Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מר מהנדס.

היו לי 4 תיבות של קליפורניה בום

13 סאבים קליפורניה בום 8 900W ו5 700W

5 מגברים. 2 800W 2 1000W 1 1200W

ועוד היום לא נשרף כלום. קיבלתי סאב הרוס אחד. אבל החליפו לי אותו תוך יומיים.

מה אתה אומר על זה?...

והסאבים שלי באוטו זה 3 של קליפורניה בום.

תמיר

אני אומר שיש לך מזל

לי היו שני סאבים ושני מגברים שלא רק נשרפו

אלא התפוצצו ! (עשן ואש באוטו ! )

והמגברים שלהם מוציאים 1000-1200 וואט כמו שקוראים לי ביל קלינטון

ואני מוכן אם אתה מסכים לחבר סאב של 900 וואט שלך למגבר 600 וואט שלי ולהראות לך איך אני מפוצץ לך את הממברנה שלו בלי להתאמץ בכלל , גם אם אני אחבר 4 סאבים כאלה (2 במקביל ו2 בטור ) הם ישרפו ללא הכר .

תפתח את המגבר שלך ותפתח מגבר נורמלי תראה איזה הבדל של שמיים וארץ !

ושלדעתי יש לך טעם רע כי הם מגברים גרועים במקרה הטוב

וסאבים לא מדויקים לא חזקים

ממש אבל ממש לא יורדים לתדרים נורמלים .

 

אבל אם אתה נהנה מהם - לבריאות לך , ושתזכה רק לחיים ארוכים עם הקליפורניה בום שלך .

אני מבין את ההתלהבות שלך גם אני חשבתי שהם טובים (בדיוק לשבוע עד שהם התפוצצו )

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

maphisto, בלי להעליב, אך הדברים שכתבת לא מעידים הרבה עם הידע שלך(בלי שום קשר לצידוד)

אני מציע שתעשה חיפוש ב FAQ של הפורום לגבי היכולות של האלמנטים, ומה הגורמים לבלאי שלהם ולהריסתם.

 

הדברים שכתבת כניראה נובעים מחוסר ידע בנושא הזה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני לא רואה שום קשר בין מה שאני כתבתי לבין מה שאתה כתבת

אני לא מדבר שאני ישרוף לו בזה שאני יתן לו תדברים של 1-10 HZ

אני מדבר על מערכת מכוונת שהדריברים נשרפים לחלוטין בגלל הספק גבוה .

 

ותקשיב שום מגבר שאיי פעם היה לי לא עלה באש ברכב שלי !

לא משנה מה עשיתי לו ומה היה מחובר אליו .

ורק פעם אחת נשרף לי רמקול בגלל כיוון לא נכון (אינפיניטי קאפא עליו השלום )

כל הציוד שלהם זה הכל תת רמה .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

אמרת שבגלל שהמגברים שלך כל כך עוצמתיים, הם לא יצטרכו להתאמץ בשביל לשרוף את הרכיבים הלא עוצמתיים של הקאליפורניה בום.

 

וזה לא נכון.

 

הגברה בקליפינג גבוה במיוחד יכולה להגיע ל200% הספק. משמע גם הגברה נמוכה תוכל לשרוף אלמנט שאינו יכול לעמוד ב200% הספק עצמי.

 

קאליפורניה בום ידועה בכך שאינה אמינה, לא בכך שהרכיבים שלהם לא עומדים בהספקים המופרזים

(והם מופרזים)

 

כימעט כל סאב ממוצע עם הגברה בריאה לא מכוונת, יכול ללכת לעולמו בתוך זמן קצר..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אז אני מסביר לך שההגברה היא ללא בדיקה

והדריבר של קליפורניה בום זה הזבל של הזבל הסיני

 

אתה יכול לחשוב עלי מה שאתה רוצה (באמת שאני ממש לא צריך להוכיח לך כלום )

אפילו רק אם אדם אחד יקשיב לי ולא יקנה את החרא הזה ויחסוף עוד כמה שקלים לגבר סביר ( SPL או דומה ) , אז אני את שלי עשיתי .

 

אצלי גם בחינם לא יותקן יותר שום דבר שלהם (לא כבל RCA אפילו )

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

אני לא חולק עליך, אני האחרון שימליץ על החברות לא אמינות.

 

פשוט אמרתי שאופן הניסוח שלך היה שגוי, ואנשים היו חושבים שבגלל שמוצר נשרף להם בגלל כיוונון לקוי, אז החברה לא טובה בגלל אמינות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אז אני מסביר לך שההגברה היא ללא בדיקה

והדריבר של קליפורניה בום זה הזבל של הזבל הסיני

 

אתה יכול לחשוב עלי מה שאתה רוצה (באמת שאני ממש לא צריך להוכיח לך כלום )

אפילו רק אם אדם אחד יקשיב לי ולא יקנה את החרא הזה ויחסוף עוד כמה שקלים לגבר סביר ( SPL או דומה ) , אז אני את שלי עשיתי .

 

אצלי גם בחינם לא יותקן יותר שום דבר שלהם (לא כבל RCA אפילו )

טוב. בקשר לאמינות. אז בו אני יספר לך סיפור קטן. היה לי 4 סאבים קליפורניה בום. הראשונים.

הם עבדו אצלי כשנה וחצי ללא בעיות. אחרך כך חבר שלי רצה שאני יתן לו אותם לאיזה מסיבה שהוא עושה.

אמרתי לו שזה לא מתאים. הוא אמר לפחות זה יוסיף. בנינו לכול זוג סאבים תיבה של כ400 ליטר ענקית.

 

כול זוג סאבים עבד עם מגבר פוניק MAC 6. הוא עבד באיזה חצר ענקית. ואני יכול להגיד לך שהתריסים של הבית רעדו ועשו רעשים מהתדרים הנמוכים. הייתי המום ואני יכול לתת לך מספר שלו אם יש לך ספק במה שאני אומר. וזה גם בזכות התיבה הענקית (שפעם לא הייתי מבין אז סתם בניתי תיבות גדולות). אחרי איזה 4 חודשים הספידר של הסאבים יצא מהמקום. זה היה תיקון קטן רק של הדבקה.

 

הם עבדו כמו חיות. כול מגבר הוציא כ400WRMS לסאב. אחרי זמן מה מכרתי אותם. ומאז עברו שנתיים וחצי ואני יכול לתת לך את המספרי טלפון של האנשים שהסאבים האילו עדיין עובדים אצלם.

 

בקשר למגברים........עבדו יפה מאוד.......עד שפירקתי את סבתא שלהם......

ה4 סאבים השניים. מכרתי את כולם אחרי שהיו אצלי כשנה...... ה5 הנותרים 2 מכרתי

ו3 אצלי באוטו כבר כמה חודשים. והם דופקים חזק מאוד.

 

והמגבר שמפעיל אותם......זה מגבר סיני שקוראים לו פיירמיד.

 

ולא היה לי בעיות עם המגברים.....בכלל. מה אתה יכול לגיד על זה?!

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אין מצב שמגבר קליפורניה בום מוציא לך 400 וואט גם לא בלחץ

ולא בחלומות .

 

ואתה כנראה לא יודע מה זה 400 וואט , צר לי להגיד לך

אתה לא יכול להיות באוטו כאשר יש רמקול (ולא חשוב איזה) שמקבל 400 וואט RMS

ושוב אני אומר שיש לך מזל עם הסאבים

זאת דעתי .

 

עובדתית זה חברה קקה ,שמוכרת ציוד זבלה אין מה לעשות

ובמקרה הטוב רכישה של ציוד שלהם זה פשרה גדולה מאד מאד

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
אין מצב שמגבר קליפורניה בום מוציא לך 400 וואט גם לא בלחץ

ולא בחלומות .

 

ואתה כנראה לא יודע מה זה 400 וואט , צר לי להגיד לך

אתה לא יכול להיות באוטו כאשר יש רמקול (ולא חשוב איזה) שמקבל 400 וואט RMS

ושוב אני אומר שיש לך מזל עם הסאבים

זאת דעתי .

 

עובדתית זה חברה קקה ,שמוכרת ציוד זבלה אין מה לעשות

ובמקרה הטוב רכישה של ציוד שלהם זה פשרה גדולה מאד מאד

חבל שאתה לא קורא. חבר שלי הפעיל אותם עם שני מגברי פוניק MAC 6 שכול מגבר מוציא ליציאה 400WRMS.

 

ויש לי באוטו מגבר שמוציא קרוב ל1000WRMS על 1.3OHM ואני יושב באוטו יפה מאוד.

עם מגבר סיני של פיירמיד.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אי אפשר לשבת ברכב שיש בו 400 וואט ? :|

 

אני חושב שאתה זורק דברים לאויר סתם, אתה יכול לתת הצדקה לכך ?

 

כמה וואט אתה חושב שיש ברכב שלך, אם זה המצב?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
טוב. בקשר לאמינות. אז בו אני יספר לך סיפור קטן. היה לי 4 סאבים קליפורניה בום. הראשונים.

הם עבדו אצלי כשנה וחצי ללא בעיות. אחרך כך חבר שלי רצה שאני יתן לו אותם לאיזה מסיבה שהוא עושה.

אמרתי לו שזה לא מתאים. הוא אמר לפחות זה יוסיף. בנינו לכול זוג סאבים תיבה של כ400 ליטר ענקית.

 

כול זוג סאבים עבד עם מגבר פוניק MAC 6. הוא עבד באיזה חצר ענקית. ואני יכול להגיד לך שהתריסים של הבית רעדו ועשו רעשים מהתדרים הנמוכים. הייתי המום ואני יכול לתת לך מספר שלו אם יש לך ספק במה שאני אומר. וזה גם בזכות התיבה הענקית (שפעם לא הייתי מבין אז סתם בניתי תיבות גדולות). אחרי איזה 4 חודשים הספידר של הסאבים יצא מהמקום. זה היה תיקון קטן רק של הדבקה.

 

הם עבדו כמו חיות. כול מגבר הוציא כ400WRMS לסאב. אחרי זמן מה מכרתי אותם. ומאז עברו שנתיים וחצי ואני יכול לתת לך את המספרי טלפון של האנשים שהסאבים האילו עדיין עובדים אצלם.

 

בקשר למגברים........עבדו יפה מאוד.......עד שפירקתי את סבתא שלהם......

ה4 סאבים השניים. מכרתי את כולם אחרי שהיו אצלי כשנה...... ה5 הנותרים 2 מכרתי

ו3 אצלי באוטו כבר כמה חודשים. והם דופקים חזק מאוד.

 

והמגבר שמפעיל אותם......זה מגבר סיני שקוראים לו פיירמיד.

 

ולא היה לי בעיות עם המגברים.....בכלל. מה אתה יכול לגיד על זה?!

 

תמיר

את הסאב הראשון של תמיר שהיה אצלו שנה וחצי אני קניתי ממנו עבדתי איתו עוד חצי שנה מכרתי אותו לפני כמה חודשים והבנאדם שמכרתי לו עדיין נהנה ממנו...
פורסם
אי אפשר לשבת ברכב שיש בו 400 וואט ? :|

 

אני חושב שאתה זורק דברים לאויר סתם, אתה יכול לתת הצדקה לכך ?

 

כמה וואט אתה חושב שיש ברכב שלך, אם זה המצב?

אני מעריך שבטוטל יש אצלי אולי 250-300 וואט .

 

ולמי שכתב שיש לו 1000 וואט מגבר

זה אומר שאתה צריך למגבר הזה בלבד לחות 80 אמפר צריכת זרם , ומשום מה לא נראה לי שזה המצב אצלך .

אתה מסתכלים על מספרים , המספרים האלה מציינים מצבים שלא בהכרך מתקיימים .

נתונים הספק וכו של מגברים הם בדרך כלל בתדר של 1KHZ ואם מדובר על סאב הרי ברור שזה נתון לא רלוונטי , ואני יכול להגיד לך שבהאמר שלנו יש מערכת שמדורגת כ 2000 וואט וזה מיועד למסיבות בחוף הים במקום פתוח .

 

מה גם שלדעתי בכזה הספק אתה מפרק את הזכוכית של האוטו (ההאמר זה האמר ממוגן ולכן אין בעיה כזאת ) .

בקיצור יש הרבה תחום אפור בנושא .

ואני לכתוב לך עוד הרבה

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

הממ,אני חושב שאתה קצת טועה,

ההספקים שאתה מדבר עליהם הם בדיחה ואפילו בשימוש מקסימלי לא נראה לי שהם יספיקו לסדוק שמשות.

 

בכל אופן, יש לי ברכב מגבר 4 ערוצים של אלפיין שעובד בשני גישורים, ויש לי מגבר 4 ערוצים של מאגנט שעובד בשני גישורים, ויש לי מגבר מונובלוק של מאגנט שעובד ב2 אוהם.

אני לא אשתמש בהצהרותייהם בגלל התשובה שנתת, שההצהרות זה בתנאים אופטימליים שהדרייברים אכן לא עובדים במצב קבוע, והינם דינמיים ושואפים לפחות מההספקים של ההגברה.

 

אבל זה עדיין קצת הורס את הטענה של לבוא ולהגיד שאי אפשר לשבת ברכב שיש בו 400 וואט, זה קצת לא נכון.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני אתן לך דימוי להמחיש לך

תחשוב רגע מה קורה שאתה מגביר בבית מערכת בייתית של 4*100 עם סאב אקטיבי

ב 100 וואט אתה לא יכול לשבת בבית

אז תחשוב מה קורה אם תשים 200 וואט בחלל של רכב (הרבה יותר קטן ) !!!

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4


×
×
  • תוכן חדש...