Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזרו לי להחליט בין 2 הדגמים :

מתלבט בין הלאון החדשה ברמת גימור FR מנוע 1.4 טורבו ידנית 3 דלתות.

או רנו מגאן קופה מנוע 1.2 טורבו ידנית.

הליאון יקרה יותר ומאובזרת בטירוף ברמת הגימור הזו כ-128000 ש"ח ולטעמי נראית מעולה.

הרנו זולה משמעותית ועולה כ-110000-115000 ש"ח ברמת גימור אחת "אקספריסון" מאובזרת פחות למרות שלא חסר בה משהו מהותי.

נראית גם מצוין.

2 הרכבים עונים על צרכיי היומיומיים ,חשוב לי בעיקר הנוחות במושבים הקדמיים ,עלויות אחזקה וביטוח , חסכון בבנזין וכמובן העיצוב החיצוני .

ברור לי שמנוע 1.4 TSI של פולקסוואגן ייתן לי ביצועים עדיפים בשידוך לתיבה ידנית 6 הילוכים , לרנו מנוע טורבו חלש יותר למרות שאינני מגדיר את עצמי כנהג מרוצים.

האם שווה למתוח את התקציב ולקחת את הלאון?או שהרנו נותנת תמורה מעולה למחיר? או שפיספסתי עוד משהו בדך להחלטה שלי?

אשמח לקבל ולשמוע את דעתכם וכל מי שמכיר את הרכבים.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המגאן עם עדכון נחשפה בפרנקפורט כך שהדגם שנמכר כעת עומד להיות מוחלף

 

 

לגבי הלאון רכב יותר חדש מאובזר וחזק כפי שציינת .

יותר פרקטית לשימוש יומיומי ( יותר קטנה שדה ראייה טוב יותר, פחות "צעקנית" ) מזכירה את ה אאודי A3 בפרט עם פנסי הלד.

 

 

הרנו בגירסה הזולה ( 1.2) מבפנים מלבד תחושת הישיבה הנמוכה הדשבורד לא שונה בהרבה ממגן רגילה

ואיבזור לא מפנק במיוחד .

 

הכל עניין של מה אתה מחפש ומי קורצת לך יותר.... נסיעת מבחן על שתיהן תפתור לך את הבעייה .

פורסם

תודה על הלינקים , ראיתי את העדכון ברנו לא ראיתי שינויי מהפכני בעיצוב זה נראה כמו מתיחת פנים.

הלאון אכן יותר פרקטית ואכן מזכירה A3 בעיקר בגרסת ה-FR.

את הנסיעה בלאון החדשה אני מכיר , הרנו על הכביש מבחינתי תעלומה אבצע נסיעת מבחן בקרוב.

אם זאת ההפרש במחיר לא קטן , לדעתי ניתן לכווץ את המחיר ברנו עוד קצת או להוציא תוספת כלשהי.

באמת התלבטות.

לטעמי מבחינת עיצוב הרנו יותר ייחודית ממש לא סגור על זה.

פורסם
עזרו לי להחליט בין 2 הדגמים :

מתלבט בין הלאון החדשה ברמת גימור FR מנוע 1.4 טורבו ידנית 3 דלתות.

או רנו מגאן קופה מנוע 1.2 טורבו ידנית.

הליאון יקרה יותר ומאובזרת בטירוף ברמת הגימור הזו כ-128000 ש"ח ולטעמי נראית מעולה.

הרנו זולה משמעותית ועולה כ-110000-115000 ש"ח ברמת גימור אחת "אקספריסון" מאובזרת פחות למרות שלא חסר בה משהו מהותי.

נראית גם מצוין.

2 הרכבים עונים על צרכיי היומיומיים ,חשוב לי בעיקר הנוחות במושבים הקדמיים ,עלויות אחזקה וביטוח , חסכון בבנזין וכמובן העיצוב החיצוני .

ברור לי שמנוע 1.4 TSI של פולקסוואגן ייתן לי ביצועים עדיפים בשידוך לתיבה ידנית 6 הילוכים , לרנו מנוע טורבו חלש יותר למרות שאינני מגדיר את עצמי כנהג מרוצים.

האם שווה למתוח את התקציב ולקחת את הלאון?או שהרנו נותנת תמורה מעולה למחיר? או שפיספסתי עוד משהו בדך להחלטה שלי?

אשמח לקבל ולשמוע את דעתכם וכל מי שמכיר את הרכבים.

 

"אינני מגדיר את עצמי כנהג מרוצים" - אוטו מהיר ובעיקר זמינות כוח של המנוע והאצה מהירה זה לא רק לרייסים מטופשים ברמזורים אלא בעיקר טוב לעקיפות בטוחות. אין כמו כוח בדוושה כשאתה באמצע בעקיפה רואה רכב מתקרב מולך באותו נתיב.

פורסם

כוונתי היתה שלא כל כך משנה לי נתונים כמו מהירות סופית או מהירות מאפס למאה.

ברור שזמינות כח מהמנוע בכל מצב של נהיגה זה דבר חשוב לרבות עקיפות במצבים מסוכנים.

גם מנוע ה 1.4 של הלאון וגם מנוע ה 1.2 של המגאן קופה מספקים את הסחורה.בוודאי שהביצועים עדיפים על פני מנועי 1.6 בנזין רגילים.

ההתלבטות היא בעיקר לגבי המחיר.

האם הלאון מצדיקה תוספת של כ 16000 שח לעיסקה.

פורסם

קח בחשבון ששוב צמפיון התקמצנו והביאו את המנוע 1.4 הישן עם 122 כוח סוס ולא את המנוע החדש עם ה140 כוח סוס ועוד כמה שיפורים.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

המנוע 1.4 המשווק בלאון החדשה הינו מנוע מהסדרה החדשה הנמצא בגולף דור 7 הנוכחית.

זה אמנם לא אותו המנוע עם ה- 140 כוח סוס שהושק באוקטביה הנוכחית.

המנוע הינו מותאם לטכנולוגיית הבלומוישן של פולקסוואגן הכוללת את מערכת העצור וסע וכו.

עדיין המנוע הזה עתיר מומנט ולא חושב שיש הבדל כזה גדול בנהיגה יומיומית בינו לבין אחיו הגדול בעל 140 כח סוס.זה בפרוש לא מנוע ישן או קמצנות של צמפיון.

דרך אגב מנוע ה1.4 הנמצא כיום בראפיד ובטולדו הוא המנוע הישן של פולקסוואגן .

לגבי העיצוב הלאון 1.4 מגיעה בתצורת 3 דלתות sc שמשמעותית יפה יותר מגרסת ה 5 דלתות בלאון הרגילה.

הרנו אכן חטובה ספורטיבית ומיוחדת ההתלבטות די קשה.

פורסם
"אינני מגדיר את עצמי כנהג מרוצים" - אוטו מהיר ובעיקר זמינות כוח של המנוע והאצה מהירה זה לא רק לרייסים מטופשים ברמזורים אלא בעיקר טוב לעקיפות בטוחות. אין כמו כוח בדוושה כשאתה באמצע בעקיפה רואה רכב מתקרב מולך באותו נתיב.

 

ככה אתה מבצע עקיפות? :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הגולף הנוכחית משווקת עם שני המנועים(לא בארץ, כמו הלאון), המנוע החדש בעל 138 כוס ומערכת לכיבוי צילינדרים.

אני לא הייתי קונה מנוע ישן(הוצג ב2005 אם אני לא טועה) שכבר הציגו את המחליף שלו.

וזה קמצנות של צמפיון להביא מנוע ישן בניסיון לחסוך כמה שקלים.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

מנועי Tsi נכנסו לשימוש בקבוצת פולקסוואגן ב 2008 לא ברור לי מאיפה האינפורמציה לגבי 2005.

מנוע הגולף דור 7 בעל 122 כח סוס הינו חדש לחלוטין בן שנה לכל היותר.

ושונה משמעותית ממנוע Tsi 1.4 ששימש לדוגמה את דור 6 בגולף היוצאת.

נכון מנוע ה 140 כח סוס חדש יותר אבל זה לא הופך את מנוע 122 הנוכחי למיושן.

שוב השאלה הנשאלת האם האקסטרה 16000 שח עבור הלאון fr החדשה שווה בהשוואה לרנו מגאן קופה 1.2 טורבו.

פורסם

אתה שואל שאלה שרק אתה יכול לענות עליה. הלאון אכן איכותית יותר, מאובזרת יותר ועם מנוע עדיף והיא בהחלט שווה יותר מהמגאן, אך אף אחת מהמכוניות האלו לא רעה כך שרק אתה יכול להחליט אם הפרש של כ-16,000 ש"ח שווה לך את מה שהלאון מספקת.

פורסם

שני נתונים נוספים שיש לקחת בחשבון:

 

1. בדוק את ההבדלים בעלות הביטוח

2. לרנו אחריות לשלוש שנים בעוד ללאו רק לשנתיים.

 

היופי בהחלט בעיני המתבונן אך לטעמי הרנו יפה יותר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אני לא הייתי קונה מנוע ישן(הוצג ב2005 אם אני לא טועה) שכבר הציגו את המחליף שלו.

 

אתה קונה מנוע או רכב?

מה איכפת לך אם יצא למנוע מחליף, זה משנה את התכונות שלו?

 

אם המכונית עונה על הדרישות, זה לא משנה באיזו טכנולוגיה היא משתמשת ו/או בת כמה היא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני גם הייתי הולך על הלאון. אומנם לא נסעתי בה, אבל מישיבה נראה שמדובר ברכב יותר מגובש. עיצוב הפנים אומנם פחות לטעמי, אבל הוא פונקציונלי ואיכותי. אני חושב שכחבילה כוללת, הלאון מציעה יותר. מה גם שהבנתי שמנוע ה TCE 1.2 לא חסכוני כמו שמצופה ממנו.


×
×
  • תוכן חדש...