Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ככה אתה מבצע עקיפות? :roll:

 

רק כשאני בסיבוב עיוור על פס לבן ותהום מהצד. בשאר המצבים אני פשוט עובר דרך הרכב שלפני ומעיף אותו. לא הבנתי ממש את השאלה שלך. זמינות כוח זה דבר בטיחותי מאין כמותו כדי להתחיל ולסיים עקיפה בזמן הקצר ביותר ולא למצוא את עצמך בנתיב הנגדי כשפתאום הנעקף מחליט ללחוץ גז כדי שלא יעקפו אותו. אם לא נתקלת בכאלה יצורים, אתה כנראה נוהג רוב הזמן בשוויץ.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאון ללא ספק. בעניין המחיר לא הייתי מחשיב את הפער של 16 אלף מאחר ובעוד כמה שנים אתה תקבל אותו בריבית דריבית כשתרצה למכור את הרכב. מספיק רק לראות באיזה מחירים נמכרות מגאן ספורט משומשות ומגאן באופן כללי כדי להבין איפה מפסידים יותר. לגבי המנוע אין לי דעה מוצקה כי אני לא מכיר את זה של המגאן...

We are the Human Race

פורסם

עברנו כבר שלושה לאונים במשפחה: 2007 , 2009 ו2011.

דווקא את נושא שמירת הערך לא הייתי מזכיר.

בשל המבצעים של צ'מפיון ערכו יורד כמשומש כמו של רכב פרמיום.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בתור אחד שמחזיק כיום במגאן קופה החדשה (ידנית) והחזיק בעבר לאון 1.4 דור קודם (גם כן ידנית), זוהי נקודת מבטי האישית:

 

* המגאן קופה יפה יותר מהלאון החדשה. בתור מי שהעיצוב חשוב לו (מאוד), בחרתי במגאן קופה. כן, עלתה במוחי המחשבה לשדרג את הלאון הקודמת לחדשה, אבל למרות שהנוכחית לא מכוערת חס וחלילה, היא לא מעוצבת היטב כמו הדור הקודם שלטעמי היה הדגם הכי יפה על הכביש ברמת המחירים שאנחנו מדברים עליה. כיום, לטעמי, המגאן קופה היא הכי יפה על הכביש ברמת המחירים הנוכחית.

 

* כן, הלאון החדשה 1.4 יותר חזקה מהמגאן קופה. גם הקודמת הייתה חזקה יותר. אין ספק שמבחינת נפח מנוע וריגוש מוטורי, הסיאט מנצחת בכל היבט. אבל מנוע ה-1.2 של המגאן לא עצל בכלל. ובתור אחד שמעיד על עצמו כנהג רגוע יחסית וכזה שלא מסתנוור מנפח מנוע קצת יותר גדול עם יותר סוסים (אני בד"כ לא מהמתגרזנים על הכביש), אני חושב שהמגאן קופה בהחלט תעשה את העבודה ותענה על הדרישות שלך.

 

* תצרוכת הדלק הממוצעת שלי נעמדת בערך על 1:13 בנסיעה משולבת. לא מצוין (ובטח לא כמו שמפרסם היצרן), אבל גם לא ממש נורא. הלאון הקודמת שלי הייתה יותר צמאה, אם כי גם היא הייתה יחסית חסכונית.

 

* נוחות - הרנו מנצחת בנוק אאוט את הלאון דור קודם (לא ישבתי בחדשה אז לא יודע לחוות עליה דעה). בכלל, הרנו מאוד מאוד נוחה, וגם אשתי טוענת כך.

 

* אצלי בכל אופן, לא היה הבדל משמעותי בין הלאון הקודמת למגאן קופה החדשה מבחינת מחיר הביטוח (הביטוח של המגאן קופה עלה 200 ש"ח פחות מהלאון). המקיף עלה לי משהו כמו 2600 ש"ח לשנה (מעל גיל 30 כמובן).

 

* נכון, כנראה שהלאון החדשה מאובזרת יותר. אבל זה לא שהמגאן קופה לא ממש מאובזרת (חישוקים קלים, בקרת אקלים, USB, BT, תאורת לד בפנסים הקדמיים, גג פנוראמי). מניסיון, מערכת השמע והרמקולים בלאון מנצחים בנוק אאוט את זו של המגאן.

 

* שנתיים אחריות בסיאט (עם עוד שנה של רצון טוב), שלוש שנים ברנו.

 

* נקודה שאני מציין, כשניסיתי למכור את הלאון 1.4 שלי, אחת הסיבות שלא הצלחתי "להיפטר" ממנה במהרה (ולמרות העובדה שהחזקתי בה רק שנה אחת), הייתה שהקונים הפוטנציאלים רובם ככולם חיפשו נפח מנוע 1.8 ולא 1.4. אז נכון, כרגע מוכרים רק 1.4 ידנית ולפי מה שהבנתי דגם ה-1.8 הידני לא צפוי להימכר בכלל, אבל כנראה שיש לקחת בחשבון שמי שמחפש לאון, בד"כ יחפש אותה חזקה ככל האפשר.

 

* לפי כל מה ששמעתי, למותג רנו יש באופן כללי תדמית פחות טובה בארץ וכנראה יותר קשה למכור את הרכב בעתיד.

 

בשורה התחתונה, הלאון רכב מצוין ובאופן אישי אני מאוד אוהב את סיאט כיצרן (פחות אוהב את היבואן). אני גם האדם האחרון שימליץ לך לא לרכוש לאון חדשה שלפי כל הפרמטרים מדובר ברכב מצוין שעולה בכל היבט על קודמו (חוץ מהעיצוב לדעתי), וזה אגב מגובה בכך שהלאון החדשה זכתה כמכונית השנה באירופה של מגזין אוטו-אקספרס, ובנוסף, כמעט כל כתב רכב מציין שיש פה מן לטיפה באגו של אאודי, כלומר הלאון החדשה קפצה קדימה בטירוף.

 

מצד שני, אם 16 אלף ש"ח כן משחקים תפקיד, אם העיצוב כן משחק תפקיד (המגאן קופה הרבה יותר יפה, הלאון החדשה הרבה פחות יפה מקודמתה) ואם אתה לא עם רגל קלה על הגז, המגאן קופה היא כנראה הרכב בשבילך.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

תודה רבה על רמת הפירוט בפוסט הקודם.

אכן הכנסת לי הרבה חומר למחשבה למרות שאת רוב הנקודות שהעלית אני די מכיר.

זה רק מחדד את ההתלבטות שלי.

16 אלף שח בהחלט משחק תפקיד בהחלטתי וכן חשוב לי מאוד העיצוב של הרכב גם בפנים ובעיקר מבחוץ.

האם המנוע 1.2 של הקופה מגאן סוחב מספיק חזק בעליות של חיפה או ירושליים לדוגמה?

כח וזמינות כח די חשובים לי למרות שיחסית אין לי רגל כבדה על הגז.

איזה צבע הכי הולם את המגאן קופה לדעתכם?

האם הגג הפנורמי שלה כזה פרקטי? הרי תכלס אי אפשר לפתוח אותו כלל

מבקשים עבורו כ 4000 שח .

כמובן שעלויות ביטוח והוצאות בכלל על הרכב חשובות לי.

דרך אגב איזה מיגון נדרש עבור המגאן קופה?

פורסם

תחסוך לעצמך המון כאב ראש בכך שפשוט תבצע נסיעת מבחן בשני הרכבים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
תודה רבה על רמת הפירוט בפוסט הקודם.

אכן הכנסת לי הרבה חומר למחשבה למרות שאת רוב הנקודות שהעלית אני די מכיר.

זה רק מחדד את ההתלבטות שלי.

16 אלף שח בהחלט משחק תפקיד בהחלטתי וכן חשוב לי מאוד העיצוב של הרכב גם בפנים ובעיקר מבחוץ.

האם המנוע 1.2 של הקופה מגאן סוחב מספיק חזק בעליות של חיפה או ירושליים לדוגמה? בהחלט סוחב, אני מתגורר במקום בו העליות לא פחות קשות מחיפה או ירושלים.

כח וזמינות כח די חשובים לי למרות שיחסית אין לי רגל כבדה על הגז.

איזה צבע הכי הולם את המגאן קופה לדעתכם? כמובן שכחול, או הכתום המטאלי שהוא גם מדהים לדעתי.

האם הגג הפנורמי שלה כזה פרקטי? הרי תכלס אי אפשר לפתוח אותו כלל

מבקשים עבורו כ 4000 שח . פרקטי? לא יודע עד כמה גג פנוראמי באופן כללי הוא פרקטי... אבל בכל אופן, אני נהנה לשבת ברכב כשניתן לראות בו את השמים... אגב, השחמתי אותו בהדבקה כהה כך שהשמש פחות מבשלת את המוח (הוא גם כך מגיע מושחם מהחברה). מבחינתי הוא היה שווה את תוספת המחיר (אגב, אם אתה לא עושה טרייד אין, ניתן ואף רצוי להתעקש על תוספות נחמדות, דבר איתי בפרטי...).

כמובן שעלויות ביטוח והוצאות בכלל על הרכב חשובות לי.

דרך אגב איזה מיגון נדרש עבור המגאן קופה? הביטוח שלי לא דרש שום דבר מיוחד, רק מערכת מיגון מקורית, כלומר אימבולייזר מקורי (למרות שקיבלתי גם קודן).

 

תשובותיי בכחול.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

האם הצבע הכתום מטאלי זמין בארץ?

באתר רנו ישראל הצבע הזה לדגם הנל אינו מופיע כאופציה.

אני באופן אישי חשבתי דווקא ללכת על הלבן שנהב.

מהו קוד הצבע הכחול שציינת? יש לו שם?

גרסת ה 1.2 של הלאון משמעותית מרגישה פשוטה בהשוואה ל 1.4 FR.

מה עוד שהיא מגיעה אך ורק בגרסת 5 דלתות וגרסה זו משמעותית פחות מרשימה מגרסת הקופה 3 דלתות.

לכן מראש שללתי אופציה זו.

פורסם

דרך אגב על אילו תוספות אופציונליות ניתן להתעקש מול היבואן?

מה ניתן להוסיף במגאן קופה?

אינני מעונין בעיסקת טרייד אין.

פורסם

לגבי הצבע הכתום מטאלי, אני לא יודע, גש לסוכנות וברר את הנושא. יש כאן מישהו בפורום שלא מזמן מכר מגאן קופה אוטומט בצבע כזה. אגב, אל תבנה על האתר של רנו מבחינת הצבעים, זה לא הכי מעודכן בעולם (בכל אופן, לא היה כך כשאני רכשתי). קוד הצבע הכחול שלי לפי דף ההזמנה הוא הוא CL-RPB (כחול מטאלי). ותמונות אתה יכול למצוא כאן.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

אכן ע"פ התמונות הצבע הכחול נראה פצצה על המגאן

אברר מול הסוכנויות האם יש גם כתום מטאלי.

איזו מערכת מולטימדיה ניתן לחבר לדשבורד של המגאן? יש מקום לזה?

מה כוללת המערכת הזאת?

פורסם

כן, בהחלט יש מקום לזה (אצלם לך בהזדמנות). זו מערכת שמותקנת על ידי המתקין הרשמי של קרסו, פוינטר. היא כוללת כל מה שצריך, מערכת ניווט, DVD, בלוטות' ועוד. אני גם חיברתי אליה מצלמת רכב קדמית כך שניתן לראות את הוידאו על מסך המערכת. אגב, יש אפשרות להכניס למערכת כרטיס זיכרון SD.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

וכל זה מחליף את המערכת המקורית ברכב?

האם נשלטת מההגה?

כמה רמקולים ניתן לחבר ברכב למערכת כזו?

האם קיבלת מערכת כזו כהטבה? ובנוסף גם הנחה?

או שכל המערכת ניתנה במקום הנחה כלשהי?

פורסם

כן, מחליף את המקורית. כן, נשלטת מההגה. לגבי מספר רמקולים, אני לא בטוח, לא התעסקתי עם הוספת רמקולים מעבר למה שמגיע עם הרכב (ארבעה).

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017


×
×
  • תוכן חדש...