Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

זוהי העלה הראשונה שלי פה בפורום

 

אתמול קניתי רכב סוזוקי סוייפט GLX 2008,ביום שהלכתי לראות את הרכב ראיתי נורה של המנוע דלוקה בעל הרכב אמר לי שיבדוק את זה וזה כניראה רק צריך לאפס את המחשב,הוא עשה זאת והנורה נעלמה,אחרי בדיקה במכון בדיקות הכל תקין האוטו במצב טוב וקיבל 97.8 אחוז,לאחר יום נדלקה לי הנורה בחזרה הלכתי למוסך מורשה של סוזוקי הם התחברו למחשב אבל אמרו לי שיש בעיה במחשב של חוסר תקשורת בין המחשבים באוטו (מחשב גיר והמחשב אוטו) הנורה כעת לא נמצאת אבל אמרו לי שקשה מאוד לדעת מאיפה הבעיה כי שמחברים את המחשב הוא לא מראה את הבעיה כי היא לא פעילה (למרות שיש בהיסטוריה התראה של חוסר תקשורת) אמרו לי במוסך שאם זה קורה שוב לבוא אליהם ולהשאיר את באוטו כדי לבדוק זאת.

האופציות שאמרו לי לתקלות זה :

בעיה במחשב מנוע

בעיה בחוטים (חיווט של האוטו) בעיה סתם של קצר של אחד החוטים

בעיה במחשב של הגיר

***אשמח מאוד לדעת אם משהו נתקל בתקלה זאת ולדעת מה אפשר לעשות !!!!****

לא כיף לקנות אוטו ויום אחרי להתחיל להתעסק איתו !! כניראה שהאדם שמכר לי אותו ידע זאת אבל לא טיפל ועקב זאת מכר אותה :evil:

 

תודה רבה בברכה עידן

  • ספונסר פורום
פורסם

זאת פעם ראשונה שאני שומע על בעיה כזאת בסוזוקי סוויפט, בהחלט לא תקלה נפוצה.

 

בגדול האפשרויות שאמרו לך נכונות וכרגע אם הכל בסדר תמשיך ככה. במידה והתקלה חוזרת תחזור להתייעץ איתנו כי תיקון כזה יכול להיות יקר מאוד...

פורסם

בדרך כלל תקלות של תיקשורת בין המחשבים הם תוצאה של התקנות חיצוניות שמחוברות לקו תיקשורת של המחשבים ומשבש אותו...כמו חיישני רוורס או חישנים קידמיים או מררים חלונות,שמחוברים דרך מתאם תיקשורת .

פורסם

קודם כל תודה רבה על התגובה המהירה

 

כמה נראה לך יכול לעלות החלפת מחשב של הגיר או המחשב הראשי או החלפת צמת כבלים

 

תודה מראש

פורסם

בעל האוטו אמר לי שהיה קודן והוא עשה בעיות ולכן הסיר אותו כמו כן הוא החליף מצבר חדש אבל בדקו לי את המצבר הוא מקורי של volta והוא מתאים לאוטו

פורסם
זאת פעם ראשונה שאני שומע על בעיה כזאת בסוזוקי סוויפט, בהחלט לא תקלה נפוצה.

 

בגדול האפשרויות שאמרו לך נכונות וכרגע אם הכל בסדר תמשיך ככה. במידה והתקלה חוזרת תחזור להתייעץ איתנו כי תיקון כזה יכול להיות יקר מאוד...

 

**טוב לצערי כמו שחשבתי חזרה הנורה !!! הייתי בחניה והיא נדלקה עם הנעת המנוע,ברגע שעברתי הילוך האוטו כאילו קפץ כזה ועשה רעש קטן של כאילו דפיקה חזרתי ל P ואז עוד פעם ל D הוא עשה אותו דבר

כיביתי את המנוע והצאתי את הסוויצ" התנעתי מחדש וזה לא קרה לי,בנסיעה עצמה אני לא מרגיש כלום בעיקרון

 

אני בטוח שבעל הרכב ידע זאת לפני שמכר לי (לא שזה רלוונטי)

 

בכל מקרה אני כמובן עצבני ואשמח לעזרה !!!!

  • ספונסר פורום
פורסם

רעש של דפיקה בהעברה מ-P ל-D יכול להיגרם בגלל סל"ד גבוה מידי שגורם ל"דחיפה" של הרכב קדימה עם שילוב ההילוך. בכל מקרה, גש לבעל מקצוע שמכיר היטב את הרכבים הללו לקבלת חוות דעת מקצועית לגבי התקלה ולגבי עלות התיקון. לאחר שתדע מה בדיוק הנזק יש לנסות ולפנות אל המוכר של הרכב, כמובן תוך תיעוד של כל הפניות, כדי לתת לו את האפשרות להתחשבן איתך על הנזק.

 

ציין בבקשה מהיכן אתה בארץ.

פורסם

ממש לא מחייב שזה מחשב. בישראל רמת הדיאגנוסטיקה היא לא טובה.

 

צריך מישהו שיודע מה הוא עושה ויודע לקרוא נתונים בעזרת אוסילוסקופ ולא רק בעזרת סורק תקלות.

 

בעיות חשמל יכול להיות מאוד מעצבנות וקשות לאיתור אבל אין סיבה שלא יצליחו לאתר אותם עם עבודה נכונה.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

קודם כל תודה על התגובה

 

אני מאזור הקריות

 

מאז שנדלקה לי הנורה היא כבתה אחרי יום,היום נדלקה לי שוב

לבוא למוכר שלי ולבקש ממנו להשתתף איתי זה בעיה כי חתמנו על זיכרון דברים ואחרי הבדיקה שלפני הקניה שעשיתי "בקומפיו טסט" ורשמנו שאני הקונה מרוצה באופן מקיף ממצב האוטו,ככה שזה בעייתי לבוא אליו (שזה בעסה!!!)

 

אני צריך ללכת למוסך מורשה ומקווה שהם יעלו על הבעיה כי המוסך הראשון רוצה להשאיר את האוטו אצלו עד שיעלה על הבעיה

וכבר "הפחיד אותי" שזה בעיה ממש מורכבת ולא זולה.

כמה עולה להחליף מחשב אוטו או את המחשב גיר ??

 

אשמח לתגובה,תודה מראש

פורסם

לדעתי, מדובר בבעיית חיוט ייתכן וכפי שציינו לפניי, עקב התקנה מקומית כלשהי.

לו אחד המחשבים, גיר/מנוע תקול האוטו בכלל לא נוסע.

מאוד חשוב, שתיגש לבעל מקצוע שמכיר את האוטו על כל מערכותיו היטב.

על מנת, שלא יחליפו לך חלקים לשווא.

  • ספונסר פורום
פורסם

אני צריך ללכת למוסך מורשה ומקווה שהם יעלו על הבעיה כי המוסך הראשון רוצה להשאיר את האוטו אצלו עד שיעלה על הבעיה

וכבר "הפחיד אותי" שזה בעיה ממש מורכבת ולא זולה.

כמה עולה להחליף מחשב אוטו או את המחשב גיר ??

אשמח לתגובה,תודה מראש

אין מה לפחד מלהשאיר את הרכב במוסך. אבחון של תקלות כאלו יכול לקחת זמן ואף בעל מקצוע לא אוהב לעבוד כשבעל הרכב "יושב לו על הראש" ומלחיץ.

פורסם

ההמלצה שלי, היא לנסות למצוא תעוד לביקורים של המוכר במוסך עקב הבעיות שציינת. בקש להדפיס את כל היסטורית הטיפולים שבוצעה. עם הוכחה על כך שידע על הבעיה אתה יכול לדרוש את מלוא עלות התקון או שתתבע בתביעות קטנות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בקרתי במוסך מורשה וראיתי את כל הטיפולים שהאוטו עבר,לא צויין דבר שקשור לבעיה זאת(הוא עשה כל טיפול בזמן)

המוכר עצמו אמר לי שזה קרה לו פעם ראשונה (לא שאני מאמין לו כל כך ) ואז כבתה הנורית בדיוק כמו שקרה לי

פורסם

אז יכול להיות שזה באמת קרה לו בפעם הראשונה...

תעדכן איך נפתרה התקלה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

טוב עידכון :

לקחתי את האוטו למוסך ראיתי את מס" התקלה P1676 שזה אומר

Reception error of communication data for TCM is



detected for longer than specified time continuously





זה אומר שגיאת קבלת נתוני תקשורת לTCM (מחשב של הגיר)


 

מה שעשו זה עקיפה של החוטים ישירות מהמחשב גיר למחשב מנוע (כדי למנוע לפסול את החיווט לא תקין)

 

לדאבוני הגדול זה לא עזר ונדלקה לי הנורה שוב !!:mad2: על העבודה שילמתי 660 שח

 

מנהל המוסך אמר לי שאם הנורה תדלק זה הולך להיות מסובך כי לא יודעים אם זה מחשב הגיר או המנוע ומספיק שהפינים במחשב עצמו לא תקינים זה כבר בעיה והוצאה כספית גדולה !!

 

קודם כל מה עושים עם עניין הזה ששילמתי על העבודה הזאת ולא הסתדרה התקלה??? (אני אמור לספוג את זה ?)

 

ואם יש משהו יודע כמה עולה מחשב לגיר או מחשב מנוע .....ומה כדי לעשות ??

 

אמשח לתשובה מקצועית ומדויקת,גם בתור לקוחות וגם בתור בעלי מוסכים ....

 

 

×
×
  • תוכן חדש...