Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בקודן די נפוץ ברכבי הליסינג, הקוד הוא קומבינציה של 5 ספרות וכוכבית בסוף.

 

אני מעוניין לשנות את הקוד, יש למישהו ניסיון עם הדגם הזה?

 

(כבר בוצע חיפוש, ראיתי כמה הודעות של משתמשים שגם שאלו על אותו דגם ולא קיבלו פתרון)

IMAG1467.jpg

פורסם

אהה זה קל :)

 

תקיש את הקוד הקיים, קבל צפצוף של הצלחה ותעביר לסוויטץ'

(מכאן אני זוכר במעומעם)

לאחר מכן תנסה לחיצה ארוכה על * ואז להקיש קוד חדש וכוכבית, ככה שתי פעמים עד לקבלת צפצוף הצלחה

אם זה לא עובד,

תנסה להקיש קוד חדש וכוכבית, ככה שתי פעמים עד לקבלת צפצוף הצלחה.

 

בקודנית הזאת זה 5 ספרות אז שים לב.

 

אין לך ממה לפחד, אין מצב שתגיע למצב בו נתקעת עם קוד לא טוב, אתה רק צריך לזכור את החדש ואת הישן.

 

בקיצור, תנסה את מה שתיארתי למעלה ויהיה בסדר

Polo 2012

פורסם

כמו שהוא אמר לך, אין לך ממה לפחד.. אתה חייב להקיש את אותו רצף פעמיים על מנת שהוא ישמר.

 

תתחיל בזה שתקיש קוד קל, 1 עד 5..

 

ותראה מה קורה..

פורסם

ניסיתי בכמה וורסיות אך לא הצלחתי.

הכנסתי את הקוד הנוכחי, שמעתי צליל אימות.

סובבתי לסוויץ והקשתי פעמיים את הקוד החדש ולאחר מכן כוכבית.

ניסיתי את אותו הדבר גם עם כוכבית ארוך ואז את הקוד וכוכבית.

 

לצערי לא הצלחתי, יש דרך אחרת?

פורסם

תנסה שוב עם סוויץ' מלא, מבלי לפחד.

תחשוב שזה כמו שינוי קוד של איזה סיסמה לאייפון, שבהתחלה מקישים את הישן ואז פעמיים את החדש.

רק שפה אתה צריך למצוא את הרצף הזה שמאשר לו שאתה מכניס קוד חדש

אם אתה ממש מסתבך דבר איתי בפרטי

Polo 2012

פורסם

כמדומני זה קודן שלמה סיקסט נסה לדבר עם השרות יתנו לך את הנייד של המתקין יסביר לך אישית הם נחמדים

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

זה לא קודן "שלמה סיקסט", זה קודן ספטרוטק דגם מטאור. (אגב- דווקא מערכת לא רעה בכלל)

שיטת שינוי הקוד היא כמו שציינו כאן.

מוזר שלא עובד לך.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אצטרף ברשותכם לשאלה.

ברשותי הקודן שבתמונה - הוא קשור ישירות לנטרול איתוראן. איך משנים אם בכלל את הקוד בו?

 

תודה.

 

catalog_808708-l.jpg

פורסם

התקשרתי לחברה שהתקינה את הקודן הזה, חברת DZ.

ממש לא נחמדים!

הם אומרים שהם לא יכולים לעזור לי כי הם "לא יודעים מי אני", ולאחר שהצעתי שאשלח להם את רישיון הרכב על שמי, עדיין לא הסכימו, אידיוטים.

 

יש הצעה אחרת?

פורסם

אצל שניכם זה ספטרוטק.

בין אם ישן או חדש יותר, אולי בחברה יסכימו לעזור לכם.

הם מתעסקים היום בעיקר במערכות איתור ומעקב (GPS TRACER), אבל אולי מישהו שם יואיל לשלוח במייל את דף ההוראות לשינוי קוד. (זה לא אמור להיות כזה סוד צבאי. אני בכלל סבור שלשואל השני השיטה שצויינה פה חייבת לעבוד.).

נסו להתקשר 09-7434555 . אם זה מצליח- תעלו לפורום. שכולם ידעו...

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

התקשרתי למספר שסיפקת לנו,

דווקא מאוד נחמדים.

הטכנאי אמר שזה הסדר שצריך לעשות:

מקישים קוד קיים.

פותחים סוויץ - נדלקת נורה אדומה ל-2 שניות, בזמן שהנורה נדלקת ל2 שניות לוחצים על כוכבית לחיצה קצרה - שומעים צפצוף קצר.

(ובעצם פה נכנסנו למצב תכנות)

מקישים קוד חדש (5 ספרות וכוכבית בסוף) - שומעים 2 צפצופי הצלחה (כמו הצפצוף של ההצלחה של הקוד הנוכחי).

זהו.

 

אנסה את זה בהקדם.

  • אהבתי 1
פורסם

רעיון טוב לשרשור יעודי שיכיל הוראות לגבי קודנים שונים.

אם משהו יודע איך משנים קוד בקודן מסויים שיפרסם עם תמונה ביוזמתו וכך יהיה מאגר מידע מסודר.

×
×
  • תוכן חדש...