה את הפנים של הפנדה, אבל מבחוץ היא בין פנדה מצועצעת ל500 מוגדלת.

 

לפיאט יש ניסיון בעיצוב קשה לעיכול (מולטיפלה דור 1).

 

פונטו דור X או פיאט 500+ או כל שם אחר מעניין מישהו?

הם יתפסו את המשבצת עם דגם אחר שיקרא שונה. מה זה באמת משנה?

 

כנראה שזה נובע מאהבה שלי לפונטו לדורותיה. אם זה משנה או לא, הזמן יגיד, לי יש הרגשה שגם התמחור יהיה "פרימיום" באופן לא פרופורציונלי.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
לאלה שחוששים שפיאט שמים את כל הביצים בסל אחד: מה הבעיה בזה שלוקחים פיאט 500, מפחלצים אותה ודוחפים לשם קרביים של פונטו (מה שיקרה בעתיד, לפי הכתבה) או מיניוואן קטן (מה שכבר קרה: 500L)?

 

סביר להניח שלכל אלו מכנה משותף - הם פשוט לא אוהבים את העיצוב של ה 500, לא משנה הוורסיה. ולמען האמת, קשה שלא להסכים ; ה 500 פשוט מצועצעת מדי, הן חיצונית ופנימית.

הגרנדה פונטו לאחר ש"התבגרה" והפכה ל EVO, לטעמי (וניתן בהחלט לומר שביחד עם הבראבו החדשה, גם כן ז"ל), הן הפיאט היפות ביותר שכבישי העולם זכו לראות ואילו רק היה להן ייצוג נורמלי בישראל, ככל הנראה שגם היינו מקבלים אותן עם מנועים, אבזור ובשאיפה שגם תגי מחיר שפויים.

פורסם

עצוב....

 

אבל לדעתי זה הולך להוסיף ערך לגרנדה שלי לא?....

גם ככה רציתי להשאיר אותה לעצמי עד הגיעה לאספנות :-).

 

לא מחליף את האיטלקייה שלי בשום פח אחר!

 

ולאנשים שמישום מה תמיד מיתלוננים שפיאט לא חזקה מול המיתחרות... תיצאו מהסרט!. זה דיגמי סמל"ת המסורסים ללא שום אשמה לפיאט, ניראו אתכם מיתלוננים על 1.9L טורבו דיזל +אפשרות לציפ' קטן שיקרע להרבה מכוניות את ה****, ועוד לא נדבר על דיגמי הTJET וגירסאות הספורט 3 דלתות המקסימות...עצוב:-(.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני פשוט אצטט את עצמי מהשרשור שנפתח לפני כמה שבועות:

 

זו חלק מהתוכנית של פיאט, הם עוברים לשיטת מיתוג דגמים חדשה:

 

Fiat 500

Fiat 500M

Fiat 500L

Fiat 500XL 4x4

Fiat 500XL Tributo Ferrari LaFerrari

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אני חושב שאת רעיון הרחבת משפחת ה500 פיאט לקחה רק מהמיני , לגרמנים זה עבד ולכן פיאט הולכת גם לכיוון. בעניין הביקורת על הבראבו וה159 אני חושב ששתיהן מכוניות מצויינות וכל המבט לאחור וההתרפקות על העבר שהו לא מתנהגות או מהנות לנהיגה כמו בעבר הוא כבר לא ממש רלוונטי .מה שיותר חשוב ללקוחות שמדובר היום במכוניות די אמינות עם מכלולים מהמובילים שיש לעולם הרכב להציע ממנועי טורבו יעלים ועד תיבות הילוכים רובוטיות שלא נופלות מהמתחרים ובדרך כלל גם עיצוב שקשה להתחרות בו . להזכירכם ה159 נמכרה כאן יפה ברגע שהמחיר היה נכון ואני עדין עומד על זה שבראבו עם תיבת Tct והמולטי אייר היתה נותנת כאן פייט לעוד שנה שנתיים במשבצת המשפחתיות הספורטיבית /מיוחדות אבל כנראה שהאיטלקים חושבים אחרת ורואים דברים אחרים כחשובים יותר. אגב חן לדעתי מכונית חשובה לא פחות מהפוקוס היתה המולטיפלה הראשונה ואם נחזור לפיאט ידם הארוכה אחראית למפעל שעד היום יוצק את המנועים שלו בעצמו ממש כמו בימים ההם ולא עושה שימוש במכלולים של אודי ומדביק עליהם לוגו של שור עם שם מפוצץ. אגב אותו מפעל נחשב כבר כמה שנים לרווחי ביותר בענף הרכב.ולבעלים זה מה שחשוב בסוף

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם
אגב חן לדעתי מכונית חשובה לא פחות מהפוקוס היתה המולטיפלה הראשונה

 

זאת?

fiatmultipla00.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חמשת הסנט שלי -

 

מאז ומעולם הדגמים המצליחים ביותר של פיאט היו הדגמים היותר קטנים - פיאט 127, פיאט אונו, פיאט פונטו וכו'. כך שלא מפתיע אותי בכלל לראות שפיאט מרכזת את כל ליין המוצרים שלה סביב ה-500 המסכנה, שנותרה לבדה במערכה על גורלו של היצרן.

 

מה שכן מפתיע אותי זאת ההחלטה התמוהה, לפחות בעיניי, של פיאט לצאת מפלחי שוק שלמים לפני שיש לה מחליפה ראויה ביד. נכון שהפונטו היא כבר סוס ותיק - צריך לזכור שגם הפונטו-איוו היא לא יותר ממתיחת פנים של הגרנדה-פונטו שהוצגה ב-2006!!! אבל גם סוסים ותיקים יודעים לתת פייט הוגן, אם רק נותנים להם לשחק במגרש שלהם ולא במגרש של הצעירים.

אני חוזר שוב לנושא התמחור כי הוא שוב רלוונטי ביותר - אם פיאט פונטו-איוו 1.4 ליטר ידנית הייתה עולה כמו סקודה פאביה 1.4 ליטר ידנית סיאט איביזה 1.4 ליטר ידנית - היית רואה יותר פונטו-איוו על הכביש בישראל. אבל במקום להביא לארץ גרסה פשוטה עם אבזור בסיסי (אבל לא מעליב) ומחיר מצוין, בפיאט מנסים לדחוף ללקוחות כל מיני גרסאות קצה "במהדורה מיוחדת" כאילו ישראל היא דובאי וכל אחד פה הוא אספן רכב בפוטנציה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

גם באולמות התצוגה באירופה מדובר ברכב שמגיע עם מנוע חלש ביחס למתחרות ולא נותן פייט אמיתי כחדש.

לצורך העניין, בטווח ה50 אש"ח בחיפוש אחר סופרמיני, מלבד הגולף ולמי שמעוניין בעלויות אחזקה זולות יש את הלונטו בגירסאת 105 כ"ס והיא מאובזרת וראויה. הבעיה מתחילה עם מחירה כחדשה אל מול מתחרות עם מנועי טורבו במחירים זהים.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
חמשת הסנט שלי -

 

מאז ומעולם הדגמים המצליחים ביותר של פיאט היו הדגמים היותר קטנים - פיאט 127, פיאט אונו, פיאט פונטו וכו'. כך שלא מפתיע אותי בכלל לראות שפיאט מרכזת את כל ליין המוצרים שלה סביב ה-500 המסכנה, שנותרה לבדה במערכה על גורלו של היצרן.

 

מה שכן מפתיע אותי זאת ההחלטה התמוהה, לפחות בעיניי, של פיאט לצאת מפלחי שוק שלמים לפני שיש לה מחליפה ראויה ביד. נכון שהפונטו היא כבר סוס ותיק - צריך לזכור שגם הפונטו-איוו היא לא יותר ממתיחת פנים של הגרנדה-פונטו שהוצגה ב-2006!!! אבל גם סוסים ותיקים יודעים לתת פייט הוגן, אם רק נותנים להם לשחק במגרש שלהם ולא במגרש של הצעירים.

אני חוזר שוב לנושא התמחור כי הוא שוב רלוונטי ביותר - אם פיאט פונטו-איוו 1.4 ליטר ידנית הייתה עולה כמו סקודה פאביה 1.4 ליטר ידנית סיאט איביזה 1.4 ליטר ידנית - היית רואה יותר פונטו-איוו על הכביש בישראל.

מסכים עם כל מילה!:mm_yeah:

 

אבל במקום להביא לארץ גרסה פשוטה עם אבזור בסיסי (אבל לא מעליב) ומחיר מצוין, בפיאט מנסים לדחוף ללקוחות כל מיני גרסאות קצה "במהדורה מיוחדת" כאילו ישראל היא דובאי וכל אחד פה הוא אספן רכב בפוטנציה.

 

אתה מדבר על גירסאות הטריביוטו של ה 500 או שאנחנו עדיין בפונטו ואז מדובר על גירסאת ה "150" (לאיחוד איטליה) שהגיע מאובזרת לעייפה, לא נמכרה במלוא ההקצאה ואחרי כמה חודשים ניסו שוב את המבצע...במחיר יותר גבוהה :?

 

ורק גד בירון חשב שמדובר ב:

 

יצירת מופת. איטלקית

מה קורה כשעיצוב איטלקי מעורר השראה פוגש רמת אבזור עשירה ומפנקת מאי פעם? נולדת יצירת המופת האיטלקית הכי משתלמת על הכביש היום: פיאט פונטו EVO.

 

גם עיצוב מסוגנן, גם אבזור עשיר, גם איכות מוקפדת, גם מחיר נגיש. לא תמצאו יצירת מופת משתלמת יותר על הכביש.

 

מי שזה לא יהיה, אני מקווה שהריפוד לחשבון הבנק שקיבל, היה מספיק שמן.

יצירת מופת אעלק! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הפונטו עדיין לא הולכת לשום מקום, אפשר להירגע. פיאט לא יצאו מפלח השוק הכי תחרותי כיום באירופה לפני שיציגו מחליפה (להבדיל אלפי הבדלות כשלא מתוכננת מחליפה), מהלך שכזה פשוט יהפוך את פיאט ללא רלוונטית ללקוחות של הקטגוריה בזמן שלא תהיה לה חלופה להציע ואפשרי מאוד שתישאר לא רלוונטית (פשוט כי היא תעלם מהתודעה הציבורית - כמו שקרה לפרנקוס) גם אחרי שתציג דגם מחליף.

 

נראה שהמידע שיש לוואלה הוא מעט חלקי, ה500 חמש דלתות תוצג רק אי שם ב2015, והיא תהיה מבוססת על אותה הפלטפורמה של ה500L והפונטו הנוכחית. היא לא תהיה גרסת חמש דלתות של ה500 הנוכחית.

לונג סטורי שורט? הם עושים מתיחת פנים לפונטו, מפצלים ת'פנסים וקוראים לה "(אות רנדומלית כלשהי)500". שום מהפך, שום נעליים, סתם צעד שיווקי שלדעתי הוא לא נכון. אני מסכים עם אנשים שאמרו כאן שה500 מצועצעת מידיי ופונה לפלח שוק קטן מידיי ככל שגודל הרכב עולה (ומושך יותר לקוחות גברים שפחות מוכנים להתפשר על גודל הרכב).

 

בכתבה כאן יש תמונות

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

רק אני חושב על הידיעה באתרי האינטרנט בעוד 20 שנה:

 

"פיאט מחזירה את הפונטו לייצור".

 

כמו שפתאום חזרה לה הפנדה לפני מספר שנים, הפונטו תמות בעוד זמן קצר ותקום לתחייה שוב בעוד 10-20 שנה.

 

ולמי שאמר שהפונטו לא מאובזרת, היא יותר מאובזרת מכל גרסה של איביזה/פאביה וכו'.

 

כשחיפשתי לקנות רכב משומש, הסתכלתי על הפנים של האיביזה ונחרדתי. איך קונים את הדבר הזה?! יש לה אבזור של רכב משנות ה90! מה זה השטויות האלה?! האוטו פשוט נראה רע מבפנים. עיצוב שממש גורם לי לתהות איך מישהו יכול להגיד שזה רכב יפה ומאובזר. בפאביה המצב קצת יותר טוב, אבל עדיין ברמה קצת מגוכחת. זה ברמה שהדרך היחידה שהייתי קונה איביזה/פאביה, עוד עם גיר הDSG הידוע לשמצה, זה אם הייתי משלם על האוטו מקסימום 20% מערכו.

 

לעומת זאת קיבלתי פונטו איבו, שנתון גבוה, עיצוב פנים ואבזור בהתאם לשנתון, מנוע, מבחינתי, מעולה, הגיר הרובוטי שכל כך הפחידו אותי לגביו עובד פשוט מצוין, יש לי אבזור בטיחות מרשים שכולל את כל מערכות ההגנה, 7 כריות אויר ועוד, העיצוב נראה פשוט מעולה, בטח ובטח לעומת הפאביזה, ובגלל שהשוק של הרכב הזה פשוט לא טוב בארץ, יהיו הסיבות אשר יהיו, קניתי רכב 2010 במחיר נמוך.

 

כנראה שזה בגלל החלטות של היבואן, שהיו מוטעות לדעתי, כי מבחינת אבזור, בטיחות ועיצוב, הפונטו לדעתי לוקחת את כל המתחרות שלה. הבעיה היא המנוע שפשוט כבר לא יכול לעמוד בתחרות מול הTSI. אם היו מביאים את מנוע ה1400 טורבו, שיתחרה ישירות בTSI, וכמובן מחיר בהתאם, היית רואה הרבה יותר כאלה על הכביש בארץ.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...