Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציעו לי 7000 ש"ח הנחה על כל העסקה ככה שבשורה התחתונה יוצא כ 112400 שח ללא גג.

אם אני לוקח רכב עכשיו עד סוף 2013.

אפילו קודן השחילו לי בהצעת מחיר כולל תוספת צבע.

לא דובר על הנחה נוספת או על גג או הטבת מערכת מולטימדיה וכו.

בעברי רכשתי 2 מכוניות רנו מהנילונים דבר שהובהר לאיש המכירות שעשה רושם של בונקר.

יש רעיונות מה לעשות כדי לשפר את ההצעה?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחלה רעיון

באיזו סוכנות נרכש הרכב? אשמח לקבל שם של מישהו שיציע לי דיל דומה למה שקיבלת

תודה רבה מראש.

המחיר שציינת כולל מצלמת רוורס וחיישני רוורס?

פורסם

הסוכנות שציינת רחוקה ממני.

אבל בשביל לקבל דיל טוב אשתדל לדבר עם הבחור שציינת.

אשמח לקבל את מספר הטלפון שלו או של האולם ואת מספר ההזמנה שלך.

ככה שידע במי ובמה מדובר.

 

תודה רבה מראש על כל העזרה

פורסם
תודה רבה על רמת הפירוט בפוסט הקודם.

אכן הכנסת לי הרבה חומר למחשבה למרות שאת רוב הנקודות שהעלית אני די מכיר.

זה רק מחדד את ההתלבטות שלי.

16 אלף שח בהחלט משחק תפקיד בהחלטתי וכן חשוב לי מאוד העיצוב של הרכב גם בפנים ובעיקר מבחוץ.

האם המנוע 1.2 של הקופה מגאן סוחב מספיק חזק בעליות של חיפה או ירושליים לדוגמה?

כח וזמינות כח די חשובים לי למרות שיחסית אין לי רגל כבדה על הגז.

איזה צבע הכי הולם את המגאן קופה לדעתכם?

האם הגג הפנורמי שלה כזה פרקטי? הרי תכלס אי אפשר לפתוח אותו כלל

מבקשים עבורו כ 4000 שח .

כמובן שעלויות ביטוח והוצאות בכלל על הרכב חשובות לי.

דרך אגב איזה מיגון נדרש עבור המגאן קופה?

 

בלי להכיר את הרכב ובלי אפילו לראות אותו, השאלות הללו תמיד משעשעות בעיני, האם רכב אירופאי מודרני שתוכנן לבלות את חייו באירופה, באזורי האלפים, הפירנאים, ובכלל להסתובב באירופה , יצליח להתמודד בצורה טובה עם "הקסטל" או עם "פרוייד" אצל החיפאים....

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011


×
×
  • תוכן חדש...