Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך מחר לראות, מאזדה לאנטיס, שנת 99 מנוע 1800 אוטומט יד שנייה, עשתה 200 אלף ק''מ. הבחור טוען שהוא עשה טיפול גדול, לא בחברה. טיימינג ,שמן ופילטר שמן לגיר. וכאן נדלקה לי נורה אדומה, למה לגעת בגיר? הוא אומר שמו לו שמן של חברת דלק משהו.

וזה מתאים!

*מקריאה בפרום אני רואה שלהרבה אנשים הלך הגיר בפחות מ-200 אלף ק''מ האם זה מחלה של הלאנטיס?

 

*איך אני בודק את הגיר בנסיעה חוץ מנקישות והעברה לא חלקה?

 

תודה.

פורסם

שמן גיר על פי הוראות יצרן צריך גם להחליף אך חשוב ביותר שהשמן החדש יהיה מתאים ואיכותי ולא סוג ז. בדר"כ בעיות בגיר שהוא בלוי מיתאפיינות ע"י העברות לקויות בין ההילוכים, השהיות, דפיקות, החלקות של הגיר וכדומה...ולא כל כך בעייתי לעלות על זה.

פורסם

אני לא מאמין למכוני בדיקה עם כל הכיסתוחים שלהם והתרגילים שהם עושים.

מיקרה שהיה לחבר: חיפש בנרות מאזדה לאנטיס בשנתונים האלה, מצא משהו ולקח לבדיקה במכון ידוע שלא אציין את שמו כעת. בבדיקה אמרו לו שילדה ניפגעה ועוד כל מיני חארטות. החליט לרדת מהרכב ויום אחרי זה היתקשר שוב למוכרים שבאותו יום שהוא ירד מהרכב מכרו את האוטו בכמה שרצו. מצא עוד לאנטיס, שוב לאותו מכון, שוב פגיעת שילדה על פי המכון ושוב ירד גם מהרכב הזה. לאחר יום הרים טלפון למוכרים וגם הם העיפו את הרכב באותו יום שהוא היה בבדיקה. מריח לא טוב אה? מבירור מעמיק מיסתבר שאותו מכון עובד עם סוחרי רכב שפשוט עוזרים להם להשיג רכבים במצב מצוין. לא פגיעות שילדה ולא נעליים...והכל על חשבון הלקוח התמים שמה רצה בסה"כ...לקנות רכב במצב טוב. מאז הוא כבר מצא עוד לאנטיס, הלך למכון אחר ונימצאה נקייה לחלוטין.

פורסם
מכון בדיקה לא סתם רושם "שילדה" לעיתים לא מדובר בפגיעה בעל משמעות גבוהה זה רק הקונה מפרש זאת ככה.

 

תקרא שוב ושוב ושוב את המיקרה שרשמתי ותבין שכל מה שהמכון רשם ואמר היה שקר מוחלט. אני יכול להוסיף ששתי המאזדות היו יד ראשונה ובעלי הרכבים היתחרפנו באותו רגע שהמכון אמר להם על כך.

פורסם

כשאני לקחתי את הלאנטיס שלי לבדיקה לפניי שקניתי אותה

היה נזילה מהבורג של ניקוז שמן הגיר ובנסיעה השמן שנזל עף על הגומיה של המסרק הגה.

 

בטופס בדיקה היה רשום "מסרק הגה נוזל" .

כשהלכתי להחליף את המסרק (ומזל שהמכונאי שלי אמין),

הוא הראה לי שאין שום נזילה והוא החליף לי את השייבה של הבורג.

LANTIS 01 1.8 GLX

פורסם

בשנתון כזה וקמ מתקדם אי אפשר לקרוא לזה ״מחלה״ ובהחלט ייתכן שמכלולים מסויימים סיימו את חייהם.. נסיעת מבחן הכי טוב כי קל לזהות את הדפיקות בגיר וכו׳ אם הנסיעה חלקה אז סביר להניח שהגיר בסדר.

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

חבר שיש לו לאנטיס 99 - פעמיים החליף , עוד חבר עם לאנטיס 2001 - כל הילוך אתה מרגיש שמישהו נכנס בך מאחורה , מעבר לזה שמעתי שיש המון תקלות של גירים בלאנטיס

 

איך אומרים .. "אין עשן בלי אש"

פורסם
תקרא שוב ושוב ושוב את המיקרה שרשמתי ותבין שכל מה שהמכון רשם ואמר היה שקר מוחלט. אני יכול להוסיף ששתי המאזדות היו יד ראשונה ובעלי הרכבים היתחרפנו באותו רגע שהמכון אמר להם על כך.

קראתי טוב טוב את הסיפורים שלך.

האם יש לך הוכחה שהרכבים שנבדקו ע"י מכון א' היו ללא פגיעות שלדה? האם הקונה פנה למכון אחר עם אותו רכב שנבדק במכון א'? כדי להוכיח את מה שאתה טוען ומוציא שם רע לבעלי המקצוע ללא שום הוכחות.

 

אז מה אם המוכר "העיף"(יש לו כנפיים אגב ?) את הרכב לאחר יום, למה מכוניות עם פגיעות בשלדה לא נמכרים? מה זורקים אותם לפח?

 

תעשה טובה לעצמך ואל תספר סיפורים מבלי לעלות הוכחות, כולל טופס בדיקה משני מכונים שבדקו את הרכב כדי להוכיח את המקרים האלה.

 

הרבה מכוניות נוסעות עם פגיעות בשלדה חלקן עם פגיעה בעל משמעות גבוה, וחלקן בעלי משמעות נמוכה ויש לזה הבדל של שמיים וארץ.

ולפחות תרשום איזה סוג של פגיעה בשלדה נרשם בטופס גם את זה לא ציינת, מה בדיוק פגוע?.

 

לעניין האשכול הגירים של הלאנטס בממוצע מחזיקים כ 200Kק"מ, חלקן ב180Kק"מ הגיר יתחיל לבעוט הילוכים בין ראשון לשני.

 

וישנם גירים שטופלו כמו שצריך לפי הספר והחזיקו מעל 250-300Kקמ ללא שיפו או תיקון כלשהו בגיר למעט טיפול החלפת שמן.

הרבה בעלי הרכבים מזניחים את הטיפול של הגיר כאילו זה מכלול שלא שייך לרכב והחלפת שמן גיר הינה המלצה בלבד נגד הוראות היצרן, ונזכרים להחליף שמן אחרי שכבר נגרם הנזק לגיר.

פורסם
קראתי טוב טוב את הסיפורים שלך.

האם יש לך הוכחה שהרכבים שנבדקו ע"י מכון א' היו ללא פגיעות שלדה? האם הקונה פנה למכון אחר עם אותו רכב שנבדק במכון א'? כדי להוכיח את מה שאתה טוען ומוציא שם רע לבעלי המקצוע ללא שום הוכחות.

 

אז מה אם המוכר "העיף"(יש לו כנפיים אגב ?) את הרכב לאחר יום, למה מכוניות עם פגיעות בשלדה לא נמכרים? מה זורקים אותם לפח?

 

תעשה טובה לעצמך ואל תספר סיפורים מבלי לעלות הוכחות, כולל טופס בדיקה משני מכונים שבדקו את הרכב כדי להוכיח את המקרים האלה.

 

הרבה מכוניות נוסעות עם פגיעות בשלדה חלקן עם פגיעה בעל משמעות גבוה, וחלקן בעלי משמעות נמוכה ויש לזה הבדל של שמיים וארץ.

ולפחות תרשום איזה סוג של פגיעה בשלדה נרשם בטופס גם את זה לא ציינת, מה בדיוק פגוע?.

 

לעניין האשכול הגירים של הלאנטס בממוצע מחזיקים כ 200Kק"מ, חלקן ב180Kק"מ הגיר יתחיל לבעוט הילוכים בין ראשון לשני.

 

וישנם גירים שטופלו כמו שצריך לפי הספר והחזיקו מעל 250-300Kקמ ללא שיפו או תיקון כלשהו בגיר למעט טיפול החלפת שמן.

הרבה בעלי הרכבים מזניחים את הטיפול של הגיר כאילו זה מכלול שלא שייך לרכב והחלפת שמן גיר הינה המלצה בלבד נגד הוראות היצרן, ונזכרים להחליף שמן אחרי שכבר נגרם הנזק לגיר.

אני לא צריך להוכיח לך שום דבר. שזה קרה לפני בערך שנתיים הבירורים האלה נעשו לעומק ואם היה פה ולו שמץ של "אולי" בכל הסיפור הזה לא הייתי מעלה אותו. אני יכול לספר לך עוד מיקרה שהיה עם אותו מכון ועם חבר שהוא קצין בטיחות ומכיר הייטב את המכון הזה אבל אין לי טעם להגיב לך, הרי כבר הגעתי למסקנה שאתה נוטה להאמין אך ורק לעצמך בלי לקבל דעתם של אחרים ובלי לפרגן גם לנסיונם של אחרים. לא נורא, לא כולם שווים. שבת שלום.

פורסם

המקרים האלה שסיפרת עליהם אין להם הוכחות, אפילו אתה בעצמך לא יודע את מצב הרכב האמיתי(ולא ע"פ סיפורים שסופרו ע"י המוכר) משום שהוא לא נבדק במכון אחר, ואז אם היית אומר שבדקת את אותו רכב במכון אחר ושם התגלה כי אין אף פגיעה בשלדה בניגוד למכון הראשון אז לפחות הייתה לך הוכחה, אבל לצערי ולצערך אין לך בעצמך הוכחות והסיפור הזה הוא בגדר תיאוריה או השערה בגלל רצף רכבים שנבדקו באותו מכון, אז עובדות אין לך נקודה.

 

גם בעלי הרכבים בעצמם לפעמים אינם מודעים כלל לעובדה שהרכב שבו הם נוהגים יש פגיעת שלדה בעלת משמעות כזו או אחרת, מבחינת בעל הרכב, הרכב "רק" קיבל מכה קטנה בפגוש האחורי והוחלף הפגוש, ובעיניו זה לא משהו רציני, אבל אותו בעל רכב לא יודע שגם עם מכה קלה שלא כ"כ רצינית היא נחשב לפגיעת שלדה בעיני הקונה שאפילו לא יודע מה זה שלדה.

×
×
  • תוכן חדש...