Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"למה הפרמיה של הרכב מהשכרה לא נמוכה יותר?"

 

מי אמר לך שהיא לא נמוכה יותר. ברגע שאתה מוסר להם את מספר הרכב הם אמורים לראות את העבר הביטוחי של הרכב ולתת לך פרמיה בהתאם.

פורסם

זה לא טריק חדש אלא ככה היה תמיד.

הפרמיה לא תלויה בנתוני הרכב (יד, ק"מ, עבר בהשכרה/ליסינג, תאונות קודמות שנקבעה בהן ירידת ערך),

אבל הפיצוי באבדן מוחלט - כן מתחשב בכל הנ"ל.

 

לפעמים זה עובד לטובת בעל הרכב (יד נמוכה, ק"מ נמוך - ובעל רכב שמודע לזכויותיו) אבל בדרך כלל לרעתו.

 

זה המצב בכל חברות הביטוח.

 

לא נראה לכם? אל תעשו מקיף.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

"הפרמיה לא תלויה בנתוני הרכב (יד, ק"מ, עבר בהשכרה/ליסינג, תאונות קודמות שנקבעה בהן ירידת ערך"

 

קשה לי להאמין בזה. לא הגיוני שבעל רכב ממשלתי לשעבר למשל, ישלם אותו הדבר כמו בעל רכב פרטי. הרי הפרמיה תלויה, בין היתר , בשווי הרכב, והשווי שונה בין שני הרכבים.

פורסם

קשה להאמין אולי, אבל זה המצב.

 

מי שמחזיק רכב בבעלות קיבוץ לשעבר עם חצי מליון ק"מ יד 10 וירידת ערך בעבר של 49% אז כבר אין טעם לעשות מקיף.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

התשובה היא פשוטה

 

כי הם יכולים

 

וכדי שלא תרוצו ישר למפקח על הביטוח כמוצאי מציאה אז הדבר באישורו.

 

יש נוסח אחיד לביטוח מקיף וחברת הביטוח יכולה רק לשפר אותו לטובת המבוטח.

 

אבל יש הגיון קל בכך

 

רק במקרה של אובדן גמור זה בא לידי ביטוי, בתיקון הרכב שאלה מירב המקרים התשלום הוא לפי עלות התיקון והיא זהה ברכב יד 1 לרכב יד 3 מהשכרה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...