Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית סל"ד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לחברי הפורום

ברשותי רכב מסוג:

הונדה סיוויק SR 1.6 שנת 99 167000 ק"מ

הרכב מטופל בזמן בחלקים מקורים וחלקים באיכות גבוהה (כמו למשל שמן ומים valvolin)

צצה לי בעיה השבוע הרגשתי משהו קצת מוזר בנסיעה והחלטתי לעמוד במקום בניוטרל ולתת גז והבחנתי שהרכב עולה חלק עד 5 אלף בטורים וכשהוא מגיע לזה הוא מקרטע על ה 5 אלף גם כשאני לוחץ פול גז ממש מקרטע מגמגם חזק בין 5000-5200 סל"ד ולא מצליח לעבור את זה

חשוב לציין שזה לא קרה לי אף פעם ויש לי את הרכב שנתיים אני כמעט בטוח שזה קרה השבוע (יכול להיות שנתקלתי בדלק מהול??)

צריך את העזרה שלכם בבקשה

 

תודה רבה לעוזרים

פורסם

אם הבנתי אותך נכון, אז זה תקין.

זה נותן לך הרגשה כמו "ניתוק הצתה"?

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

כן זה כאילו מקרטע על 5000-5200 טור ושם זה נעצר זה כביכול לא תקין כי היה להורים שלי 13 שנה תהונדה ואני מכיר אותה די טוב

הרכב בניטרל גם מגיע לכיון 7 אלף טור ולא אמור לגמגם ולהיתקע ב 5000 אלף טור

פורסם

ברור שהוא מוקדם מידי יש לי נסיון של שנה עם הרכב הזה ומעולם לא קרה לי דבר כזה הוא מגיג לכיון ה אלף טור ובטח לא מגמגם

×
×
  • תוכן חדש...