Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה תודה רבה על התמיכה ....

 

עדכון קצר

 

היום בבוקר קניתי 4 חוטי הצתה (עלה לי 101) שקל אמרו לי שהם איכותיים

 

 

פלאגים באמת לא עולים הרבה ופי איך שבנדודה שלי החליף לי לפני 3 שנים בערך זה לא נראה סיפור בכלל

רק שאני משתדל לא לעשות משהו שאני לא מבין בו כלכך .

 

כרגע אחרי התוסף הבעיה ירדה טיפה ,זתומרת שאין קירטועים דרמתיים אבל כן מרגישים את הרכב מפמפם בקטנה חנוק וסוחב קשה

 

 

נחליף היום או מחר חוטים ונעדכן

 

מסנן וכאלה נראלי שגדול ממני להחליף לא מבין בזה כלכך לא רוצה להרוס

 

מבטיח להמשיך לעדכן

תודה לתומכים :)

עובד? לא נוגעים

פורסם

עדכון:

 

היום החלפתי פלאגים (קיבלתי בשקית 5 עם 1 קצר מאוד אין לי מושג למה).

 

בנסיעה של 10 דקות איתו לכאורה אין לחץ על הגז וסחיבה איטית כמו קודם הוא גם רגוע יותר.

 

בקיצור לכאורה הבעיה הסתדרה, עכשיו זה רק עניין של זמן נסע עליו נסיעה ארוכה יותר לראות אם זה סתם כמה דקות של רגיעה

או שבאמת הבעיה הסתדרה.

 

בין אם היא הסתדרה תודה רבה לכל התומכים.

אחלה חבר'ה אתם :)

 

 

ולהלן הממצאים בהחלפה :

 

הכבלי הצתה שהיו לי היו סבבה חוץ מאחד שנראה קצת חשוד בלשון המעטה ...פשוט משכתי את הכבל וזה מה שיצא

והנה צילום שלו

 

תמונה 1

 

תמונה 2

 

אעדכן אם הסתדר סופית :)

 

אחלה שבת לכולם

עובד? לא נוגעים

פורסם

עדכון אחרון (כנראה).

 

אחרי החלפת החוטים,סוזי נוסעת חלק כבר יומיים.

 

כנראה שהבעיה נפתרה!

 

תודה לכל מי שהגיב והכווין ותודה למי שהמליץ לי להחליף משאבת דלק או מסנן וכאלה.

 

 

תודה לכולם :) אחלה פורום.

עובד? לא נוגעים

פורסם
הייתה לי בעיה זהה בסוויפט 96' שלי.

הבעיה הייתה חוטי הצתה.

תקנה לבד סט חוטי הצתה, עדיף איכותי, ותחליף בעצמך.

שים לב להחליף חוט-חוט, אל תנתק בפעם אחת את כל החוטים הישנים שלא תאבד את הסדר.

וגם תדאג לתקוע היטב את החוט החדש.

 

אמרתי לך מההתחלה.

תיקח בחשבון שאורך חיים הממוצע של החוטי הצתה ברכב הזה, בהנחה שקנית חוטים רגילים-פשוטים, הם שנה-שנה וחודשיים.

אני מאחל לך ולסוזי עוד שנים רבות יחד.

 

לא הבנתי את העניין עם המצתים. מה זה 1 קצר?

כולם צריכים להיות זהים!

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם
שלום רב !

החלף מסנן דלק, וחוטי הצתה איכותיים, ובעייתך תפתר.

בשביל החלפת פלגים, תזדקק לקחת משכנתא בבנק, עם 6 ערבים, לא כדאי .

בברכה

צביקה

 

עדכון:

 

היום החלפתי פלאגים (קיבלתי בשקית 5 עם 1 קצר מאוד אין לי מושג למה).

 

בנסיעה של 10 דקות איתו לכאורה אין לחץ על הגז וסחיבה איטית כמו קודם הוא גם רגוע יותר.

 

בקיצור לכאורה הבעיה הסתדרה, עכשיו זה רק עניין של זמן נסע עליו נסיעה ארוכה יותר לראות אם זה סתם כמה דקות של רגיעה

או שבאמת הבעיה הסתדרה.

 

בין אם היא הסתדרה תודה רבה לכל התומכים.

אחלה חבר'ה אתם :)

 

 

ולהלן הממצאים בהחלפה :

 

הכבלי הצתה שהיו לי היו סבבה חוץ מאחד שנראה קצת חשוד בלשון המעטה ...פשוט משכתי את הכבל וזה מה שיצא

והנה צילום שלו

 

תמונה 1

 

תמונה 2

 

אעדכן אם הסתדר סופית :)

 

אחלה שבת לכולם

 

עדכון אחרון (כנראה).

 

אחרי החלפת החוטים,סוזי נוסעת חלק כבר יומיים.

כנראה שהבעיה נפתרה!

 

תודה לכל מי שהגיב והכווין ותודה למי שהמליץ לי להחליף משאבת דלק או מסנן וכאלה.

 

 

תודה לכולם :) אחלה פורום.

 

אמרתי לך מההתחלה.

תיקח בחשבון שאורך חיים הממוצע של החוטי הצתה ברכב הזה, בהנחה שקנית חוטים רגילים-פשוטים, הם שנה-שנה וחודשיים.

אני מאחל לך ולסוזי עוד שנים רבות יחד.

 

לא הבנתי את העניין עם המצתים. מה זה 1 קצר?

כולם צריכים להיות זהים!

 

הוא מתכוון שחוט ההצתה מסליל ההצתה למכסה מפלג קצר, וכך צריך להיות כמובן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הוא התבלבל בין מצתים לחוטי הצתה.

 

כנראה מכרו לו סט חוטים של 4 צילינדר, שכולל 5 חוטים.

 

החוט שהולך מהדיסטריביוטור לפלג של צילינדר מס' 4 הוא יחסית מאוד קצר.

 

יש לו מנוע 3 צילינדר.

 

 

פורסם
הוא התבלבל בין מצתים לחוטי הצתה.

 

כנראה מכרו לו סט חוטים של 4 צילינדר, שכולל 5 חוטים.

 

החוט שהולך מהדיסטריביוטור לפלג של צילינדר מס' 4 הוא יחסית מאוד קצר.

 

יש לו מנוע 3 צילינדר.

 

זה אני מבין... לא צריך להגזים...

אבל הוא כתב: "היום החלפתי פלאגים (קיבלתי בשקית 5 עם 1 קצר מאוד אין לי מושג למה)."

ככה זה במקור.

 

בכל מקרה, תודה על ההסבר.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

אין לי מה להוסיף בוקי.

האמת שאני בימים האחרונים קצת חלש ולא מרוכז.

העיקר שהבחור פתר את התקלה! וגם שהוא בסופו של דבר גם טרח לעדכן אותנו. (מה שרוב האנשים לא טורחים לעשות).

2 הדברים האלו מסבים לי נחת וסיפוק.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

אנשים טובים...

 

כן ברצף של הכתיבה כתבתי פלאגים שברור שפלאגים באים ביחידות ותודה לאל שלא הגעתי למצב שאני צריך להחליף פלאגים

 

 

בוקי צודק.

מכרו לי 5 כבלים כי זה כאילו כבלים שמתאימים לסוזוקי משנת 90 עד 96 אם אני לא טועה.

 

לי יש 3 צילנדר ככה שהייתי צריך רק 4.

 

אם אני שומר את ה5 למקרה חירות אני יוכל להשתמש בו נכון ?

 

 

 

דרך אגב ראיתם את התמונות של הכבל הדפוק ? יכול להיות שזאת הייתה הבעיה רק בכבל הזה?

עובד? לא נוגעים

×
×
  • תוכן חדש...