Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תנסה לנתק את אחד הקטבים של המצב ולהחזיר.

 

גם אני חשבתי על זה בלילה.

עשיתי את זה לפני מספר דקות, הרדיו דיסק התאפס והאזעקה עשתה לעצמה ריסט (לא התאפסה כמובן)

אבל חוץ מזה התקלה עדיין קיימת.

 

החוט כנראה שייך לאנטנה של דיבורית שהייתה מותקנת בעבר.

 

כנראה שאתה צודק, תודה!

 

החוט שבתמונב לא קשור.

אתה מתאר בעיה של ניצוץ+דלק. " 2 בעיות ".

אם תעשה חיפוש כאן בפורום, תראה שכבר דיברו על הנושא.

אני לא יודע לשייך את שאר המקרים למקרה שלך- את זה אתה תוכל לעשות.

שלב אחרון לדעתי, לפני שאתה מתחבר למחשב (ומשלם על זה) תבדוק (שוב) פיוזים. בדגש על הפיוזים הראשיים. החוטים שנכנסים ויוצאים מהם.

חיזוקי חשמל למינהם לראות ולבדוק היטב בעיקר באיזור הבתי- פיוזים נתק מסויים.

 

לאחר מכן תבדוק תקלות עם סורק. כי הבעיה שאתה מתאר היא גם אופיינית לחיישן קרנק (שאם הוא פגום הרכב לא יניע) וגם לבעיית נתק מסויים (אזעקה, או פיוז, חיווט חשמלי)

 

עברתי על החוטים, בדקתי את הפיוזים אפילו בתוך הרכב למרות שזה היה מיותר.

עברתי אפילו על הפיוזים של האזעקה.

 

ואתה צודק הצעד הראשון זה סורק.

בעבר בגרמנית זה הדבר הכי קל ופשוט שהיה לי, מחבר את הרכב למחשב נייד ובשניה עולה על התקלה.

 

הבעיה שבשביל סורק אני צריך לגרור את הרכב.

 

יש לאחד הגולשים סורק למספר דקות?

כמובן שבתשלום! :roll:

 

תודה לכל מי שנסה לעזור לי עד עכשיו.

פורסם

הרכב הוא של חברה שלי, מכפר סבא.

האוטו הזה כמעט ולא נוסע, זקנה הולכת ברגל יותר ממנו, אין לי מושג איך הוא הגיע למצב הזה :oops:

 

ואין לי מושג כמה פינים, זכור לך במקרה איפה שקע הדאגנוזה?

כמובן שאני יבדוק.

פורסם

סוף טוב הכל טוב! :lol:

בפעם המי יודע מה שהחלטתי לגשת לרכב ולהתעסק איתו (בחום שלנו!) זה סוף סוף עזר.

 

נגשתי לרכב בשביל לנסות לחלץ קוד תקלה ללא סורק בדרך הבאה:

http://www.rhinopower.org/diag/cel.html

 

להפתעתי גליתי גם שאין לי נורת check engine וכאן זה כבר לגמרי שגע אותי.

פרקתי את כל הריילים אחד אחרי השני ונקיתי אותם, בזמן הניקוי שמתי לב שמאחד מהם מתחילות

לצאת נמלים. כן כן בלילה לא ראיתי, בבוקר לא ראיתי אבל עכשיו ראיתי.

הריילי נראה שלם ונקי אבל מבפנים יש נמלים שגמרו אותו.

 

אני זוכר את הסיפור של martines עוד מאז שרכשתי את הרכב.

וזה הזמן גם לציין את זה לטובה שהוא הזכיר את הנושא.

והאמת? שנמלים רצות לי פה ושם ברכב אבל לא האמנתי שזה באמת יעשה נזק.

 

מסקנה? תגשו ותקנו תרסיס נגד נמלים תרססו במקומות הרצויים בתא המנוע ובתא הנוסעים תסגרו לשישי שבת ותהנו!

 

תודה רבה לכולם, מקווה שהאשכול הזה יעזור לאחרים.

ומקווה שתעזרו בלינק שלמעלה כי אני בטוח שאם היה בעיה זה היה עוזר לי.

 

שבת שלום לכולם! :wink:

פורסם
סוף טוב הכל טוב! :lol:

בפעם המי יודע מה שהחלטתי לגשת לרכב ולהתעסק איתו (בחום שלנו!) זה סוף סוף עזר.

 

נגשתי לרכב בשביל לנסות לחלץ קוד תקלה ללא סורק בדרך הבאה:

http://www.rhinopower.org/diag/cel.html

 

להפתעתי גליתי גם שאין לי נורת check engine וכאן זה כבר לגמרי שגע אותי.

פרקתי את כל הריילים אחד אחרי השני ונקיתי אותם, בזמן הניקוי שמתי לב שמאחד מהם מתחילות

לצאת נמלים. כן כן בלילה לא ראיתי, בבוקר לא ראיתי אבל עכשיו ראיתי.

הריילי נראה שלם ונקי אבל מבפנים יש נמלים שגמרו אותו.

 

אני זוכר את הסיפור של martines עוד מאז שרכשתי את הרכב.

וזה הזמן גם לציין את זה לטובה שהוא הזכיר את הנושא.

והאמת? שנמלים רצות לי פה ושם ברכב אבל לא האמנתי שזה באמת יעשה נזק.

 

מסקנה? תגשו ותקנו תרסיס נגד נמלים תרססו במקומות הרצויים בתא המנוע ובתא הנוסעים תסגרו לשישי שבת ותהנו!

 

תודה רבה לכולם, מקווה שהאשכול הזה יעזור לאחרים.

ומקווה שתעזרו בלינק שלמעלה כי אני בטוח שאם היה בעיה זה היה עוזר לי.

 

שבת שלום לכולם! :wink:

 

איזה הזוי..

מה הקשר בין בלנו לנמלים..

כנראה שהן אוהבות באופן כללי ממסרים

יש שם קרינה אלקטרו מגנטים מהסלילים ומסתבר שהן אוהבות את זה..

פורסם
איזה הזוי..

מה הקשר בין בלנו לנמלים..

כנראה שהן אוהבות באופן כללי ממסרים

יש שם קרינה אלקטרו מגנטים מהסלילים ומסתבר שהן אוהבות את זה..

 

כן, קשה להאמין אבל זה אמיתי לגמרי. אבל תופעות חשמל מוזרות בבלנו כדאי תמיד להתחיל לבדוק שאין נמלים בממסרים.

 

בזמנו העליתי גם תמונות של הממסר עם הנמלים כאן :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=287501

 

שמח שמצאת את התקלה, החשמלאי לא היה מוצא לך אותה והיה מתחיל להחליף לך רכיבים אחד אחרי השני. גם בסורק אין לך הודעת שגיאה על נמלים.

שתהיה שבת שלום.

פורסם

אם מנורת בדוק מנוע מהבהבת סימן שהמחשב לא מזהה את המפתח ברוב המקרים ראלי בבית הפיוזים במנוע לא מחבר בגלל הנמלים זה לא הראלי של משאבת הדלק אלה אחד לידו .

×
×
  • תוכן חדש...