Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני רכשתי חודש שעבר את הרכב, הצמיגים שלו קצת יבשים,

הייתי רוצה לדעת איזה צמיגים מומלץ לרכוש ומאיפה (אני מאזור המרכז, אם יש משהו בראשון זה מעולה לי), בנוסף הייתי רוצה לקבל מספר אופציות:

 

1. צמיג סביר וזול (נניח עד 1000 ש"ח ל4)

 

2. עד 1200

 

3. עד 1400

 

 

אני מניח שיש צמיגים שעולים יותר, השאלה כמה אני ארגיש בהבדל, אני נוהג מאוד רגוע ונסיעות קצרות (כ8-10 אלף ק"מ בשנה)

 

תודה מראש,

 

דובובסקי בר

פורסם

שלום,

צמיג סביר ולא יקר - FALKEN ZE912.

קצת יותר יקר - KLEBER HP2\3

לא יכול לנקוב במחיר מדויק כי לא רשמת את המידה.

תתקשר לפנצ'ריות הקרובות אליך לגבי המלאי והמחירים.

בגדול, לרכב כזה כל צמיג מחברה מוכרת יהיה טוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום,

צמיג סביר ולא יקר - FALKEN ZE912.

קצת יותר יקר - KLEBER HP2\3

לא יכול לנקוב במחיר מדויק כי לא רשמת את המידה.

תתקשר לפנצ'ריות הקרובות אליך לגבי המלאי והמחירים.

בגדול, לרכב כזה כל צמיג מחברה מוכרת יהיה טוב.

 

תודה,

 

איך אני יכול לדעת את המידה (סליחה על הבורות, חדש בתחום :] )

פורסם

המידה שלך היא 175/65/14

אתה יכול להשיג רביעייה של קונטיננטל (צמיג גרמני מעולה) סביב 1200 ש״ח

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם
המידה שלך היא 175/65/14

אתה יכול להשיג רביעייה של קונטיננטל (צמיג גרמני מעולה) סביב 1200 ש״ח

 

מקום מומלץ?

אגב בלי קשר יש גנטים בגדלים האלו?

תודה רבה

פורסם

שים לב שהוא רשם GLS.

ישנם כאלו שהגיעו עם 185-55R15 מקורי מהחברה ופה המחירים שונים לחלוטין מהמידה הסטנדרטית של ה14.

כמו כן במידה הנ"ל ישנם כבר צמיגים יותר ספורטיבים ואוחזים.

פורסם
שים לב שהוא רשם GLS.

ישנם כאלו שהגיעו עם 185-55R15 מקורי מהחברה ופה המחירים שונים לחלוטין מהמידה הסטנדרטית של ה14.

כמו כן במידה הנ"ל ישנם כבר צמיגים יותר ספורטיבים ואוחזים.

 

בדקתי ברישיון וכתוב

175/65R14

 

אגב מה המספרים אומרים? (ומה היחידות)

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...