Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי איביזה SC 2010

שמתי לב שהאוויר בצמיגים יורד בקצב די מהיר ויוצא שאני צריך לנפח את הגלגלים כל שבוע וחצי שבועיים

 

איזו סיבה יכולה לגרום לזה?

יכול להיות קשור לצמיגים? או שאולי יש חורים קטנים?

 

(אני נוסע לרוב על כבישים ללא בורות והאוטו לא נוסע בכבישים מקולקלים לרוב, ואם כן נוסע לאט)

פורסם

אולי ישנים? מתי החלפת צמיגים לאחרונה?

קשה לי להאמין שנגרם תקר קל לכל ה4.

נסה ללכת לפנצ'ריה ותבקש לבדוק את הגלגל שבו יורד הכי הרבה באויר בפרק זמן הכי קצר.

פורסם

הצמיגים די ישנים בעיקר מקדימה ובאמת הבעיה היא בעיקר בגלגלים מקדימה

השאלה היא אם יש קשר בין הצמיג ללחץ אוויר שיורד

בכל מקרה אני אחליף צמיגים החודש ככה שאם זה יפתור את הבעיה זה טוב

רציתי לדעת אולי יש בעיה בפנימית

פורסם

הג'נטים שלך מקוריים? אתה בטוח שהג'נטים שלך ישרים?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

השאלה היא בכמה psi מדובר אם מדובר ב 1-3 זה זניח

אם יותר אז כניראה בגלל הפרשי טמפ׳ (צמיג חם/קר) או צמיגים יבשים וסדוקים.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

ג'אנטים מקוריים

לא קיבלו מכות ככה שהם ישרים

 

יורד 3 PSI ככה שרואים את זה גם על הצמיד שהוא נהיה יותר רחב, וגם אני מגיע לפעמים למצב שהמנורה של הלחץ אוויר נדלקת

פורסם

נפח את הצמיגים לפני נסיעה כאשר הם קרים ואז תבדוק לחץ אויר. אחרי זה תבדוק אחרי כמה ימים - שבוע וכד' על צמיג קר לפני נסיעה.

כאשר אתה מנפח צמיג חם אחרי נסיעה יש לו לחץ גדול יותר בגלל החום וכאשר אתה מודד צמיג קר אתה מקבל לחץ נמוך יותר.

3PSI זה יכול להיות הפרש בין צמיג חם וקר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
נפח את הצמיגים לפני נסיעה כאשר הם קרים ואז תבדוק לחץ אויר. אחרי זה תבדוק אחרי כמה ימים - שבוע וכד' על צמיג קר לפני נסיעה.

כאשר אתה מנפח צמיג חם אחרי נסיעה יש לו לחץ גדול יותר בגלל החום וכאשר אתה מודד צמיג קר אתה מקבל לחץ נמוך יותר.

3PSI זה יכול להיות הפרש בין צמיג חם וקר.

 

האם הצמיגים יחשבו קרים לאחר כנסיעה של 500 מטר?

ובכללי כל כמה זמן זה נורמלי למלא אוויר בצמיגים באוטו שנוסע בערך 200 קילומטר בשבוע?

 

תודה רבה על העזרה אגב

פורסם

דבר ראשון זה לא אופניים ואין פנימית.

יכולה להיות בעיה בונטיל(אבל הסבירות לזה די נמוכה), יש לך פקקים על הונטילים?

אם הצמיגים במצב טוב, אולי צריך לפרק אותם ולהרכיב על הג'אנט מחדש. אם הם כבר שחוקים ועברו 3-4 שנים ככה"נ הגיע זמנם גם כך.

לחץ אוויר בודקים על צמיגים קרים 500מ' של נסיעה רגועה זה סבבה.

אין שום מניעה לבדוק לחץ על צמיגים חמים, אבל אז יש להוסיף כ-10% ללחץ הנדרש.

כלומר, אם נסעת עכשיו כמה ק"מ והחלטת לבדוק לחץ אוויר תוסיף 10%, אם נניח צריך 31 - מלא 34.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הבנתי

טוב תודה רבה על העזרה לכולם :)

 

באותו נושא אני לא רוצה לפתוח נושא חדש

 

מישהו יודע איפה אפשר לקנות צמיגים חדשים במחירים טובים?(אזור חיפה)

פורסם

קפוץ לפנצ'ריה הקרובה לביתך (תשתדל לא ללכת לחאפר אלא למישהו רציני).

 

בדוק חורים קטנים (מסמרים בדרך כלל) בגלגלים ועל הדרך הכן רכבך לחורף ותתייעץ לגבי סט צמיגים חדש.

 

חג שמח8) .

×
×
  • תוכן חדש...