Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי סוזוקי סוויפט ידנית 3 דלתות

 

ללא בעיות מיוחדות ממש מעט נזילת שמן מאגן השמן לא יותר ....

 

בזמן האחרון הרגשתי טיפה קושי בסחיבה של הרכב (מי שמכיר את הסוויפט הישנה הידנית יודע שהיא עפה בכביש)

לפני שבועיים בערך תוך כדי נסיעה אני מכניס לשני והרכב מקרטע כמעט ולא נוסע מכניס לשלישי וכמעט לא נוסע

 

מוריד רגל מהגז מכניס לשני הרכב כזה מפמפם עד שהוא כזה מתאזן ונוסע רגיל

 

 

חשוב לציין שבדקתי שמן ומים והכל בסדר לא הייתה תאונה או מכה מיוחדת ברכב או גורם חיצוני שנוצר

 

אני לא מוסכניק אבל...

מה הסיכוי שזה פלאגים ?? -כשהחלפתי משהו כמו שנה בערך

מה הסיכוי שזה רצועת טיימינג ?(הבני שאם יש בעיה ברצועה היא פשוט נקרעת)

מה הסיכוי שזה המנוע שהול למות?

מה הסיכוי שזה קלאצ' ?

מה הסיכוי שזה איזה משהו בדלק?

 

 

אשמח לתגובות

תודה מראש אנשים :)

עובד? לא נוגעים

פורסם

על פניו נשמע כמו בעיית אספקת דלק למנוע או בעיית הצתה. אם הבעיה אינה קבועה ומתרחשת רק לעיתים הרי שכדאי לנסות להחליף פילטר דלק.

אם הבעיה סטטית - מתרחשת כל זמן שהמנוע פועל בעומס, הרי שאין בעיה לאתר את הבעיה המדוייקת.

 

בברכה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הייתה לי בעיה זהה בסוויפט 96' שלי.

הבעיה הייתה חוטי הצתה.

תקנה לבד סט חוטי הצתה, עדיף איכותי, ותחליף בעצמך.

שים לב להחליף חוט-חוט, אל תנתק בפעם אחת את כל החוטים הישנים שלא תאבד את הסדר.

וגם תדאג לתקוע היטב את החוט החדש.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

החלפתי לפני שנה חוטי הצתה חדשים לא נראלי שהם נדפקו כלכך מהר ... (או שאני טועה)

 

התייעצתי עם אבא שלי שהוא מבין ...אני מדלק באיזה תחנת דלק לא מוכרת הוא טוען שיש מצב שהצטבר ים לכלוך מהלק שלהם היום אני ימלא תוסף 44k נמלא דלק ונראה מה קורה

 

 

כמו שציינתי זה לא קורה תמיד זה מרגיש בנסיעה כמו איזה בועות אוויר שנכנסו לדלק או משהו כזה קרטוע ממש ממש קטן

ואז נגיד אני יכול לעמוד ברמזור להכניס לראש לתת גז וכאילו הגז מגיב בקושי ...

 

מכניס לשני ...גם מקרטע ממש כזה בפולסים

 

וריד תרגל מהגז ונותן ככה כמה שניות עד שזה מתאזן כה לסירוגין לא קבוע ...

 

אין מצב שהז פלאגים נכון ?

עובד? לא נוגעים

פורסם

מה שרציתי לרשום בתגובה הראשונה שלי היה: צריך להחליף כל שנה... בסוף החלטתי לרשום: "עדיף איכותי"

אם חלפה שנה. תחליף בכל זאת. בשביל 100 ש"ח.

היה יוצא לי להחליף כל שנה-גג שנה וחודשיים.

לתשומת ליבך.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

אגב, זה אחלה רכב. אני מאמין ובטוח שפותח השירשור ממש מאוהב בו.

היה לי כזאתי 5 שנים. לא האמנתי שאני אי-פעם אמכור אותה. עד שהמשפחה התרחבה ברוך ה'.

וגם אז ניסיתי עדיין להחזיק אותה. אבל לא הצלחתי :cry:

 

לדעתי, תקנה את החוטי הצתה, לא עזר? תחזיר לחנות. תגיד הגעתי הביתה ואחי כבר קנה והרכיב. לא היינו מתואמים. קורה.

הרי האריזה של החוטים זה שקית ניילון עם מהדק.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

מאיפה אתה בארץ?

יש לי למסירה כמה סטים של חוטי הצתה לסוויפט, חדשים או כמעט חדשים. אומנם של מנוע 4 צילינדרים ולא 3 כמו שלך, אבל אני חושב שהם מתאימים.

 

 

פורסם

חחח איזה אנשים טובים אתם

 

אז כן. אני 3 שנים איתה (תמונת פרופיל של הפורום)

וכן אנחנו קשורים לסוזי היא הייתה בכל מקום אפשרי בארץ נראלי

 

קשה להיפרד למרות שאני שוקל 3 דלתות שחורה זה לא משהו שרואים כל יום

 

 

בכל מקרה תודה רבה על הנדיבות אני מאיזור רחובות אבל שטויות אם זה מסתכם בכבלי הצתה בקטנה.

 

נקווה שלא הלך משהו יותר רציני אני נבהלתי שזה לא איזה ראש מנוע או משהו כזה. רציתי רק לבדוק עם מביני עניין

עובד? לא נוגעים

פורסם

אם אתה רוצה, תקפוץ לראשל"צ ותקבל את החוטים האלו.

 

לא בטוח בכלל שהבעיה בהם, זו רק אחת האפשרויות.

 

 

פורסם

שמתי תוסף לדלק גרמני (אומרים שהוא עושה אותה עבודה כמו ה44K)

והקירטועים ירדו יש ממש טיפה ניתן לו כמה ימים עם התוסף.

 

 

הוצאתי גם את החוטי הצתה אחד כזה קצת חלוד והתנין יצא מהחוט. לא יודע אם זה זה ובאותו חוט הפלאג בקצה שחור.

יכול להיות קשור?

 

בכל מקרה הבנתי שהחוטים לא עולים הרבה נכון?

עובד? לא נוגעים

פורסם

יכול להיות שכאן הבעיה.

ואולי גם תצטרך להחליף את הפלאגים (בגלל אותו הפלאג) אבל לא בטוח.

צריך לראות למה אתה מתכוון "שחור" יכול להיות בגלל מגע רופף... (וכאן בעיה או ה-בעיה)

 

בכל מקרה, סט חוטי הצתה עולים, אני חושב שעד 100 ש"ח ולא יותר.

 

 

תעדכן אותנו.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

ברור שאעדכן...

 

היום נסעתי והקירטועים המאסיבים כשאני נותן גז ואין תגובה כבר הפסיקו

 

אבל יש עדיין "שיעולים" בקטנה של הרכב. ממש פולסים קטנים שאני מרגיש בנסיעה וקושי בסחיבה

 

אני בימים הקרובים יחליף חוטים.

 

 

כמה פלאגים עולים?

 

 

החלפתי ממש מזמן עם בנדודה שלי אבל עכשיו אני רוצה לעשות את זה רוצה לדעת אומדן

עובד? לא נוגעים

פורסם

שלום רב !

החלף מסנן דלק, וחוטי הצתה איכותיים, ובעייתך תפתר.

בשביל החלפת פלגים, תזדקק לקחת משכנתא בבנק, עם 6 ערבים, לא כדאי .

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

פלגים עולים 15-20 ש"ח ליחידה.

שים לקנות 3 פלגים ולא 4.

 

מסנן דלק ממוקם לפני הגלגל האחורי שמאלי (או ימני, לא זוכר בדיוק) ודי קשה להחליף אותו כשהרכב עומד על הכביש.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...