Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הגשם , על הרכב המלוכלך שלי שמצופה בציפוי קרמי של Carpro.

 

האמת שלא יצא לי לראות חומר כלכך הידרופובי.

הטיפות מסודרות כמו חיילים , כולם באותה צורה שגם את זה לא יצא לראות בשום חומר אחר.

 

הכי משעשע זה שאני נותן גז או ברקס ביציאה מהחניה כל המים גולשים לשמשה האחורית או הקידמית :)

 

שבוע טוב חברים , בקרוב פרוייקט דיטיילינג על לאון FR !

2013-11-08 06.19.24.jpg

2013-11-08 06.19.16.jpg

 
 

 

 
 
פורסם

נראה נחמד.

אתה דיי חייב לנסות את sonax xtreme brilliant shine detailer, אם אהבת את הבידינג שהצגת פה, זה הולך להעיף אותך לגבהים אחרים.

"יאללה בירי".

פורסם

בשטיפה הבאה אני ינסה לצלם את הבידינג של הננולקס , בשטיפה הקודמת המקום היחיד שהיו קצת בידינג היה בגג

כל המיים פשטו החליקו מהרכב והרכב כמעט נשאר יבש.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

עשיתי הפסקה של שבועיים בין ריסוס לריסוס לאחר שטיפה, בשטיפה השלישית הוא הראה סימני חיים כאילו מרחתי אותו יום לפני.

"יאללה בירי".

פורסם

וואוו נראה מדהים!

את האפקט שהמים גולשים בתנועה גם הקרנובה ווקס של מגווירס עשה לי, מעצבן בסיבובים שהמים מחליקים על החלונות הצדדים ומשאיר סימני טיפות. הבעיה שהוא נשאר בקושי שבוע.

 

האם החומר ניתן להסרה?

האם הרכב צריך להיות במצב מושלם כדי לבצע אותו?

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
הגיע הגשם , על הרכב המלוכלך שלי שמצופה בציפוי קרמי של Carpro.

 

האמת שלא יצא לי לראות חומר כלכך הידרופובי.

הטיפות מסודרות כמו חיילים , כולם באותה צורה שגם את זה לא יצא לראות בשום חומר אחר.

 

הכי משעשע זה שאני נותן גז או ברקס ביציאה מהחניה כל המים גולשים לשמשה האחורית או הקידמית :)

 

שבוע טוב חברים , בקרוב פרוייקט דיטיילינג על לאון FR !

 

בחיי שאני לא מבין מה ההתלהבות...

 

במשך תקופה ארוכה שטפתי כל שבוע עם ONR ירוק, האפקט בדיוק אותו דבר. הטיפות מסודרות כמו חיילים, כל גז / ברקס הכל עף קדימה ואחורה. אולי תרם לזה גם ווקס של מגווירס שעשיתי לעיתים קרובות.

 

הרכב היה תמיד חלק למגע כמו משי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

מדובר בציפוי קרמי מסוג של "מרח ושכח" לבערך שנתיים, כלומר אתה יכול לשטוף את הרכב עם סבון רגיל ללא ווקס, הדחייה של נוזלים וכימיקלים יישארו וזה למה עדיף ציפוי על כל ווקס וכו'

Opel Adam S 2017

פורסם

סבבה.

 

אבל ההתלהבות, כאילו לא רואים את זה כל יום...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אגב, אופטי קוט (הישן) זה מרח ושכח לכל החיים, וזה למה הוא עדיף על כל ציפוי אחר וכו'

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
סבבה.

 

אבל ההתלהבות, כאילו לא רואים את זה כל יום...

כמו שאתה מתלהב מווקס של מגווירס אז הוא מתלהב פי כמה מחומר יקר ועמיד לטווח רחוק.

יש בעיה?

פורסם

זה בדיוק הקטע, שלא צריך ציפוי יקר כדי להרגיש את ההרגשה הנדירה הזאת. אצלי זה היה שגרתי

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

בהחלט נראה טוב,המחיר שהציפוי גם לא הכי נמוך(אם אני לא טועה דיטיילינג גרוף עובדים איתו) וזה היה משו כמו 1K לשכבה אחת כאשר יש מינימום שכבות מומלץ.

 

למי יש רכב חדש והוא לא מעוניין להתחרפן עם ישום חומרים ומחשבה תחילה על שמירה על ווקס/אוטם וכו' זה אכן יכול להאריך חיים לצבע של האוטו(במיוחד לצבעים בעייתים כמו שחור,אדום כחול וכו')

×
×
  • תוכן חדש...