Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

היום באמצע הנסיעה המנוע גמגם, מבט קצר לשעון חום הראה ששהמחוג על מקסימום חום...

כמובן שמיד נעצרתי בצד ודוממתי מנוע,

שפתחתי את המכסה של הרדיאטור ראיתי שהוא התפרק לחלוטין, וכל המים ברחו-והתאדו דרך המיכל עיבוי.

קניתי פקק חדש ונוזל קרור,

שנתתי סטרטר המים קפצו החוצה,

בדיקה קצרה הראתה שהראש מנוע כנראה התעוות קצת,

 

 

הרכב טויוטה קרולה 98 עם 162,000 ק"מ, הרכב משמש אותי לעבודות יום יום ולכן אני חייב שהוא יהיה תקין 100%

השאלה שלי:

במידה שעושים ראש מנוע כמו שצריך הרכב יחזור להיות אמין כמו לפני ההתחממות או שעדיף להחליף מנוע?

 

תודה לעוזרים

אריאל

אני ידיד אתה ידיד כולנו ידידים

פורסם

מי אמר לך שאתה צריך לעשות ראש מנוע(במידה וזה מוסכניק בדוק את זה בעוד מקום)

מנועי טיויטה הם מנועים מאוד אמינים לעשות ראש מנוע יכול להגיע לאותו המחיר כמו החלפת מנוע.

הבעיה שבארץ כמות המומחים שתעשה ראש מנוע בצורה איכותית הוא לא כזה גבוהה.

מצד שני יש לך מנוע יחסית צעיר ויכול להיות שהנזק הטראומטי הוא מינימלי.

פורסם

כדאי להוריד את ראש המנוע ורק אז להחליט, אז אפשר לראות את הצילינדרים ולאמוד את הבלאי של המנוע.

אפשר גם לבדוק מה הנזק שנגרם לראש עצמו ולקבל החלטה לפי המימצאים.

פורסם

לא בטוח שניגרם נזק לראש המנוע. ייתכן מאוד שהמיים שראית קופצים זה בגלל אויר במערכת לאחר המילוי שזיהית שברחו כל המיים. אני ממליץ לבצע ניקוז אויר ולהשלים את כל החסר במערכת הקירור ורק אז להסיק מסקנות.

×
×
  • תוכן חדש...