Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא כל כך נכון כי בבית יש לך לכל רמקול סוג שונה של עבודה...

כודם כל זה 8 או 10 אוהב לעומת 4 ברכב...

שנית לכל רמקול יש הרבה יותר תהודה...

 

אבל אני מסכים איתך זה 400 זה באמת המון בצורה מטורפת

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תקשיב 8 אום או 4 אום לא חשוב שמחשבים הספק (ההספק זה עם התחשבות בעכבה של הרמקול )

לכן 100 וואט לרמקול 8 אום זה אותה עוצמה ל100 וואט רמקול 2-1 אום ,ובנוסף זה רק אומר שהמגבר עובד אחרת וצריך להתמודד עם עומס אחר .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

אין לי מושג איזו המחשה ניסית לתת.

אז בגלל שאכן השתמשת בהצהרות, אני אכן אשתמש בהצהרות גם כן.

המאגנט פנטום מוצהר 675 וואט ב2 אוהם, ובגלל שיש לי נפילות מתח אני מאמין שהוא נותן באיזור ה500 וואט.

המאגנט טירקס מוצהר 200 וואט לכל גישור, סך הכל 400 וואט , הוא מחובר לזוג באזוקות שמוצהרות באיזור ה150 וואט , לכן נצע מנקודת הנחה שהן מקבלות באיזור ה300 וואט.

האלפיין גם כן מוצהר בצורה זהה, וגם הוא מנצל פחות או יותר את אותו הכוח, הוא נותן לכל מידבאס מקדימה באיזור ה60 וואט, ולכל מיד שיושב על הדאש באיזור ה60 וואט גם כן. (4 מידים, 2 מידבאסים).

 

אין לי מושג מה ההמחשה שלך ניסתה להביע, אבל לבוא ולהגיד שאי אפשר לשבת ברבכ של 400 וואט, זה פשוט לא נכון.

 

דרך אגב, חיברתי בעבר את הבזוקות למגבר ביתי, הספיקו שני באזוקות בגודל 6 על 9, בשביל למלא את החלל של כל הקומה שלנו.......(הקומה התחתונה לא בהכרח קטנה, עם חלל יחסית גדול)

אז מה התיאוריה פה אני לא מבין ........... אשמח לשמוע אותה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כל ההספקים שאתה זורק לאויר הם בתדר של 1KHZ

שזה תדר שלא קשור בככל לעיקר הסאונד באוטו .

אין לך את הכלים להבין מונחים שאני מנסה להסביר לך .

 

אני אשל אותך בפשטות

האם אתה חושב שהמערכת שלך באוטו חזקה מעוצמה של מערכת קולנוע בייתית טובה

נניח מגבר ימאהה טוב של 120*5 עם סאב אקטיבי של 10-12 אינצ ?

 

אם התשובה שלך היא כן , אז אתה טועה בגדול , בעוצמה מקסימלית של מערכת קולנוע בייתית

ההספק האמיתי !!!! שיוצא מהרמקולים גדול בהרבה ממה שיש במערכת חזקה מאד באוטו .

האשליה של חוזק באה מהעובדה שזה חלל קטן יותר .

 

מה גם שאני ימחיש לך יותר טוב , שים פיוז של 50 אמפר ברכב (על הקו הראשי של המגברים )

ותן ווליום אם הפיוז נשרף בחצי שניה אז יש לך מערכת חזקה מאד

אם לא אז המערכת שלך ממש חלשה , ואני יסביר לך .

ב 50 אמפר צריכה אתה מקבל מקסימום הפסק ברוטו !!!! של 50*14 =700 וואט !!!!

וזה ברוטו ! מעשית אתה מקבל קרוב ל 60 אחוז מזה (נצילות של מגבר קלאס D -מונו בלוק )

אני מקווה שעכשיו אתה מבין .

ויותר להסביר לך אני באוטו הייתי עם פיוז של 50 אמפר שנשרף ואני עכשיו עם 80 אמפר , ואצלי

שאני נתתי ווליום גבוה מאד נפלו חלקים מהרעפים אצל המתקין שהייתי אצלו (ויש עדים לזה) .

מקווה שיותר ברור לך

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

אני חושב שהבנתי טוב מאוד על מה אתה מדבר גם בפעם הראשונה,

אתה טוען שאת המגברים ברכב מודדים ב 1KHZ, ואת המגברים בבית , מודדים בעצם ב"עוצמה אמיתית"!?

אתה כניראה עובד על עצמך, אין לי מושג מה אתה מנסה להגיד.

 

וכמובן, זה תדר שלא קשור, אבל התדר שבו מודדים את המערכת בבית, שהוא תדר "העוצמה האמיתית"

זה התדר האמיתי שקשור.

 

וכמובן וכמובן שהמערכת שלי במצב אופטימלי צורכת יותר מ50 אמפר, ואם חשבת אחרת יש לך חוסר בניסיון עם מגברים לרכב.

וטעות בידך. מגבר AB אכן עם נצילות של 60, אך מגבר מונובלוק עם נצילות גבוהה יותר. באיזור ה75-80.

 

ורק בשביל ה RECORD, לא סתם לוקחים פיוז ומחליפים בגלל שהוא נשרף, צריך להתאים את החיווט שלך בהתאם..

אם היתי צריך לאמוד את המערכת שלי בגלל הפיוז שאני שם על הכבלים, למספר 200 אמפר היתה משמעות ?! :(

והעובדה שהכבלים יכולים לעמוד ב200 אמפר, לא אומרת דבר בנוגע לאלטרנטור שמספק את הסחורה,

 

השורה התחתונה, מערכות ברכב אכן חזקות, ולא רק "נדמה לנו ככה".

 

ו400 ווואט ברכב, זה לא עוצמה שאי אפשר לשבת ברכב בגללה, שוב, הטעות בידך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עריכה, עוד טעות בידך,

המערכת שלך לא יכולה לשרוף פיוז של 50 אמפר (אם הוא אכן כמו שתיארת מקודם.)

ועוד משהו, שום מערכת שתשים ברכב עם אלטרנטור נורמלי, לא תוכל לשרוף 50 אמפר בחצי שניה

בשביל לשרוף פיוז של 50 אמפר, עם 100 אמפר, תצטרך מספר דקות.

אז בשביל חצי שניה, תצטרך - המון - המון אמפר

מה שלא יעיד בכלל על עוצמת המגברים שלך, אז שום , אין לי מושג על מה אתה מדבר.

 

 

(לא השתמשתי בכפתור עריכה משום שאינו פעיל מסיבה זו או אחרת)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כל המגברים בעולם נמדדים בתדר 1KHZ

 

ככה החליטו .

 

ואני לא טועה אלא אתה ,אתה לא מבין בחשמל ובטח שלא באלק.

אצלי הפיוז של 50 נשרף לאחר 17 שניות בדיוק .

ומה הקשר לכבל עכשיו

אני מדבר במצב שיש לך כבר שיכול להעביר את הזרם במלואו (אצלי יש 4 גייג' )

ונזניח גם את השפעת האלטרנטור (תיתן סלד של 3500-4000 ואתה תקבל מספיק זרם )

אתה עושה סלט מטורף מכל מיני מונחים שאתה מכיר .

אני אשמח להפגש איתך ולהסביר לך כל מה שתרצה

על גבי דפי הפורום זה לא הולך .

אין לי דרך שתבין שההספק ב 1KHZ הוא אולי פי 8 יותר מאשר ב 30 HZ

אין לך את ידע בכדי להבין .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

חבל,

כתור אחד שמתעסק באלקטרוניקה וכתור אחד שזורק המון דברים לאויר,

שללתי אותך בהמון מקומות פה, הייתי שמח שהיית מתקן אותי, או מתקן את דברייך

אני מבין שהצעת הצעה שלא תתקיים, פגישה עימך,

אני לא נרתע עם פגישה עם אף אחד , במיוחד כשמדובר בלמידה , (בסך הכל מדובר בתחום שהיני אוהב יתר על המידה.)

 

אך יש לי תחושה שהפגישה לא תתקיים, ולכן אם לא תמצא לנכון להגיב על כל הנושאים ששללתי אותך בהם, פשוט אצא מנקודת הנחה שהדברים שאמרתי, אכן, לא רחוקים מברזל.

 

ואם בכל זאת הוא ימצא לנכון לא להגיב, אשמח אם חברי הפורום ימצאו לנכון, לשלול את דבריי,(בתנאי שאינם נכונים.)

 

או את דבריו .....

 

תודה מראש.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני חושב שהבנתי טוב מאוד על מה אתה מדבר גם בפעם הראשונה,

אתה טוען שאת המגברים ברכב מודדים ב 1KHZ, ואת המגברים בבית , מודדים בעצם ב"עוצמה אמיתית"!?

אתה כניראה עובד על עצמך, אין לי מושג מה אתה מנסה להגיד.

 

 

אתה לא מבין ולא טענתי ככה .

התקן העולמי למדידת מגברי שמע הוא ב 1KHZ (תדר ההספק המקסימלי האפשרי למגברי A,B,AB,D )

 

וכמובן, זה תדר שלא קשור, אבל התדר שבו מודדים את המערכת בבית, שהוא תדר "העוצמה האמיתית"

זה התדר האמיתי שקשור.

תדר כל כך קשור להספק כמו מגנט לברזל - כל רכיב אלקטרוני מגיב בצורה שונה ומשתנה כאשר משנים לו את התדבר , ככה זה בעולם .

 

וכמובן וכמובן שהמערכת שלי במצב אופטימלי צורכת יותר מ50 אמפר, ואם חשבת אחרת יש לך חוסר בניסיון עם מגברים לרכב.

וטעות בידך. מגבר AB אכן עם נצילות של 60, אך מגבר מונובלוק עם נצילות גבוהה יותר. באיזור ה75-80.

 

שוב ממש לא נכון , רוב המגברים מגיעים עם פיוז\2 של 10-25 אמפר שזה מציין זרם מקסימלי בטמפ קריטית לפני הגנה של 80-75 אחוז מערך הפיוז !! (וכמובן שרכיב אלקטרוני מתחמם הוא צורך הרבה יותר זרם בכדי לעבוד )

המגבר AB נכון אבל ממש אצלך ברכ לא נמצא מגבר קלאסי אלא מגבר עם ספק מתח גבוה

ולכן נצילותו נמוכה ממה שמקובל .

 

ורק בשביל ה RECORD, לא סתם לוקחים פיוז ומחליפים בגלל שהוא נשרף, צריך להתאים את החיווט שלך בהתאם..

אם היתי צריך לאמוד את המערכת שלי בגלל הפיוז שאני שם על הכבלים, למספר 200 אמפר היתה משמעות ?! :sad:

והעובדה שהכבלים יכולים לעמוד ב200 אמפר, לא אומרת דבר בנוגע לאלטרנטור שמספק את הסחורה

 

אני לא דיברתי בכלל על כבל מתח ואנחנו לא ניכנס בכלל לדיון בכלליות מאד מה שכתבת נכון , אני ממש בספק אתה בכלל מבין איך זרם גבוה זורם בכבל תמסורת .

 

השורה התחתונה, מערכות ברכב אכן חזקות, ולא רק "נדמה לנו ככה".

 

ו400 ווואט ברכב, זה לא עוצמה שאי אפשר לשבת ברכב בגללה, שוב, הטעות בידך.

 

ושוב לך אין את הידע הטכני בכדי בכלל להבין מה זה 400 וואט RMS ברכב , צר לי פשוט לא .

אתה פשוט לא קולט שבכדי לעשות מסיבה במועדון ענק יש אולי מגברים של 650 וואט .

 

 

עריכה, עוד טעות בידך,

המערכת שלך לא יכולה לשרוף פיוז של 50 אמפר (אם הוא אכן כמו שתיארת מקודם.)

ועוד משהו, שום מערכת שתשים ברכב עם אלטרנטור נורמלי, לא תוכל לשרוף 50 אמפר בחצי שניה

בשביל לשרוף פיוז של 50 אמפר, עם 100 אמפר, תצטרך מספר דקות.

אז בשביל חצי שניה, תצטרך - המון - המון אמפר

מה שלא יעיד בכלל על עוצמת המגברים שלך, אז שום , אין לי מושג על מה אתה מדבר.

 

נניח ויש פיוז של 80 אמפר , ואתה מזרים בקו 80 אמפר , המתח של מערכות ברכב כאשר הוא מונע

זה 14 וולט בקירוב .

סה"כ ההספק שאתה מקבל (ברוטו כמובן) לפי חישוב מאד פשוט זה 1120 וואט

לא יעזור בית דין ולא אלוהים עצמו לא ישנה את התוצאה הזאת .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

צר לי, כניראה לחצתי עליך יותר מידי,

אומנם ניסית, ותודה רבה על זה שניסית.

אך אני רחוק מלקבל את ההודעה האחרונה שלך כתור תשובה רצינית, או מעשית.

 

אם מישהו אחר מחברי הפורום יהיה מעוניין להגיב על הנאמר פה, לשלול או לחזק, אשמח להעשיר את הידע שלי.

(תתעלמו מההודעה האחרונה שלו, אני לפחות, לא הצלחתי להבין לאן היא קשורה בכלל)

 

תודה מראש.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מה יש לא להבין?

הוא ציטט את ההודעה שלך ונתן תשובה מתאימה לכל ציטוט

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אם אתה רוצה לקרוא לזה תשובה מתאימה, זה יפה.

 

מתאימה למה בדיוק ?!

לנושא המדובר !? בכלל לא, ואם זה מה שאתה חושב

תקרא טוב טוב את מה שנאמר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
צר לי, כניראה לחצתי עליך יותר מידי,

אומנם ניסית, ותודה רבה על זה שניסית.

אך אני רחוק מלקבל את ההודעה האחרונה שלך כתור תשובה רצינית, או מעשית.

 

אם מישהו אחר מחברי הפורום יהיה מעוניין להגיב על הנאמר פה, לשלול או לחזק, אשמח להעשיר את הידע שלי.

(תתעלמו מההודעה האחרונה שלו, אני לפחות, לא הצלחתי להבין לאן היא קשורה בכלל)

 

תודה מראש.

צר לי אבל הבנת הנראה והבנת הנקרא אני לא מלמד .

כל מה שמודגש זה אני הגבתי למה שציטתי ממך (שלא מודגש) .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4


×
×
  • תוכן חדש...