Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי 3 כרטיסי אשראי-אחד בנקאי ושניים שהם חוץ-בנקאיים.

לצורך נעניין מדובר בויזה בנקאית שנגבית עליה עמלה חודשית של 19.8,כרטיס ויזה חוץ בנקאי- 10 ש"ח,כרטיס ישאכארט חוץ בנקאי (לייף סטייל),שעליו נגבים 11.2

שמתי לב,שעבור הכרטיס הבנקאי נגבית כל חודש עמלה גבוהה משמעותית מאשר עמלה על כרטיס חוץ בנקאי.

מה הסיבה ומה הפתרון המוצע ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא יודע מה הסיבה, אבל כדאי לבדוק קודם אם אתה באמת צריך 3 כרטיסי אשראי ולבטל בהתאם את המיותרים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אני לא יודע מה הסיבה, אבל כדאי לבדוק קודם אם אתה באמת צריך 3 כרטיסי אשראי ולבטל בהתאם את המיותרים.

 

שקלתי לבטל את הכרטיס עם המחיוב על העמלה הגבוהה אך נשארו לי עסקאות לתשלום שם של למעלה מ-5000 ש"ח במצטבר לעוד 9 חודשים סה"כ ובכרטיס חוץ בנקאי נוסף יש עוד כ-4000 ש"ח במצטבר (לשנתיים הקרובות)

באמת שכרגע אני לא זקוק ל-3 כרטיסים (עד לפני שנתיים-שלוש המצב היה שונה) ואני שוקל,האם כדאי יהיה לקחת לצורך העניין הלוואה גדולה מישראכארט כדי לכסות את הגרעון של 2 כרטיסי האשראי "המיותרים",להישאר עם כרטיס אחד (יחסוך חורים בכיסים) אבל מצד שני,ישאיר אותי עם הלוואה לא קטנה יחסית (באיזור ה-10K),שאותה אוכל לפרוס רק ל-24 תשלומים מקסימום.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לגבי הלייף סטייל כדאי להתקשר ולדרוש לבטל מיידית, תוך יום-יומיים תחזור אליך נציגה שתציע לך

את הכרטיס לשנה בחינם. כך זה היה עם כל מי שסרב לשלם וביקש לבטל בגלל העלות.

 

לגבי הכרטיס הנוסף זה תלוי של איזו חברה הכרטיס. אני יודע שכאל לא מוכנים בשום אופן

לוותר על דמי הכרטיס.

פורסם
אני יודע שכאל לא מוכנים בשום אופן לוותר על דמי הכרטיס.

ויזה ביזנס זהב של כאל - 0 דמי כרטיס לנצח נצחים, לא תלוי שימוש.

 

אם כבר, אז לאומי הרבה יותר בונקרים עם הכרטיסים הבנקאיים שלהם.

 

אפרופו לאומי, יש להם את הכרטיס הזה https://www.leumi-card.co.il/he-il/Cards/Pages/LCFreeInt.aspx

0 הטבות - אבל גם 0 עמלות.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
שקלתי לבטל את הכרטיס עם המחיוב על העמלה הגבוהה אך נשארו לי עסקאות לתשלום שם של למעלה מ-5000 ש"ח במצטבר לעוד 9 חודשים סה"כ ובכרטיס חוץ בנקאי נוסף יש עוד כ-4000 ש"ח במצטבר (לשנתיים הקרובות)

באמת שכרגע אני לא זקוק ל-3 כרטיסים (עד לפני שנתיים-שלוש המצב היה שונה) ואני שוקל,האם כדאי יהיה לקחת לצורך העניין הלוואה גדולה מישראכארט כדי לכסות את הגרעון של 2 כרטיסי האשראי "המיותרים",להישאר עם כרטיס אחד (יחסוך חורים בכיסים) אבל מצד שני,ישאיר אותי עם הלוואה לא קטנה יחסית (באיזור ה-10K),שאותה אוכל לפרוס רק ל-24 תשלומים מקסימום.

 

כך בחשבון שחברות כרטיסי אשראי נותנות הלוואות בריבית גבוהה מאוד ביחס לבנקים.

תשלומים נגבים גם אם כרטיס אשראי בוטל. אם בנק היה מבטל לך כרטיסים חוץ בנקאים זה כבר משהו אחר. כלומר את ההוראה לחיוב. למשל כי אין מסגרת.

תנסה להפחיד אותם שאתה רוצה לבטל את הכרטיסים. אם תקבל הנחה אז זרוק אותם למגירה וזהו.

פורסם
ויזה ביזנס זהב של כאל - 0 דמי כרטיס לנצח נצחים, לא תלוי שימוש.

 

אם כבר, אז לאומי הרבה יותר בונקרים עם הכרטיסים הבנקאיים שלהם.

 

אפרופו לאומי, יש להם את הכרטיס הזה https://www.leumi-card.co.il/he-il/Cards/Pages/LCFreeInt.aspx

0 הטבות - אבל גם 0 עמלות.

גם לי יש את הביזנס שלהם בזהב - וכמובן שהוא בחינם.

הכוונה שלי הייתה לכרטיסים שעולים כסף ואינך פטור רישמית מתשלום עבור הכרטיס (סטודנטים, חיילים וקבוצות נוספות

שפטורים ולכן אין מקום בכלל להתווכח עם כאל בנושא).

להבדיל, לקוחות ״רגילים״ ימשיכו לשלם לכאל וכמעט תמיד איום בביטול הכרטיס או אפילו ביטול של ממש של הכרטיס לא יביא

אותך למצב שכאל מוותרים לך על הדמי כרטיס.

פורסם
שקלתי לבטל את הכרטיס עם המחיוב על העמלה הגבוהה אך נשארו לי עסקאות לתשלום שם של למעלה מ-5000 ש"ח במצטבר לעוד 9 חודשים סה"כ ובכרטיס חוץ בנקאי נוסף יש עוד כ-4000 ש"ח במצטבר (לשנתיים הקרובות)

באמת שכרגע אני לא זקוק ל-3 כרטיסים (עד לפני שנתיים-שלוש המצב היה שונה) ואני שוקל,האם כדאי יהיה לקחת לצורך העניין הלוואה גדולה מישראכארט כדי לכסות את הגרעון של 2 כרטיסי האשראי "המיותרים",להישאר עם כרטיס אחד (יחסוך חורים בכיסים) אבל מצד שני,ישאיר אותי עם הלוואה לא קטנה יחסית (באיזור ה-10K),שאותה אוכל לפרוס רק ל-24 תשלומים מקסימום.

 

 

ביטול כרטיס אשראי לא מבטל את התשלומים עבורו. גם אם תבטל את הכרטיס עדיין תקבל כל חודש פירוט לגבי התשלומים שיורדים לך מהחשבון בעבור החיובים בכרטיס שבוטל.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אתה מתכוון לדמי כרטיס חודשיים?

 

כי אני גם התקשרתי לשאול מדוע לוקחים לאחי כל חודש דמי כרטיס שמגיעים לעשרים שקלים.

 

שאלו אותי "באיזו קופת חולים אחיך?"

 

עניתי.

 

אמרו לי "יפה, מגיע לו פטור מדמי כרטיס לשנתיים".

 

אז תבדוק גם אצלך.

רק חבל שלא אמרו את זה לפני, בהנפקת הכרטיס.

למרות שהיא נתנה לי טיפ שגם את העמלות שנלקחו בעבר אפשר לקבל אחורנית גם אם זה שנתיים אחורה.

 

מקווה שיועיל לך.

פורסם

יש לי כמה וכמה כרטיסי אשראי - על אף אחד מהם לא משולמים דמי כרטיס.

 

אם תפנה לסניף שלך - הם ימצאו לך את המועדון המתאים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הדועה ששלחתי אתמול לא נקלטה.

בכל זאת:

1. לייפסטייל - ביטול דמי הכטיס הוא עניין של 5 דקות, כולל ניווט ב-IVR ושמיעת הניג'וס. הבעיה היחידה היא שצריך לזכור לעשות זאת מדי שנה. לפני כמה חודשים ביטולית את דמי הכרטיס לי ולאשתילמרות שהשימוש בו - שהיה די משמעותי בעבר, כאשר הילדים היו צעירים, הפך מינימלי.

2. כאל עקשים לגבי דמי כרטיס - בעב ביטלתי כמה כרטיסים מסיבה זו. לא הפריע להם במיוחד. לאחרונה חידשתי הקשר עמם בגלל כרטיס הום-סנטר שחוסך לי כמה זוזים כאשר אני זקוק לציוד לצורך הדירה החדשה (יש סניף הום סנטר די קרוב).

3. לנצל מועדוני לקוחות ככל האפשר.

4. כיון שכרטיס האשראי הוא אמצעי התשלום הכמעט בלעדי מבחינתי אין לי שום בעיה להגיע לסף הזיכוי בדמי כרטיס.

5. ההפרשים בריביות בין כרטיסי האשראי מדהימים - בכרטיס בנקאי ברמת פלטינום מוצהרת ריבית שהיא פחות מחצי מזו של כרטיס זהב חוץ בנקאי. מעולם לא ניצלתי את ההלואות בכרטיסי האשראי, אבל מסביר מדוע כדאי לנסות לקבל כרטיס בנקאי ברמה הגבוהה ביותר האשפרית. כמובן שתלוי גם במצב החשבון וכו'.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ביטול כרטיס אשראי לא מבטל את התשלומים עבורו. גם אם תבטל את הכרטיס עדיין תקבל כל חודש פירוט לגבי התשלומים שיורדים לך מהחשבון בעבור החיובים בכרטיס שבוטל.

התכוונתי לאופציה,בה אקח הלוואה אחת גדולה דרך לייף סטייל (הכרטיס עם דמי חבר הנמוכים ביותר מבין ה-3) ואז אשלם לחברת כאל את כל התשלומים שנותרו עבור שני הכרטיסים החמודים שלהם ואשאר רק עם כרטיס אחד.

כרגע הסכום המצבר הוא 9200 ש"ח ואני לוקח בחשבון שהלוואה+ריבית יגיעו לכ-11,000 ש"ח ואם הסכום מחולק ל-24 תשלומים ההחזר החודשי הוא 458 ש"ח (יחסית לא נעים לא נורא בשביל להיפטר משני כרטיסים במכה) או שאני טועה בחשיבה ?

אפשרות אחרת-לקחת הללוואה על 5300 בלבד כדי לגמור את הסיפור רק עם הכטיס הבנקאי (על כרטיסים חוץ בנקאיים העמלה 21 ש"ח לשניהם).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לגבי הכרטיס הנוסף זה תלוי של איזו חברה הכרטיס. אני יודע שכאל לא מוכנים בשום אופן

לוותר על דמי הכרטיס.

הם טוענים,שכיוון שמדובר בכרטיס בנקאי,צריך לפנות לבנק והם בכלל לא הכתובת.אם להאמין להם או לא,שישפטו חברי הפורום.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
התכוונתי לאופציה,בה אקח הלוואה אחת גדולה דרך לייף סטייל (הכרטיס עם דמי חבר הנמוכים ביותר מבין ה-3) ואז אשלם לחברת כאל את כל התשלומים שנותרו עבור שני הכרטיסים החמודים שלהם ואשאר רק עם כרטיס אחד.

כרגע הסכום המצבר הוא 9200 ש"ח ואני לוקח בחשבון שהלוואה+ריבית יגיעו לכ-11,000 ש"ח ואם הסכום מחולק ל-24 תשלומים ההחזר החודשי הוא 458 ש"ח (יחסית לא נעים לא נורא בשביל להיפטר משני כרטיסים במכה) או שאני טועה בחשיבה ?

אפשרות אחרת-לקחת הללוואה על 5300 בלבד כדי לגמור את הסיפור רק עם הכטיס הבנקאי (על כרטיסים חוץ בנקאיים העמלה 21 ש"ח לשניהם).

 

לא קראת או לא הבנת.

אתה יכול עוד היום לבטל את כרטיסי האשראי. התשלומים העתידיים עליהם ממשיכים להיות משולמים כאילו לא קרה כלום. אין שום צורך לקחת הלוואה עם ריבית נוספת (מלבד הריבית המגולמת כבר בתשלומים). חבל על הכסף.

 

לגבי דמי הכרטיס - כמו שאמרו לך - דרוש פטור מהם או בטל את הכרטיסים.

פורסם

הבעיה היא שביטול התשלומים וריכוזם לתשלום בודד הוא פעולה שגם לה יש עלות לא זניחה - כמה עשרות שקלים לעסקה. כלל לא מובטח שכדאי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...