Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צבע הרכב-שחור או לבן?-מיתוס או לא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

גם פה בפורום היה ניסוי עם 3 רנו מגאן בצבעים שונים וההבדל היה אף קטן מזה.

בכל מקרה, וזה בהחלט נטחן פה, גודל השמשות הוא זה שקובע.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לדעתי בארץ זה משמעותי בהחלט, אצל דוד שלי צבע שחור, שואה להכנס לרכב בקיץ, אצל אבא שלי צבע בהיר שמפניה, יותר נעים מלבד מושבי העור שהם רותחים בגלל השמש, אולי הריפוד גם משנה?

Opel Adam S 2017

פורסם

הסיבה שבישראל יש הרבה רכבים לבנים היא כי הוא זול יותר (כפי שאתה רואה בעצמך). בנוסף, תיקון של רכב לבן יהיה בולט פחות, והצבע עמיד בשמש בצורה טובה.

 

לגבי הצבע של הרכב - ההבדל לא יהיה גדול כל עוד יש חדירה של חום דרך החלונות ואם הריפודים שחורים.

 

אני מניח שאם היו עושים מבחן לשני רכבים בחנייה - אחד שחור ואחד כסוף, כשבשניהם יש מגני שמש לפחות על החלון הקדמי ואחורי - ההבדל היה משמעותי יותר.

 

בעת נסיעה, היות ואתה לא יכול לכסות את החלונות, ההבדל לא יהיה משמעותי כנראה.

פורסם

היה לי רכב שחור וגם לבן. לא הרגשתי הבדל. המזגן עושה את העבודה.

 

כיום אני מעדיף לבן פנינה כי הוא לא רק יפה אלא גם סלחני עם הלכלוך.

פורסם

אני חושב שההבדל המהותי יותר יהיה באופן שבו השמש נכנסת לפנים הרכב ולשוני הריפוד וסוגו, כלומר פלסטיק שחור וריפוד עור שחור פשוט יחממו את הרכב (וישמרו על החום) בצורה הכי מהירה, בעוד שריפוד בד בצבע בז' לדוגמא יעזור לרכב להתחמם הכי פחות, גם ידוע שחלונות מושחרים מונעים כניסת חום רבה, אני חושב שצבע הרכב החיצוני יעשה הבדל אם בכלל רק מהחום שאנו נרגיש על הפח עצמו ובאיזו מהירות הוא מתחמם, על חום פנים הרכב הוא מהווה פחות כפונקציה, זאת דעתי.

פורסם

כן, הצבע משפיע, אבל לא במידה רבה כמו שחושבים. מה שיותר משפיע הוא צבע הפנים - דהיינו רכב עם פנים שחור יהיה חם בהרבה מכזה בצבע לבן.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

זה באמת משנה אם האוויר בתוך הרכב הוא בטמפ' של 50 מע' או 60'? אם חונים בשמש בארץ, יהיה חם, גם אם האוטו בצבע ירוק עם נקודות כחולות.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם
אתה מתבלבל בין משגלי השמש נושאים בתוכם לבין משאנחנו רואים

החתימה שלי מבקשת את זכויות היוצרים למשפט. חוצמזה, איך בדיוק השמש משתגלת? ועוד יותר מפעם אחת?!

אני מניח שהשאלה הזו נשאלה כבר, אך לצערי לא מצאתי את השרשור אותו חיפשתי. בארץ יש לא מעט רכבים לבנים, האם יש לכך סיבה מיוחדת?

כן: 李星! (שווה לכם לעשות גוגל תרגום על זה. נשבע לכם.)

להבנתי הטמפרטורה בתוך חלל הנוסעים גבוהה יותר ברכבים כהים(גם לריפוד יש השפעה על כך),אך האם מדובר בהפרש טמפרטורה משמעותי?

לא. מספר מעלות, זה הכל. בהמשך כתבו משהו נכון, אמת אוניברסלית פה בארץ.

עד כמה נורא יהיה לרכוש רכב עם צבע כהה, למשל?

תלוי. אם זה BMW שחורה, אולי יתבלבלו בינך לבין איזה עבריין. זה יהיה מאד נורא. מעבר לזה, זה צבע יותר יפה.

שאלה נוספת - אני ומשפחתי מעוניינים לרכוש רכב חדש (פיאט טיפו), עבור צבע לבן מחיר הרכב נמוך יותר ב1800 שקלים מאשר שאר הצבעים. מה היאסיבה לכך? להבנתכם? תודה לעונים..

לבן הוא פופולרי משום מה בארץ. כנראה בגלל ה李星. לכן חברות הרכב מביאות הרבה יותר רכבים בצבע הזה, כך שיש יותר מבחר, וכשיש האטה במכירות- נותנים תימרוץ בדוגמא של הנחה. או גם כדי להצדיק את הכמות הגדולה של הרכבים שמביאים בצבע הזה. או שבגלל שמציעים הנחות על צבע לבן יותר קונים אותו. הייתי אומר שזו סוגייה של ביצה ותרנגולת, אבל את הסוגייה הזו המדע כבר פתר (ויש לציין, בערך שנה אחרי! שאני הגעתי למסקנה זהה בחשיבה לוגית).

היו הרבה דיונים על כך ואם אני זוכר נכון הייתה תוכנית במכסחי המיתוסים וההבדל לא היה גדול.

נכון, מעלות בודדות.

באוגוסט לא משנה איזה צבע יהיה לך את תדליק מזגן.

 

זה באמת משנה אם האוויר בתוך הרכב הוא בטמפ' של 50 מע' או 60'? אם חונים בשמש בארץ, יהיה חם, גם אם האוטו בצבע ירוק עם נקודות כחולות.

וזו, רבותיי, האמת האוניברסלית של ישראל. ראבק, גם אם תבוא לעבודה על גמל בבוקר, אתה תסובב לו איזה משהו שאמור להישאר נייח בתקווה שהוא ינשוף עליך אוויר קר באוגוסט.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

לפני המיצובישי הייתה לי קורולה לבנה, יצא לי להחנות את שני הרכבים בשמש ובשיא אוגוסט. להגיד לכם ששם המצב היה יותר טוב? בקושי, ואולי גם זה פסיכולוגית... בשני המקרים לא יכולתי פשוט להיכנס עד שהתחיל להתאוורר טיפה. מה שכן פח הרכב הלבן התקרר לי טיפה יותר מהר (שמתי לב לזה כשהתחלתי לשטוף את המיצובישי).

 

בכל אופן, ממליץ להכהות את השמשות ברכב (בהתאם לחוק כמובן), ולכסות את השמשה הקדמית בסוכך שמש. זה משפר את המצב בהרבה. ותעשו טובה לעצמכם ותבחרו את הצבע שאתם אוהבים ואל תפחדו בגלל שזה צבע מושך חום, צבע פחות סחיר או הצבע של הפועל :wink:

עריכה אחרונה על ידי Menro

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם
אגב סוככי שמש, ממליץ על מגן משקפיים שמכסה כמו שצריך.

 

אצלנו הוא שורד דווקא יפה מאוד :-)

אולי זה משום שרוב הזמן הרכב בחנייה מקורה בבית או בחניונים תת קרקעיים. רק מדי פעם שחייב לחנות בשמש הסוכך נכנס לשימוש...

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

אני גר בבית קרקע ומפנטז על חניה מקורה לרכב. זה פשוט חלום. חניה עם ברז לשטיפה וכל המצרכים הדרושים.... הרכב היה נראה תמיד חדש ונוצץ ואני הייתי רגוע שאף אחד לא שורט לי אותו.

 

לפעמים אני מפנטז על לקנות את הבית של השכן ולהפוך אותו לחניה :)

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 


×
×
  • תוכן חדש...