Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחתי לבדיקה היום טויוטה קורולה 2001 יד שניה 144 אלף ק"מ

העלתי את תוצאות הבדיקה בתמונה.

יש דברים חמורים שצריך להתייחס אליהם או שזה נורמלי לרכב מ2001 ?

lolo.jpg

פורסם

ממליץ לך לקחת את הרכב למוסך שאתה סומך עליו ושמכיר היטב את הדגם הנ"ל. קח בחשבון שלחלק מהקורולות מהשנתונים הללו ישנה צריכת שמן קבועה ובעיות בוצה. סביר להניח שאם הבולמים מקוריים הם ידרשו החלפה.

 

מעבר לכך - סביר להניח שכל קורולה שתיקח לבדיקה מהשנתון הנ"ל תקבל תוצאות דומות בבדיקה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

כמו שכתב קודמי + להתמקד במנוע ובגיר (נסעת ברכב ? הגיר נראה ונשמע תקין ?).

אילו שני הממצאים העיקריים שאולי הם כסת"ח ואולי לא ולכן טעונים בירור נוסף.

alfa 156 2.5.

פורסם

יש לגשת למוסך טויוטה ולבדוק את המצב האמיתי ולא את מצב הכסת"ח של מכון הבדיקה.

זה רכב אמין באופן בלתי רגיל ותיאור הלקויים נשמע סוג של שפת כתיבה ולא תיאור מצב אמיתי.

פורסם

לגבי הגיר הבוחן אומר שהאוטו חם ומשלבים להילוך אחורי יש מדי פעם כמו דפיקה כזאת , אבל הוא הוסיף ואמר שזה משהו נורמלי לדגמים האלה.

פורסם

דווקא מהגיר האוטומטי לא הייתי מתרגש. זה כסת"ח קבוע של מכוני בדיקה והגירים האוטומטיים של הקורולה מחזיקים לרוב 200 ואפילו 250 אלף קילומטרים בלי להזיע יותר מידי. כל השאר גם סביר למדי לרכב בשנתון הזה.

מה שכן, את המנוע באמת הייתי בודק אצל מוסכניק טוב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כמישהו למוד נסיון מקורולה 2001, ממליץ לך בחום להתרחק מהרכב הספיציפי הזה.

בדגם הזה לא צריך להתאמץ יותר מדי כדי שהמנוע ישבוק חיים.

תופעות מקדימות - בוצה, שריפת שמן (צריכת שמן מוגזמת - ליטר ל-2000 ק"מ, ללא נזילות), רעשי רינגים.

אומר לך מישהו שטיפל לפי הספר ויותר מכך, והחליף מנוע בכל זאת. (ב-175 אלף ק"מ)

אם מלכתחילה מתריעים בפניך על רשימת בעיות הקשורות למנוע, יש לי רק מלה אחת לומר - תתרחק.

 

איליה

פורסם

שלום חברים

מניסיון שלי היה לי רכב כזה עד לפני חודש 270000 ק"מ.... הרכב היה פצצצצצצצצצצצצצה!!!!

תיהיה רגוע יש לך עוד הרבה שנים להנות ממנו

אהההההההההה כן נזכרתי ב-3 שנים שהיה לי אותו החלפתח צמיגים ומצבר...:roll:

פורסם

לא מבין למה לקנות רכב כל כך ישן במחיר מופקע, כשאפשר לקבל רכבים הרבה יותר מודרניים, לא פחות אמינים וזולים לתחזוקה באותו מחיר. טויוטה עם כל הכבוד, לא מצדיקים שאשלם סכום מופקע על רכב בן 12.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לבסוף קניתי את הרכב, לפי התגובות פה אני צריך נס כדי לעבור איתו את השנה

 

קודם כל תתחדש !

מעניין, האם לקחת את הרכב למוסך לפני הקנייה (או אחריה) להערכה מחודשת של ממצאי בדיקת הרכב ?

alfa 156 2.5.

פורסם

לגביי הבדיקה , הייתי מברר שוב רק בנושא המנוע , כל השאר נשמע לי סביר .

 

בגלל תוצאות בדיקה כאלה אני כל כך אנטי בכל מה שקשור למכוני בדיקה , הכל רשום בכללי ולא פרטני , אי אפשר להבין מהם כלום .

תמיד אמרתי , עדיף לקחת למכונאי שאתה סומך עליו והוא יגיד לך בדיוק מה יש לאוטו .

×
×
  • תוכן חדש...