Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסילונית לא מאוד אפקטיבית בהוצאת פלאק תת-חניכי, והבעיה היא שהרבה מהאנשים שקונים את המוצר הזה משתמשים בו בתור תחליף לחוט ולפעמים אפילו לצחצוח כי אחרי שמשתמשים בסילונית יש תחושה של נקיון בפה, והוא פשוט לא כזה. במקרה הטוב זאת תוספת, בדיוק כפי שאיציק עושה.

 

כאשר מתרחשת נסיגת חניכיים מה שהלך לא חוזר. יש פרוצדורה של רגנרצייה שיודעת ליצור עצם, אבל היא לא יודעת ליצור תוספת של רקמה שתשפר את האחיזה של השן באותה העצם. במקרים שיש בהם אבדן של חניכיים באיזור אסתטי אפשר לבצע השתלה של חניכיים.

 

 

 

 

 

אגב, ה"כבודי" היה בתגובה להודעה אחרת בה נשאל אם "כבודו רופא", ממש אין צורך לתפוס את זה כאיזו התנשאות מצידי

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אני סבלתי מדלקות חוזרות ונשנות. רופא השיניים שלי המליץ לי על ארונל של טבע. המשפחה מעולה, קצת מגעילה, אבל עושה את העבודה - ומהר.

 

מייסטופפ - האם היא מתאימה לכל אחד?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

בעבר גם סבלתי מדימומים בחניכיים - רופא השיניים המליץ לי על משחת שיניים של פרודונטקס (האריזה הירוקה) - היא קצת מלוחה ומגעילה אבל מתרגלים והיא עשתה את העבודה...

פורסם
ה"כבודי" היה בתגובה להודעה אחרת בה נשאל אם "כבודו רופא", ממש אין צורך לתפוס את זה כאיזו התנשאות מצידי

 

לדעתי זה דווקא משעשע ומוסיף קצת גיוון לשרשור שעיקרו אינפורמטיבי.

 

במקומך הייתי נהנה מזה כל עוד זה נמשך. :wink:

 

קצת מלוחה ומגעילה אבל מתרגלים...

 

rxft4ldjlz77kaonryvk.jpeg

פורסם

כמה זמן אתה מקצה לכל פעולות התחזוקה האלו בבוקר? :roll:

 

ברוך ה' התברכתי בגנטיקת שיניים טובה יחסית (טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה). השיניים שלי צוברות מעט מאוד אבנית לאורך זמן, אין רגישויות בשיניים ואין רגישויות לעששת - לכן - פעולת תחזוקה רגילה היא רק צחצוח, אבל אחת לכמה ימים (או לפחות פעם בשבוע) אני מקפיד על ניקיון קצת יותר יסודי (בשישי או שבת, כשיש אקסטרה זמן פנוי).

 

ה"סילונית" מצליחה להוציא ליכלוכים בין השיניים בצורה שמברשת לא מסוגלת. זה ממש ה"גרניק" מעולם הרכב, של רפואת השיניים.

אם אתה לאחר שיננית והחורים בין השיניים נקיים ופתוחים, חבל"ז, זה פשוט מוציא ליכלוך שהצטבר בחריצים בצורה מאוד אפקטיבית.

 

היתרון של החוט הדנטלי זה שהוא מצליח לעשות מה שסילונית ומברשת לא יצליחו לעולם: להסיר חתיכות אוכל שנתקעו בלחץ בין השיניים (ולמי שלא משתמש בסילונית, החוט מסיר גם את הליכלוך בחריצים שבין השיניים). אגב, כולנו מכירים את החתיכות האלו (למשל:קליפה של תפוח, תירס :twisted: ולעיתים גם שאריות של בשר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יכול להיות שזה אישי ולא נכון כל אחד, אבל חלק מהבעיות שלי ניפתרו לאחר מעבר למברשת שיניים חשמלית.

נהג מנוסה
:roll:
×
×
  • תוכן חדש...