Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לפני מס' חודשים נתפסתי על 106 קמ"ש ליד הבורסה בר"ג (כביש רחב ופתוח בלילה אבל לפי חוק מותר רק 50 קמ"ש). קצין המשטרה לא לקח לי את הרשיון אבל זימן אותי למשפט. למרבה הפאדיחה, המשפט היה לפני כמה ימים ואני שכחתי ממנו ולא הגעתי.

 

מה אני אמור לצפות שיקרה עכשיו?

האם משפטים מסוג זה מסתיימים תוך דיון אחד או שאמור להיות עוד דיון?

 

יש לציין שזוהי עבירת המהירות היחידה שלי מאז שהוצאתי רישיון לפני 11 שנה.

 

אשמח לעזרה

פורסם

מאחר שלא הופעת, כנראה ששפטו אותך בהעדרך. בדרך כלל במקרה כזה אתה מורשע באופן אוטומטי - זה כמו הפסד טכני לקבוצת כדורגל שלא מתייצבת למשחק.

 

אתה אמור לקבל איזו שהיא הודעה, אבל תביא בחשבון שיתכן שרשיונך כבר נשלל, ואם תיסע "בלי לדעת" אתה נוסע בשלילה.

 

לכן, כדאי לגשת לבית המשפט ולשאול במזכירות מה היו תוצאות הדיון - בדרך כלל אפשר לקבל תדפיס עם ההחלטה.

 

דני

פורסם

שלום רב

 

עלייך לפנות באופן מיידי לבית המשפט כי יתכן שנשפטת שלא בפנייך וכי הוטלה עליך פסילה.

 

במקרים אלו יש להגיש בקשה לביטול פסק דין ולבקש שתקבל את יומך בבית המשפט.

 

בחלק מהמיקרים שופטים עומדים על כך כי תנאי לדיון בבקשה יהא הפקדת רישיון הנהיגה.

 

אני מציע לבצע את הברורים באופן מיידי ולפנות לקבלת יעוץ משפטי.

פורסם

שלום רב

 

עלייך לפנות באופן מיידי לבית המשפט כי יתכן שנשפטת שלא בפנייך וכי הוטלה עליך פסילה.

 

במקרים אלו יש להגיש בקשה לביטול פסק דין ולבקש שתקבל את יומך בבית המשפט.

 

בחלק מהמיקרים שופטים עומדים על כך כי תנאי לדיון בבקשה יהא הפקדת רישיון הנהיגה.

 

אני מציע לבצע את הברורים באופן מיידי ולפנות לקבלת יעוץ משפטי.

×
×
  • תוכן חדש...