Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה למגיבים !

1 . האוטו יכול לנסוע שעות במזג אויר שרבי עם מזגן ולא להתחמם , לעמוד ברמזורים , ומד החום תקוע במצב רגיל ( בין ה 4\1 ל 2\1 ) .

רק שמגיעים לעלייה תלולה , ומתחילים את הנסיעה ב 0 קמ"ש , מד החום מטפס למעלה (4\3 ) , ויכול גם יותר , אני עומד בצד הכביש ללא כיבוי המנוע והטמפרטורה יורדת , ממשיך בעלייה , וזה קורה שוב וחוזר חלילה , עד שאני מסיים אותה , ( זו עלייה עם 4 כיכרות שגורמות לי לרדת למהירות 0 כל פעם ).

2. האוטו לא מאבד מים .

3 . רדיאטור הוחלף לחדש .

 

האוטו משרת אותי נאמנה בשגרת היום יום , אני דואג ממצב שבו נכנס למוסך והוא ידפוק לי דברים אחרים , מאידך אני רוצה לטפל בבעיה , אנחנו רוצים לנסוע לאזורים הרריים , בלי לפחד מעומסי תנועה בעליות .

 

וכמה אמור לעלות לי משאבה תואמת ואיכותית לרכב ?

 

תודה מראש !

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום רב !

 

שברולט ויואנט , מנוע 2000 , שנת 2004 , מד אוץ 125000 ק"מ

 

זו לא הפעם הראשונה שלי שאני כותב פה בפורום על התחממות הרכב , במאמץ ( עלייה תלולה הילוך נמוך תמיד התחמם ) , נסיעה בעיר בכל מזג אויר כולל פקקים ורמזורים לא התחמם , עד היום .

 

לפני שנה ( 110000 ק"מ , מד אוץ ) , החלפתי רדיאטור , מעבה מזגן , וטרמוסטט .

 

היום בנסיעה שגרתית בשעות הערב בנסיעה במישור מחוג חום המנוע התחיל לטייל בין מתחת לחצי עד ה 4\3 , אף פעם זה לא קרה לי בנסיעה במישור ועוד בשעות הערב .

 

הפעם החלטתי לשאול פה בפורום , לפני שאיזה מוסכניק עושה עלי קופה , ומקלקל את שמו .

 

מה אתם מייעצים לי , מה להגיד , איך לפנות ?

 

תודה מראש


×
×
  • תוכן חדש...